Zidji Skrevet 26. november 2023 #1541 Del Skrevet 26. november 2023 Adobyen skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke tro at hun forstår hvordan hun selv oppfører seg. Hun tror at hun oppfører seg inkluderende og omsorgsfullt,men det blir egentlig det motsatte. Er nok en slags feilkobling der. Ja! Og jeg syntes det er så tragisk når datteren hennes stiller opp i samme intervju for å forsvare moren. Jeg forstår jo at hun vil gjør det, og at hun ikke klarer å se Kathrine som noe annet enn 'verdens beste mamma', men likevel, at datteren ikke reagerer bare LITT i hvertfall på måten Kathrine oppfører seg på! Hun tror genuint på det Mamma Kathrine sier opp at alt er klipp og lim, og at det er vi på sosiale medier som er det bad guys som ikke vet at Kathrine egentlig bare er god tvers igjennom, men blir fucket over av Tv2. Hvordan kan du se på at din egen mor kjefter, himler med øynene og til slutt ignorer unge folk på din egen alder? Som kunne vært vennen dine? Det er ikke klipp og lim! Vi ser jo hele scenen utspille seg! Hvordan har de liksom klippet det til?! 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1542 Del Skrevet 26. november 2023 (endret) jojojo1988 skrev (12 timer siden): Forstår du ikke forskjellen mellom "å" og "og" eller gjør du det med vilje? /s Jeg forstår forskjellen mellom « å» og « og». Endret 26. november 2023 av Spitzy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1543 Del Skrevet 26. november 2023 jojojo1988 skrev (12 timer siden): Enig. Syntes liksom det var litt morsomt/paradoksalt at en som kritiserer folk med talefeil åpenbart har skrivevansker selv, uten at jeg vil rakke ned på det. Ang. vinner i morgen så tipper jeg hun velger Bjørk siden hun sikkert er livredd for å kunne tape for Maria i saging. Hadde vært sykt gøy om Bjørk valgte sekken. Ser ut som om det er bra med juice i de bena til Bjørk, så tror det kunne blitt sykt spennende! Utover det har jeg ikke oversikt over deres styrker/svakheter. Jeg kritiserer ikke EN med talefeil, jeg kritiserer at det har blitt normalt med talefeil. Som nevnt var det ikke vanlig før, og det er ingen på min alder som snakker sånn. Vi ble sendt til logoped. Sikkert kutt i budsjettet som gjorde at det ble stanset. jeg har ikke skrivevansker, men bra jeg ikke var oppe til skriftlig eksamen i norsk, da hadde jeg sett over før jeg leverte inn. Enig i det du skriver om det som er temaet her. Kathrine mener selv hun er best i alt , selvom hun heller ikke har oversikt over andres styrker/ svakheter. Hun har sett Maria overraske , så velger nok Bjørk. Det blir veldig spennende, håper Kathrine går på et kjempetap uansett. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1544 Del Skrevet 26. november 2023 Tenk om det i løpet av våren blir annonsert at Kathrine er ny programleder for Farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1545 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Tenk om det i løpet av våren blir annonsert at Kathrine er ny programleder for Farmen. Ikke tenkt tanken, men det hadde overrasket meg veldig. At hun blir med i andre realityshow etter oppmerksomheten hun har fått , ja.. men programleder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1546 Del Skrevet 26. november 2023 Spitzy skrev (2 minutter siden): Ikke tenkt tanken, men det hadde overrasket meg veldig. At hun blir med i andre realityshow etter oppmerksomheten hun har fått , ja.. men programleder? Niklas irriterte vettet av oss all men ble likevel programleder så alt er mulig 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1547 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (48 minutter siden): Niklas irriterte vettet av oss all men ble likevel programleder så alt er mulig 😛 Alt er mulig, men skjønner ikke sammenligningen. En ting er at jeg ikke opplevde Niklas som like grusom som Kathrine, det er jo en smakssak, men Niklas var programleder fra før. Det er jo derfor han var med på farmen kjendis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1548 Del Skrevet 26. november 2023 (endret) Spitzy skrev (17 timer siden): Alt er mulig, men skjønner ikke sammenligningen. En ting er at jeg ikke opplevde Niklas som like grusom som Kathrine, det er jo en smakssak, men Niklas var programleder fra før. Det er jo derfor han var med på farmen kjendis. Det er ikke en sammenligning av person men av situasjon, begge provoserte på seg mange. Endret 27. november 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 26. november 2023 #1549 Del Skrevet 26. november 2023 Blir så spennende i kveld🥳🫣 Håper andrekjempen slår ut Kathrine!