Simbo20 Skrevet 28. november 2023 #1661 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Ikke bare viste Björk det at hun er mye sterkere enn Kathrine, hun viste at hun er mye smartere også. ( det hadde hun sikkert gjort om det var kamp mellom dem i uke 1 eller 2 også ) Heia Björk, håper hun vinner hele dritten. Har likt å se på farmen i så mange år, men etter denne sesongen har Kathrine og farmen redaksjonen ødelagt så mye at jeg ikke har lyst til å se en eventuelt neste sesong. Håper at rettferdighet seirer og at Björk vinner alt. ( dette er bare min ærlige mening ) Endret 28. november 2023 av Simbo20 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. november 2023 #1662 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg måtte tjuvstarte på finaleuka med tirsdagens episode, Spoiler men det skulle jeg ikke ha gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 28. november 2023 #1663 Del Skrevet 28. november 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Jeg måtte tjuvstarte på finaleuka med tirsdagens episode, Skjul innhold men det skulle jeg ikke ha gjort. Hvorfor ikke? Jeg har også sett. Selvsagt! La meg tidlig for å stå opp kl. 3 og gripe dagen, carpe diem og halleluja! ...eller iallefall se Farmen, spise og jeg ligger nå enda i sengen da... Uansett: Hva blir det i morgen? Hinderløype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. november 2023 #1664 Del Skrevet 28. november 2023 Centimeteren skrev (22 timer siden): Jepp, utrolig smålig gjort. Nå har ikke gamlefar bak desken råd til husleia. Nå stjal vel Carla, Martin og Kathrine også, når de var på markedet, spekepølse. Da heier du vel ikke på de heller da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. november 2023 #1665 Del Skrevet 28. november 2023 Adobyen skrev (5 timer siden): Jeg måtte tjuvstarte på finaleuka med tirsdagens episode, Skjul innhold men det skulle jeg ikke ha gjort. Spoiler Samma her 🙁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. november 2023 #1666 Del Skrevet 28. november 2023 dårligbrukernavn skrev (3 timer siden): Hvorfor ikke? Jeg har også sett. Selvsagt! La meg tidlig for å stå opp kl. 3 og gripe dagen, carpe diem og halleluja! ...eller iallefall se Farmen, spise og jeg ligger nå enda i sengen da... Uansett: Hva blir det i morgen? Hinderløype? Er det ikke gårdskonkurranse? Hva nå den inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. november 2023 #1667 Del Skrevet 28. november 2023 Spoiler Da var Carla, Maria, Martin, og Anders videre til finalen, og Bjørk og Mattis er ute. Jeg er veldig "whatever" til hvem som vinner nå. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. november 2023 #1668 Del Skrevet 28. november 2023 Nusket skrev (4 minutter siden): Skjul innhold Da var Carla, Maria, Martin, og Anders videre til finalen, og Bjørk og Mattis er ute. Jeg er veldig "whatever" til hvem som vinner nå. Spoiler Da gidder jeg ikke å se mer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. november 2023 #1669 Del Skrevet 28. november 2023 Just now, Babyface said: Hide contents Da gidder jeg ikke å se mer. Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 28. november 2023 #1670 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Nusket skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Da var Carla, Maria, Martin, og Anders videre til finalen, og Bjørk og Mattis er ute. Jeg er veldig "whatever" til hvem som vinner nå. Spoiler Samme her 😔 Nesten så jeg er fristet til å heie på Maria bare på pur F…. Endret 28. november 2023 av Cookiesandcream 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. november 2023 #1671 Del Skrevet 28. november 2023 Håper Carla er den første til å ryke ut. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. november 2023 #1672 Del Skrevet 28. november 2023 Babyface skrev (1 time siden): Skjul innhold Da gidder jeg ikke å se mer. Spoiler Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 28. november 2023 #1673 Del Skrevet 28. november 2023 Nusket skrev (18 timer siden): Sist jeg sjekket var vg.no ikke sladderavis. Beklager avsporing men ... ehh, jo. VG er absolutt en sladreavis. Jeg kan ikke lage "skjult innhold", men personen jeg heier på er fortsatt med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 28. november 2023 #1674 Del Skrevet 28. november 2023 Mattis mistet en kammerat i russetiden og laget en rap til han. Jeg ble så rørt og imponert: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. november 2023 #1675 Del Skrevet 28. november 2023 7 minutter siden, Khloe P.T said: Beklager avsporing men ... ehh, jo. VG er absolutt en sladreavis. Jeg kan ikke lage "skjult innhold", men personen jeg heier på er fortsatt med VG er en nyhetsavis, og sikkert mye sladder også. Men å sammenligne Norges aviser med se og hør blir for dumt. Du klikker på øyet i menyfeltet, også skriver du inni boksen som kommer opp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbo20 Skrevet 28. november 2023 #1676 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Khloe P.T skrev (50 minutter siden): Mattis mistet en kammerat i russetiden og laget en rap til han. Jeg ble så rørt og imponert: Har sett denne videoen tidligere, lenge før denne farmen sesongen hadde startet. Han er bare en fantastisk herlig gutt. Han begynte også å lage en sang på farmen gården som ble vist for en uke eller to siden som han var stolt av å ville synge for Kathrine og Carla, det var vel også Jassin som var der. Da snudde snudde Carla og Kathrine han bare ryggen, himler med øynene og viste ingen interesse for det. Skammelig synes jeg. Min favoritt til å vinne nå er Björk, hvis ikke hun vinner så håper jeg det blir Mattis. Endret 28. november 2023 av Simbo20 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 28. november 2023 #1677 Del Skrevet 28. november 2023 Nusket skrev (52 minutter siden): VG er en nyhetsavis, og sikkert mye sladder også. Men å sammenligne Norges aviser med se og hør blir for dumt. Du klikker på øyet i menyfeltet, også skriver du inni boksen som kommer opp. Spoiler Tusen takk!! Nå har jeg lært noe nytt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. november 2023 #1678 Del Skrevet 28. november 2023 1 minutt siden, Khloe P.T said: Reveal hidden contents Tusen takk!! Nå har jeg lært noe nytt Bra jobba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 Forfatter #1679 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg synes det er kult å se hvor langt årets utfordrere har kommet, to kom helt til siste uke og den utstemte klarte seg likevel flere uker etter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 Forfatter #1680 Del Skrevet 28. november 2023 Khloe P.T skrev (1 time siden): Mattis mistet en kammerat i russetiden og laget en rap til han. Jeg ble så rørt og imponert: Virker som en kul fyr om ikke Björk vinner så blir jeg fornøyd om han vinner, håper at han og Björk havner i finalen sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå