Budsom Skrevet 27. november 2023 #1641 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (11 timer siden): Synes det er gale at finalen starter umiddelbart uten at Björk får slappet av etter tvekamp. Enig😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 27. november 2023 #1642 Del Skrevet 27. november 2023 tirben skrev (13 timer siden): Har egentlig ikke noen favoritter nå. Er bare så glad over at Kathrine er ute!! Så nå kan hvem som helst vinne, egentlig, kanskje alle unntatt Carla. Jeg lurer på om Carla vil vise seg fra en annen side nå. Hun så jo ut som hun var nærmest redd Kathrine til tider. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 27. november 2023 #1643 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Så lei jeg er av å lese intervjuer med Kathrine i nettaviser. Hvor mange har det vært de siste ukene, 5? Nå er det for jævlig at noen har blitt seksuelt misbrukt som barn, men hvorfor i all verden deler hun det med hele landets befolkning? For å få sympati. Det er VELDIG spesielt å dele noe så personlig i full offentlighet i en slik setting, syns jeg. Jeg er også lei av å lese om at ting blir klippet og redigert. Jada Kathrine, vi VET det. Men det tar faktisk ikke bort det faktum at hun har gjort og sagt de tingene hun har gjort. Ta ansvar for egne handlinger, slutt å legg skylden for egen oppførsel på alle andre. Endret 27. november 2023 av Nusket oi, ble dobbbelpost 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 27. november 2023 #1644 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) 2 minutter siden, Nusket said: Endret 27. november 2023 av Nusket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 27. november 2023 #1645 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (12 timer siden): Synes det er gale at finalen starter umiddelbart uten at Björk får slappet av etter tvekamp. Kan godt være til hennes fordel at hun er litt gira. Husker ikke hva første konkurranse er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 27. november 2023 #1646 Del Skrevet 27. november 2023 Tydeligvis viktig for enkelte å holde fast i de få halmstråene man har.. hvor mange ganger nevnte Kathrine at dette var hennes første kamp på Farmen egentlig?! 😂 Hun er jo definisjonen på et menneske som er livredd for å tape ansikt. Og bare det at hun ikke forstår at det at folk ikke har turt å velge henne ikke er noe kompliment, er bare pinlig 🤦♀️ Det er jo ikke fordi de synes hun er en verdig og sterk konkurrent. Det har jo vært utelukkende fordi alle har vært livredde for hvilket helvete hun hadde laget hvis de hadde valgt henne. Ikke så mye å være stolt av akkurat 😳 Det var en stor lettelse at det var akkurat Bjørk som tok den seieren i går 🙌 Så dårlig som hun har blitt behandlet av Kathrine (og Carla) så var det SÅ fortjent!! Lurer på hvordan Carla vil klare seg uten noen å gjemme seg bak. Hun er jo en skikkelig værhane, snur med vinden som det passer henne. I forrige episode gratulerte hun Bjørk og klemte på Maria og alt mulig. Hun vikrer utrolig smiskete (noe hun ironisk nok beskylder alle andre for å være). 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. november 2023 #1647 Del Skrevet 27. november 2023 LivLaga skrev (39 minutter siden): Tydeligvis viktig for enkelte å holde fast i de få halmstråene man har.. hvor mange ganger nevnte Kathrine at dette var hennes første kamp på Farmen egentlig?! 😂 Hun er jo definisjonen på et menneske som er livredd for å tape ansikt. Og bare det at hun ikke forstår at det at folk ikke har turt å velge henne ikke er noe kompliment, er bare pinlig 🤦♀️ Det er jo ikke fordi de synes hun er en verdig og sterk konkurrent. Det har jo vært utelukkende fordi alle har vært livredde for hvilket helvete hun hadde laget hvis de hadde valgt henne. Ikke så mye å være stolt av akkurat 😳 Det var en stor lettelse at det var akkurat Bjørk som tok den seieren i går 🙌 Så dårlig som hun har blitt behandlet av Kathrine (og Carla) så var det SÅ fortjent!! Lurer på hvordan Carla vil klare seg uten noen å gjemme seg bak. Hun er jo en skikkelig værhane, snur med vinden som det passer henne. I forrige episode gratulerte hun Bjørk og klemte på Maria og alt mulig. Hun vikrer utrolig smiskete (noe hun ironisk nok beskylder alle andre for å være). Hun kommer til å henge med Anders og Martin. Tipper uansett at hun ryker først. