Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Føler Carla har blitt båret på gullstol de siste ukene. Én overnatting på Torpet, for så å kåres til "vinner" av hele greia neste dag uten å knapt ha løftet en finger der inne. Det føltes bare HELT feil! Stedet som Arvid bygget opp fra bunnen så og si alene, liksom. Så kommer hun tilbake til farmen med fredning dagen etter (for en meningsløs tvekamp), inn i en uke hvor hun selv har valgt storbonde. Slipper også å bekymre seg for utslagskonkurranse uka etter. Videre får hun to konkurranser på rad som passer henne perfekt. 

Selv om det fremstår sytete så skjønner jeg godt at Maria reagerer. Samtidig så ønsker jo hun seg fysiske grener bare fordi hun føler seg god der, hadde nok ikke klaga om det var hun som var en hyler på kjøkkenet. Er uansett fornøyd med hvem som røk 👍

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det var en ganske rask konkurranse de startet finaleuken med. Presisjon med spiker. De var heldigvis greie med at det var de to beste som gikk videre og ikke de to dårligste som måtte dra hjem, de har nemlig gjort det sånn før! Kult at det var Maria og Anders som vant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt rart å ha matkonkurransen før selve gårdskonkurransefasen startet. Skal helst være konkurranser med flere evner som kreves. Så da var det jo Carla som hadde best mulighet. Mens de andre hadde det vanskeligere. Det var heldigvis bare en rett de måtte lage. Det var synd Mattis og Björk tapte og måtte dra.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Martin vært i god morgen Norge? Hvis ikke er vel han den eneste, og da er det fort han som vinner da? Eller, Carla har heller kanskje ikke vært der? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt det ikke var hinderløype i år.

Synes egentlig denne sesongen av Farmen har vært litt kjip. Tull at en kan ryke ut flere ganger fra Farmen og inn på Torpet, og likevel komme inn igjen gang på gang. En gang burde være nok.

Synes egentlig alt har vært veldig rotete i år.

Beste med hele sesongen var uten tvil mentor.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært fælt å se hvordan folk har underordnet seg Kathrine i denne sesongen.  Jeg ser mange omtale Anders og Martin som feige, men jeg tenker mer at de har tilpasset seg et kjipt psykisk klima slik jeg tipper de fleste av oss ville gjort. 

De har jo sett hva som skjedde med Erika og Bjørk når de falt i Kathrines unåde. De ble alt fra å kjeftes huden full på i plenum til å bli ignorert og frosset ut.  Alle vet hvor vondt det er å bli støtt ut av flokken og Farmen har nå sett ut som en skolegård der Kathrine har satt premissene og har hatt definisjonsmakt og folk har funnet seg i det. Særlig Anders har forsøkt å glatte over dårlig stemning som Kathrine har skapt og forsøkt å gjenopprette god stemning. Og Bjørk har tatt Maria under vingene etter at Kathrine og Carla har himlet med øynene og latterliggjort henne når hun har ligget nede. 

Så i mine øyne er Anders en verdig vinner, mens Carla ikke er det. Hun er utvilsomt dyktig, men sånn som hun har fasilitert og hengt seg på Kathrines ufine stil, gjør at jeg mister respekten. Synd, for Carla er både morsom og original, men snøblind når det gjelder sin venninne fra Finnmark. 

• Liker 9
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundret.. skrev (På 27.11.2023 den 0.04):

Håper Anders vinner hele greia jeg. Han er jo så koselig☺️

Enig 😊 Han får nok masse frierbrev og godt omdømme :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (59 minutter siden):

Dumt det ikke var hinderløype i år.

Synes egentlig denne sesongen av Farmen har vært litt kjip. Tull at en kan ryke ut flere ganger fra Farmen og inn på Torpet, og likevel komme inn igjen gang på gang. En gang burde være nok.

Synes egentlig alt har vært veldig rotete i år.

Beste med hele sesongen var uten tvil mentor.

Mentor og Stine! Mentor minner meg litt om fenriken i Kompani Lauritzen, både oppførsel og utseende - tørrvittig, og on point på det meste.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (4 timer siden):

Føler Carla har blitt båret på gullstol de siste ukene. Én overnatting på Torpet, for så å kåres til "vinner" av hele greia neste dag uten å knapt ha løftet en finger der inne. Det føltes bare HELT feil! Stedet som Arvid bygget opp fra bunnen så og si alene, liksom. Så kommer hun tilbake til farmen med fredning dagen etter (for en meningsløs tvekamp), inn i en uke hvor hun selv har valgt storbonde. Slipper også å bekymre seg for utslagskonkurranse uka etter. Videre får hun to konkurranser på rad som passer henne perfekt. 

Selv om det fremstår sytete så skjønner jeg godt at Maria reagerer. Samtidig så ønsker jo hun seg fysiske grener bare fordi hun føler seg god der, hadde nok ikke klaga om det var hun som var en hyler på kjøkkenet. Er uansett fornøyd med hvem som røk 👍

Kjente skikkelig på urettferd når Carla vant Torpet og ikke Arvid. Arvid stod på så mye der at han hadde vært den kuleste og mest verdige vinneren av Farmen også! 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre er jeg også ganske likegyldig til hvem av de tre som vinner. Men hvis jeg skal rangerer det så er det helt okei om Anders eller Martin vinner. Carla derimot, nei, beklager.

Gleder meg til finalen med spørsmål og diskusjon med alle deltagerne som har røket ut i løpet av sesongen. Det kan nok gå en kule varmt der. Håper Kathrine blir stilt til veggs. Ufyselig menneske.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (2 timer siden):

Har Martin vært i god morgen Norge? Hvis ikke er vel han den eneste, og da er det fort han som vinner da? Eller, Carla har heller kanskje ikke vært der? 

Har vel ikke noe å si hvem som har vært på hvilke program. 

Silkedyne skrev (46 minutter siden):

Kjente skikkelig på urettferd når Carla vant Torpet og ikke Arvid. Arvid stod på så mye der at han hadde vært den kuleste og mest verdige vinneren av Farmen også! 

Arvid tapte med vilje faktisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen sjans for at kattene kan vinne i år? 🐈🐈‍⬛ 🐈 🐈‍⬛🐈 🐈‍⬛

Endret av sys64738
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er vel en tendens til at vinneren holdes unna. Vært sånn litt tidligere iallefall, at de det er minst om i mediene er de som kommer lengst og gjerne vinner. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (2 timer siden):

Jo, er vel en tendens til at vinneren holdes unna. Vært sånn litt tidligere iallefall, at de det er minst om i mediene er de som kommer lengst og gjerne vinner. 

Har hørt om det før men det ser jeg bare på som en myte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, sys64738 said:

🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (9 timer siden):

Jeg håper på at Stine bare har vært en tur på Torpet, og snart kommer tilbake for å vinne hele greia 😃👌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sys64738 skrev (17 timer siden):

Nå leste jeg Kathrine 😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (8 timer siden):

Jeg håper på at Stine bare har vært en tur på Torpet, og snart kommer tilbake for å vinne hele greia 😃👌

Stine og Mentor er min favoritt denne sesongen, håper de dukker opp på neste års Torpet 😃 de to og kattene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, sys64738 said:

Jaaa. 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...