Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (13 timer siden):

Er det ikke gårdskonkurranse? Hva nå den inneholder. 

Jeg vet ikke, mulig de gjør det annerledes i år, men har innbilt meg at de alltid har hinderløype i finaleuken? Så har de vel alltid hatt matlaging? Ofte en bygg-relatert (mulig presisjon var istedenfor?)? Ofte en smie-oppgave? Men, nå vet jeg ikke helt hvordan det blir? For de er vel fire igjen, og det blir jo rart hvis to går videre fra hinderløype som det pleier å være, og så finale? Eller? Kanskje det blir to konkurranser, med en vinner hver? Eller? Nei, jeg vet ikke jeg, ble veldig usikker jeg. Håpet litt på hinderløype, pleier å like den bedre enn finalen.. Syns ofte den er litt kjedelig. 🙈

Nå har jo alle mine favoritter, og nest-favoritter, og backup-favoritter røket... Så da blir det å heie på den Kathrine vil mislike mest at vinner! Tipper på Maria, så får "heie" på henne. Klarte ikke skrive det uten anførselstegn, da. 🫠

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (16 minutter siden):

Svar fra Kathrine om hva?

Om hun synes vinneren var verdig eller ikke. Svaret avslørte nok vinneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (13 minutter siden):

Om hun synes vinneren var verdig eller ikke. Svaret avslørte nok vinneren.

Hvis hun svarte nei så må vinneren være Maria..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Får håpe. 

Huff nei. Hvis Maria vinner så dropper jeg Farmen i fremtiden. Så falsk og fæl hun har vært, syyyke mennesket.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (4 minutter siden):

Huff nei. Hvis Maria vinner så dropper jeg Farmen i fremtiden. Så falsk og fæl hun har vært, syyyke mennesket.

Jeg synes hun virker grei jeg, i starten så var det en del tull men etter hun kom tilbake til gården så har jeg fått sansen for henne igjen. Martin og Carla fortjener i hvert fall ikke å vinne!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matlagingskonkurransen: På forhånd hørtes det ut som de skulle vurdere prosessen også, men det gjorde de åpenbart ikke. Martin stressa noe fælt og spurte hele tiden Carla hva han skulle gjøre. Det burde enten ikke være lov eller telle negativt synes jeg. Og potetmos burde uansett være dårligere enn noe som ihvertfall så ut som potetlefser. Synd, Bjørk hadde fortjent å gå videre. 

Ellers greit at de har matlaging, regner med konkurransene er bestemt før de vet hvem som er med. Den presisjonsøvelsen var litt for random. 

Nå er det vel Anders jeg synes er den mest verdige vinneren. Men har hatt en følelse på Martin helt siden søndag. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg synes hun virker grei jeg, i starten så var det en del tull men etter hun kom tilbake til gården så har jeg fått sansen for henne igjen. Martin og Carla fortjener i hvert fall ikke å vinne!

Alle dem som er der har gjort seg fortjent til en seier. Men jeg for min del håper for all del ikke at Maria vinner. Jeg synes at hun er usmakelig, og jeg klarer ikke å glemme all dritten hun har gitt oss æren av å få observere. 

Selv så håper jeg Anders vinner. Han har gjort en god jobb, men kanskje vært feig ang å si i mot Kathrine, men hvem av dem har da ikke gått stille i dørene rundt henne? 

Endret av Forundret..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Alle dem som er der har gjort seg fortjent til en seier. Men jeg for min del håper for all del ikke at Maria vinner. Jeg synes at hun er usmakelig, og jeg klarer ikke å glemme all dritten hun har gitt oss æren av å få observere. 

Selv så håper jeg Anders vinner. Han har gjort en god jobb, men kanskje vært feig ang å si i mot Kathrine, men hvem av dem har da ikke gått stille i dørene rundt henne? 

Jeg synes Carla har vært langt verre, om hun i det minste ikke vinner så kan jeg leve med at en av de andre vinner. Men håper helst at det ikke blir Martin heller. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Carla har vært langt verre, om hun i det minste ikke vinner så kan jeg leve med at en av de andre vinner. Men håper helst at det ikke blir Martin heller. 

Ok. Da krysser jeg alt jeg har for at Maria ryker snarest og så krysser du ditt for at Carla ryker 👍😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Ok. Da krysser jeg alt jeg har for at Maria ryker snarest og så krysser du ditt for at Carla ryker 👍😁

Anders er vel en vi er enige om i hvert fall da? :P jeg synes han har vært flink til å balansere og holdt seg unna dramatikk. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den matlagingen skulle være en SÅ avgjørende utslagskonkurranse at to deltakere ryker synes jeg var kjedelig. Tenker at viktige konkurranser burde dreie seg om gårdsdrift som alle har bidratt med eller noe som alle har like forutsetninger for å kunne. Når de "store" konkurransene blir konsentrert på oppgaver som smiing, snekring, sying eller matlaging så sier det seg selv at ikke alle har kunnet bidra like mye på ukesoppdragene.. 

Synes det er en litt kjedelig gjeng som er igjen på gården nå. Martin og Andres har glidd gjennom ukene med å gjøre minst mulig utav seg. Carla og Maria har begge sluppet alt for billig unna direkte dårlig oppførsel på Farmen/ Torpet. Maria kommer litt bedre ut av det enn Carla for min del kun fordi hun virker mindre kalkulerende og fordi hun faktisk har beklaget og oppriktig prøvd å lære noe av feilene sine, alt i alt mer empatisk.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Anders er vel en vi er enige om i hvert fall da? :P jeg synes han har vært flink til å balansere og holdt seg unna dramatikk. 

Jepp, med dem som er igjen så må jo Anders vinne. Ja, han har jo klart seg bra. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er en tvist, og at Mattis og Bjørk i neste episode skal kjempe mot hverandre og en av de kommer inn igjen. Ellers gidder jeg ikke se mer 😬

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg heier i utgangspunktet ikke på noen nå men Maria som vinner hadde irritert Kathrine mest så da håper jeg på henne.

Hun ryker nok dessverre i kunnskap.

Endret av Djungelvrål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Hun ryker nok dessverre i kunnskap...

Spørs hvor mye hun har lest, hun har overrasket flere ganger allerede så man vet aldri. 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg hadde ikke tenkt å se på neste episode men nysgjerrigheten tok overhånd 🙈

Etter å ha tenkt litt så kom jeg fram til at Anders er den av de resterende 4 som fortjener å vinne aller mest, han har vært tvers igjennom god helt fra starten og virker som en fin og trivelig fyr :)

Jeg så ganske mørkt på det hele etter at Carla og så Martin vant de 2 første konkurransene så det var alt eller ingenting for meg om Anders eller Maria vant på den siste.

Jeg ble veldig lettet når de sa at Anders vant! Nå er noe av finalen reddet i hvert fall når han har muligheten til å vinne 😃

Det hadde vært veldig morsomt om Maria og Carla kom til finalen sammen og Kathrine ble vitne til at Carla tapte mot Maria 😂 Men jeg unner Anders virkelig en seier så jeg er glad for at han er videre, og med hans 2 finale kniver så vil han ha svært gode sjanser i en finale :)

Dette kommer til å bli en svært nervepirrende finale 🙊 blir nok litt av en scene også når de gamle deltakerne dukker opp igjen og ting mellom Björk og Kathrine sikkert vil blusse opp igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ikke Carla røk ut. Det var ikke bra å ha en konkuranse der den ene hadde store fortrinn. Carla er jo kokk. Skam dere produsenter.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (38 minutter siden):

Synd at ikke Carla røk ut. Det var ikke bra å ha en konkuranse der den ene hadde store fortrinn. Carla er jo kokk. Skam dere produsenter.

Enig i at det ikke var bra. Jeg syntes det ble feil med første runden også siden Maria hadde vært gjennom en slik runde før og fått erfaring med hvordan det skulle gjøres. Tipper hun ikke hadde klart seg så bra uten den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...