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 27. november 2023 #1648 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) 9 minutter siden, Djungelvrål said: Hun kommer til å henge med Anders og Martin. Tipper uansett at hun ryker først. Aldri i verden om hun briljerer i hinderløypa ihvertfall. Endret 27. november 2023 av Nusket skriveleif 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 27. november 2023 #1649 Del Skrevet 27. november 2023 LivLaga skrev (1 time siden): Lurer på hvordan Carla vil klare seg uten noen å gjemme seg bak. Hun er jo en skikkelig værhane, snur med vinden som det passer henne. I forrige episode gratulerte hun Bjørk og klemte på Maria og alt mulig. Hun vikrer utrolig smiskete (noe hun ironisk nok beskylder alle andre for å være). Det er bare merkelig at hun nå er så "på" de jentene, tidligere har hun ikke klart å være i samme rom en gang?🤷♀️ 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 27. november 2023 #1650 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) 4 hours ago, Nusket said: Så lei jeg er av å lese intervjuer med Kathrine i nettaviser. Hvor mange har det vært de siste ukene, 5? Du vet det er valgfritt eller? Jeg har ikke lest et eneste intervju med henne. Men nå loker ikke jeg rundt på "seher" og liknende sladdersider da. Ps: Du er med på at de lager flere ved at du trykker på dem! Endret 27. november 2023 av jojojo1988 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 27. november 2023 #1651 Del Skrevet 27. november 2023 36 minutter siden, jojojo1988 said: Du vet det er valgfritt eller? Jeg har ikke lest et eneste intervju med henne. Men nå loker ikke jeg rundt på "seher" og liknende sladdersider da. Ps: Du er med på at de lager flere ved at du trykker på dem! Nå gikk åpenbart poenget deg hus forbi... Dama har hele tiden hevdet at hun ikke er med på Farmen for å bli sett, men stiller opp til intervjuer konstant. Nå har jeg forøvrig ikke lest noe som helst via "seher", men vanlig nettavis. Sist jeg sjekket var vg.no ikke sladderavis. 12 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 27. november 2023 #1652 Del Skrevet 27. november 2023 9 minutter siden, Nusket said: Nå gikk åpenbart poenget deg hus forbi... Poenget er at ? Du er sjalu? Som sagt VELDIG lett å ignorere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. november 2023 #1653 Del Skrevet 27. november 2023 jojojo1988 skrev (1 time siden): Poenget er at ? Du er sjalu? Som sagt VELDIG lett å ignorere! Kan vi ikke holde oss til det som diskuteres? Deltaker Katrine presiserte at hun absolutt ikke var med på Farmen for å «bli sett», men hvem er det som stiller opp i alt som er av media - og bretter ut om stort og smått av privatliv. Hun er grenseløs i sitt jag etter nettopp å bli sett 8 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 Forfatter #1654 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Nvm. Endret 28. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. november 2023 #1655 Del Skrevet 27. november 2023 Hoppet av glede da Bjørk vant kampen. Kathrine er så ufyseleg selvgod. Har opptak av tvekampen og den skal jeg se flere ganger. Neste er å håpe på at Carla ryker fort ut, da kan alle andre vinne for meg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 27. november 2023 #1656 Del Skrevet 27. november 2023 2 hours ago, jojojo1988 said: Poenget er at ? Du er sjalu? Som sagt VELDIG lett å ignorere! Poenget ble jo beskrevet veldig tydelig i kommentaren min til deg. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 Forfatter #1657 Del Skrevet 27. november 2023 Sansx skrev (17 timer siden): Tull Hva er tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. november 2023 #1658 Del Skrevet 27. november 2023 Nusket skrev (11 timer siden): Syns ikke at man er verdig farmen-vinner fordi man er "koselig". Synes han er mer verdig vinner enn flere av de andre som er gjenværende der inne nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 27. november 2023 #1659 Del Skrevet 27. november 2023 Bra det ble kamp mellom Kathrine og Björk. Det var på tide å se dem i tvekamp. Kult at Björk valgte vagla. Da fikk vi se hvordan den grenen fungerte. Så tøft ut å balansere på den. Ganske fornøyd med at Björk vant. Kathrine sin arroganse og dobbeltmoral straffet seg heldigvis. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #1660 Del Skrevet 27. november 2023 Var så herlig å se Kathrine tape. Queen og mafiaboss, du liksom! Piss meg i øret! Håper Björk vinner hele greia. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå