Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

SÅ deilig å se Kathrine bokstavelig talt SNUBLE på målstreken!! Sjelden jeg roper ut i glede av realityprogrammer, men her måtte fotballmålbrølet fram gitt😁

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huttetutt skrev (18 minutter siden):

Hun har jo en skade… Hjerneskade! Venta bare på at hun skulle komme med en tåpelig forklaring på tapet, der alt var noen andres feil.

Nå må bare Carla ryke som neste! Hun gikk bort å klemte på Bjørk etterpå, prøver å innynde seg nå som bestevenninna fra Helvete er ute. Hun må ha den bruneste tunga i farmens historie! Kathrine har ihvertfall noen gode sider også, Carla har ingen!

Carla kyssa hu på kinnet.  :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (På 24.11.2023 den 13.46):

Det er det da flere i tråden som har innrømmet og det skjønner jeg godt. Jeg reagerer selv meget negativt og tar blikket vekk fra skjermen når vedkommende er i fokus. Det holder for meg og tar brodden av ubehaget. Jeg vet ikke om dette kun gjelder oss som har erfart lignende personligheter på nært hold, uansett bør castingansvarlig reflektere over hvordan de velger ut deltakere. 

Dessverre er gjerne slike castinger ganske kyniske. De driter i folka som er med, så lenge de har castet en person som gjør "god tv/lager drama"….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Haha jeg digger mentorens kone, så grusomt med støv på hjernen 😅

Det var gøy å se henne. Hennes bestemor, var min oldemor. Så vet godt hvem hun er. Hun virket litt ubekvem hvis jeg skal være helt ærlig. Smiler langt mer i virkeligheten enn på castingen😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser alle gledes-innleggene på de 5 siste sidene så skulle man nesten tro man befant seg i en tråd som hadde feiret at krigen i Russland/Ukraina eller Israel/Palestina var over, for så stor er gleden som vises i tråden her nå :D 

Sier kanskje litt om hvor mye vi ønsket Katrine ut. Det er fælt å si det, men jeg har sett alle sesonger av Farmen siden starten i 2001 og har aldri sett slik feiring, begeistring og glede på nett over at en deltager har røket ut, og det mener jeg sier endel om Katrine som deltager.

Når man blir så sterkt mislikt, og så mange ikke unner deg seier, da er det ikke alle andre det er noe galt med, for å si det litt forsiktig :) 

Kan ikke annet enn å henge meg på å si HURRA :strix:

Nå heier jeg på Bjørk, det kuleste hadde vært om det ble Bjørk og Mattis i finalen :) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg var nok litt uheldig som hadde bålrøyk som blåste rett i fleisen på meg, men jeg sa ingenting fordi jeg var så konsentrert når jeg sto der. Når vi skulle gå frem på den ytterste så jeg nesten ingenting på det ene øyet, jeg blingset på grunn av røyken og bomma på planken, sier hun

Riktig…. 🙄

Tror ikke jeg trenger å kommentere eller tilføye noe, så jeg bare siterer:

«Til Se og Hør forteller Jakobsen at hun ikke var særlig motivert til tvekampen.

- Ikke i det hele tatt. Jeg var så sliten, jeg var så drittlei av hele opplegget og alt dramaet, sier hun.»

….

..

….

«drittlei av hele opplegget og alt dramaet»

…………

…………….

«dramaet»

«dramaet»

«dramaet»

«dramaet»

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Ja, selvsagt har hun en skade.  Greit å ha noe å skylde på. 

Hun har to døtre på 7 og 8 år......at hun klarte å reise fra de i 2,5 måned??

Hadde du sagt det samme om en mann hadde reist 2,5 mnd fra ungene sine?? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (2 minutter siden):

Men de føler seg jo snytt hele gjengen, pga, den lille premien.

Det skjønner jeg godt at de gjør.

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til nå har jeg lest at Katrine i forkant av tvekampen

ikke var motivert ( pga hun fikk vite premien var redusert) ,  dritt lei alt drama, hadde en hemmelig skulderskade. 
Og under tvekampen fikk hun bålrøyk i øyet….

Alt jeg kan si er at jeg liker bedre folk som kan si: gratulerer, jeg tapte for en bedre motstander. 

Gratulerer til Bjørk. 

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 26.11.2023 den 22.55):

Ja, selvsagt har hun en skade.  Greit å ha noe å skylde på. 

Hun har to døtre på 7 og 8 år......at hun klarte å reise fra de i 2,5 måned??

Mtp at de alle trodde de kunne vinne en premie til 1,5mill så kan jeg forstå det, de yngste er 7 og 8 år, gamle nok til å forstå. Katrine er alenemor til 5, og har vært åpen om ønsket om å forbedre økonomien og å gi barna bedre økonomiske levevilkår. De har jo en far, voksne storesøsken, og sikkert andre familiemedlemmer. Så bortsett fra at de sikkert savnet moren innimellom så led de nok ingen nød. Hadde vært verre hadde de vært 2 og 3 år

Så godt at hun røyk rett ut, i tillegg ble hun slått ut av Bjørk som er ei av de Katrine har vært jævligst mot. Håper Bjørk og Mattis står i finalen. Av de som er igjen nå så er det de to som hele veien har vært seg selv og ikke slikket Katrine oppetter ryggen (var nok også en av årsakene til hatet fra Katrine mot Bjørk)

Maria er falsk og snur kappen etter vinden. Kastet Mattis under bussen to ganger da de kom inn som utfordrere, beskyldte Arvid for seksuell trakassering for å få han til å trekke seg, prøvde å smiske seg inn hos Katrine etter at det (altfor seint) gikk opp for Katrine at det ville være lurt å komme på godfot med Maria, i kampen mellom Yassin og Mattis så kunne man høre hvordan hun ropte og heiet på Yassin, da hadde hun i forkant grått krokodilletårer til Mattis at det ville være så trist hvis han tapte og ba han velge henne som storbonde hvis han tapte

Andreas syns jeg heller ikke fortjener å vinne. Har hele veien strøket Katrine med håret og holdt seg inne med henne. Enormt konfliktsky og har sklidd under radaren alle disse ukene. Vet ikke om han har egne meninger engang.

Carla……definitivt ikke. Tror de siste dagene blir kjipe for henne da hun fra dag 1 har vært som limt sammen med Katrine og vært ganske så ufin mot de andre. Løyet for å så splid mellom andres vennskap.

Martin likte jeg før han begynte å innynde seg til Katrine. Har ingenting i mot kristne, anser meg selv som personlig kristen, men Martin blir for from for meg. Vil tro han er pinsevenn eller noe lignende da han driver å gledesroper Halleluja i ett sett

Så; da står jeg igjen med Bjørk og Mattis, og håper Bjørk vinner. Rett og slett fordi en seier ville veid opp for hvor jævlig Katrine og Carla har vært mot henne. Mattis har hatt det betydelig bedre på gården enn Bjørk.  

Endret av skruf
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Budsom said:

Tror jeg heier på Bjørk eller Mattis :)

Jeg heier IKKE på Mattis etter stjelingen. Så lavmål.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 hours ago, Forundret.. said:

Håper Anders vinner hele greia jeg. Han er jo så koselig☺️

Syns ikke at man er verdig farmen-vinner fordi man er "koselig". 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Blueberrymuffin said:

Tror ikke jeg trenger å kommentere eller tilføye noe, så jeg bare siterer:

«Til Se og Hør forteller Jakobsen at hun ikke var særlig motivert til tvekampen.

- Ikke i det hele tatt. Jeg var så sliten, jeg var så drittlei av hele opplegget og alt dramaet, sier hun.»

….

..

….

«drittlei av hele opplegget og alt dramaet»

…………

…………….

«dramaet»

«dramaet»

«dramaet»

«dramaet»

Haha, ja enig. Ikke motivert rett før finaleuka? 

"I am the queen and going to WIN"? 

Nei, ikke motivert og orker ikke noen få dager til. 

Dårlig taper, heter det. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nusket said:

Jeg heier IKKE på Mattis etter stjelingen. Så lavmål.

Jepp, utrolig smålig gjort. Nå har ikke gamlefar bak desken råd til husleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Centimeteren said:

Jepp, utrolig smålig gjort. Nå har ikke gamlefar bak desken råd til husleia.

Han har sikkert råd til husleia, men læll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...