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1550 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det er ikke en sammenligning av person man av situasjon, begge provoserte på seg mange. Det er godt mulig han provoserte på seg like mange uten at jeg fikk det med meg, men uansett blir jeg mer overrasket om kommuneansatte Kathrine blir programleder enn over at en som allerede var programleder i tv2 ble programleder i et annet program i tv2. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1551 Del Skrevet 26. november 2023 Spitzy skrev (1 minutt siden): Det er godt mulig han provoserte på seg like mange uten at jeg fikk det med meg, men uansett blir jeg mer overrasket om kommuneansatte Kathrine blir programleder enn over at en som allerede var programleder i tv2 ble programleder i et annet program i tv2. Da er det mulig at jeg hadde boikottet i hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. november 2023 #1552 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Da er det mulig at jeg hadde boikottet i hvert fall. Hvorfor boikotter du ikke nå da, hvis du mener det er sammenlignbart med at Niklas ble programleder? Ja, jeg tror heller ikke at jeg hadde orket og se på, men jeg skjønner ikke hvorfor tv2 skulle gjort noe sånn heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1553 Del Skrevet 26. november 2023 Spitzy skrev (1 minutt siden): Hvorfor boikotter du ikke nå da, hvis du mener det er sammenlignbart med at Niklas ble programleder? Ja, jeg tror heller ikke at jeg hadde orket og se på, men jeg skjønner ikke hvorfor tv2 skulle gjort noe sånn heller. Fordi jeg ikke er så irritert på han nå som for 2 år siden når han var med, tviler på at det samme vil skje med henne da, visse type oppførelser glemmer man aldri.. Aldri godt å vite hvorfor tv2 gjør noe for tiden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 26. november 2023 #1554 Del Skrevet 26. november 2023 Om Katrine blir programleder, så er det boikot fra min side. Til forskjell fra Niklas, så er K en av de verste menneskene jeg har sett på reality, så blottet for selvinnsikt og ikke minst empati. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1555 Del Skrevet 26. november 2023 Nastine skrev (7 minutter siden): Om Katrine blir programleder, så er det boikot fra min side. Til forskjell fra Niklas, så er K en av de verste menneskene jeg har sett på reality, så blottet for selvinnsikt og ikke minst empati. Da hadde tv2 mistet all respekt fra min side i hvert fall. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1556 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Haha jeg digger mentorens kone, så grusomt med støv på hjernen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. november 2023 #1557 Del Skrevet 26. november 2023 Spitzy skrev (På 25.11.2023 den 16.48): Jeg også, og jeg lærte veldig fort og uttale kj lyder riktig når jeg var 8 år. Derfor var det ikke vanlig at unge voksne mennesker som Kornelia ikke kunne det på Østlandet for 20 år siden. Jeg lærte og fort. Så var ikke mange timene. Tydeligvis ikke sånt som blir tatt tak i lengre. Dessverre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1558 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Wow bare wow, mentor har virkelig gjort deltakerne en bjørnetjeneste denne sesongen 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1559 Del Skrevet 26. november 2023 Uff sansen min for Martin har virkelig sunket drastisk de siste ukene, han behandler Kathrine som om hun ikke har gjort noe gale 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 Forfatter #1560 Del Skrevet 26. november 2023 Spoiler Nå må Björk vinne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå