Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1561 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Wow barnslig reaksjon fra Kathrine når hun så Yassin sin beskjed.. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. november 2023 #1562 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 26. november 2023 #1563 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Hurra Hurra Hurra 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. november 2023 #1564 Del Skrevet 26. november 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Spoiler Er Kathrine ute? 😬 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. november 2023 #1565 Del Skrevet 26. november 2023 Zidji skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Er Kathrine ute? 😬 Spoiler JAAAAAAA! Hipp hipp hurrrrrraaaaaa! 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. november 2023 #1566 Del Skrevet 26. november 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Skjul innhold JAAAAAAA! Hipp hipp hurrrrrraaaaaa! Spoiler DU KØDDER!!! HVA SKJEDDE?!?! 😍😍😍😍😍 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. november 2023 #1567 Del Skrevet 26. november 2023 Zidji skrev (Akkurat nå): Skjul innhold DU KØDDER!!! HVA SKJEDDE?!?! 😍😍😍😍😍 Spoiler Björk valgte balanse som gren og Kathrine mistet balansen til slutt. Sykt spennende kamp! 😍 Åååå, var så digg å se riksbitcha tape! 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 26. november 2023 #1568 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Åhhhh han jesus-fyren irriterer meg så hinsides når han sitter og stryker Kathrine på benet og sier at han kan hjelpe henne i ulike grener. Tenk om hun velger Björk til andrekjempe så har han hjulpet Kathrine. Fyf.. blir så provosert av at han har blitt så smiskete på Kathrine. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. november 2023 #1569 Del Skrevet 26. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Björk valgte balanse som gren og Kathrine mistet balansen til slutt. Sykt spennende kamp! 😍 Åååå, var så digg å se riksbitcha tape! Spoiler Å herreguuuuuuuud 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Bjørk 😍 fy faen så glad jeg ble nå!!!!! GOD JUL ALTSÅ! 🥳🥳🥳🥳❤️❤️❤️❤️🤭🤭🤭😂😂👏👏💪💪💪 7 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. november 2023 #1570 Del Skrevet 26. november 2023 Zidji skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Å herreguuuuuuuud 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Bjørk 😍 fy faen så glad jeg ble nå!!!!! GOD JUL ALTSÅ! 🥳🥳🥳🥳❤️❤️❤️❤️🤭🤭🤭😂😂👏👏💪💪💪 Spoiler Ja, var helt fantastisk! 😍 Rettferdigheten seiret til slutt! Jeg har aldri giddet å se farmen med en gang det har blitt lagt ut før, men idag satt jeg klar kl 18, hehe 😂 Se kampen, det anbefales! Var sykt spennende og jeg hadde hjertet i halsen flere ganger 10 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 26. november 2023 #1571 Del Skrevet 26. november 2023 Den tvekampen mellom Yassin og Mattis som var i sekken var helt rå. Ganske jevnt til å begynne med. Var kult at begge fikk hestesko i kassa. Men styrken og utholdenheten var jo stort sett på Mattis sin side, så han fikk klar seier. Litt uvanlig at det ble denne fysiske grenen mellom to kamerater, ikke så ofte det skjer. Men de hadde jo fokusert på spillet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1572 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Ja!!! Adios Kathrine Heia Björk 😄 🥳 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1573 Del Skrevet 26. november 2023 Zidji skrev (21 minutter siden): Skjul innhold DU KØDDER!!! HVA SKJEDDE?!?! 😍😍😍😍😍 Spoiler Hun falt i kamp (bokstavelig talt 😜) 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 26. november 2023 #1574 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Åh gud så pinlig når Kathrine har monologen om yassin som har røket ut to ganger 😂 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1575 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler De burde spilt denne sangen i det Kathrine falt og det ble åpenbart at Björk vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelen Skrevet 26. november 2023 #1576 Del Skrevet 26. november 2023 Yeeeeeesssss!!!!! Deilig å få ut ***** 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1577 Del Skrevet 26. november 2023 Nøkkelen skrev (Akkurat nå): Spoiler Yeeeeeesssss!!!!! Deilig å få ut ***** Spoiler Tror de fleste skjønner hvem du sikter til her 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 26. november 2023 #1578 Del Skrevet 26. november 2023 Lurer på hvordan det siste ukesoppdraget vil gå. Det er fortsatt noe som kanskje ikke er gjort. De vil vel trenge god mat før den hektiske finaleuken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 26. november 2023 #1579 Del Skrevet 26. november 2023 Tenker Kathrine hadde godt av å bli førstekjempe nå, hun er også farlig konkurrent for de andre. Så blir det kult å se om hun har noe å komme med i tvekamp eller om hun har det mest i kjeften. Men hun kommer sikkert til å være tøff når kampen starter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. november 2023 #1580 Del Skrevet 26. november 2023 Dagens episode: Spoiler Jeg kan ikke begripe at ukesoppdraget ble godkjent. Det var så dårlig utført og hadde så mye rusk her og der, at en godkjenning ser mer ut som goodwill siden vi går inn i finaleuken neste uke. Og det blir feil. Og jeg kan fortsatt ikke skjønne at deltakerne gikk for å få det godkjent. Utrolig lite konkurranseånd der inne i år. Andrekjempen ble Bjørk. Tøft valg, og det blir en tøff kamp. Yassin hadde skrevet et melding til Kathrine på veggen i førstekjempehytta. Hehe, måtte le da. Der fikk vi se mer av det avtalte spillet Yassin og Mattis har bedrevet med. Yassins beskjed var av den hyggelige sorten, men Kathrine valgte å svare med arroganse i sync. Kathrine med NM i selvhøyeri. Mattis bruker ordet "fett" foran både mentor og bakeren. Nå er jeg ganske vulgær i språket selv, men ordet fett foran dannede, eldre herrer merker selv jeg blir malplassert. Bjørk valgte balanse. En ny type gren. Artig. Bjørk vinglet tidlig, og Kathrine virket solid. Men Bjørk var smart med å bli stående så lenge som mulig på nær siste feltet, og lot Kathrine flytte seg først. Og forflytningen gikk ikke bra, så Bjørk vant! JAAA! 🥳 Hipp hipp hurra! 🥳 Fader så deilig å få Kathrine ut på målstreken foran finaleuka! En gledens dag! Nå blir finaleuka en fornøyelse å se på, og det får bare gå som det vil gå for min del 17 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå