Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1521 Del Skrevet 25. november 2023 Hvem tror dere hun velger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. november 2023 #1522 Del Skrevet 25. november 2023 mammamia1 skrev (På 20.11.2023 den 13.21): Merkelig, var ikkeeksisterende for 20 år siden..... Bortimot, de som gjorde det måtte til logoped på barneskolen for og lære og snakke. Synd at det har blitt» normalt» og « gjør det ikke med vilje «. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1523 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Blir tidenes tvekamp om det blir Kathrine VS Björk. Endret 25. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1524 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg er ganske sikker på at hun Velger Björk, da har Björk å vinne! Ellers kommer jeg til å hoppe over finale uken. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. november 2023 #1525 Del Skrevet 25. november 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Så lag din egen tråd da Litt sent kanskje, men det kan jeg gjøre neste sesong ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1526 Del Skrevet 25. november 2023 Spitzy skrev (2 minutter siden): Litt sent kanskje, men det kan jeg gjøre neste sesong ja. Så får begge parter det de vil 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 25. november 2023 #1527 Del Skrevet 25. november 2023 Spitzy skrev (3 timer siden): Bortimot, de som gjorde det måtte til logoped på barneskolen for og lære og snakke. Synd at det har blitt» normalt» og « gjør det ikke med vilje «. Jeg var en av de som måtte til logoped. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1528 Del Skrevet 25. november 2023 tonebelinda skrev (6 minutter siden): Jeg var en av de som måtte til logoped. Samme, jeg slett med å si ord med bokstaven h, så hest kunne bli est 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. november 2023 #1529 Del Skrevet 25. november 2023 tonebelinda skrev (23 minutter siden): Jeg var en av de som måtte til logoped. Jeg også, og jeg lærte veldig fort og uttale kj lyder riktig når jeg var 8 år. Derfor var det ikke vanlig at unge voksne mennesker som Kornelia ikke kunne det på Østlandet for 20 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1530 Del Skrevet 25. november 2023 Men hvem tror dere vinner tvekampen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 25. november 2023 #1531 Del Skrevet 25. november 2023 https://www.seher.no/kjendis/ble-en-sterkere-mamma-etter-overgrepet/80567353 Jeg får seriøst bare mer og mer avsmak på hun. Sorry altså, men jeg klarer ikke vise noe sympati. Hun sier at døren hennes alltid er åpen og at hun har gode samtaler med både barna og barnas venner? Jaha? Hvordan i all verden klarer hun da å oppføre seg så frekt og vise så lite respekt mot de på gården som er på alder med barna hennes?! Viss hun liksom skal være så fantastisk og snill og grei mot alle?! Å jo, det var sant! Tv2 har jo bare klippet alt til! Ingenting vi ser er jo ekte! Og Kathrine er jo egentlig en helgen og verdens beste menneske! 😑 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 25. november 2023 #1532 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg er en av dem som har fulgt farmen i mange år og alltid syntes det har vært underholdende og ganske morsomt til tider, med kranglefanter, fobier, sære meninger og overreligiøse, men i år har jeg for første gang vært seriøst bekymret for den psykiske helsen til deltakerne. Det er virkelig vondt å se hvor utrolig infantilt og infamt spill som foregår, ledet av en voksen kvinne, en kvinne som til daglig har en stilling der hun skal ivareta andres vel. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. november 2023 #1533 Del Skrevet 25. november 2023 Zidji skrev (4 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/ble-en-sterkere-mamma-etter-overgrepet/80567353 Jeg får seriøst bare mer og mer avsmak på hun. Sorry altså, men jeg klarer ikke vise noe sympati. Hun sier at døren hennes alltid er åpen og at hun har gode samtaler med både barna og barnas venner? Jaha? Hvordan i all verden klarer hun da å oppføre seg så frekt og vise så lite respekt mot de på gården som er på alder med barna hennes?! Viss hun liksom skal være så fantastisk og snill og grei mot alle?! Å jo, det var sant! Tv2 har jo bare klippet alt til! Ingenting vi ser er jo ekte! Og Kathrine er jo egentlig en helgen og verdens beste menneske! 😑 Jeg kan ikke tro at hun forstår hvordan hun selv oppfører seg. Hun tror at hun oppfører seg inkluderende og omsorgsfullt,men det blir egentlig det motsatte. Er nok en slags feilkobling der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 25. november 2023 #1534 Del Skrevet 25. november 2023 9 hours ago, Spitzy said: Bortimot, de som gjorde det måtte til logoped på barneskolen for og lære og snakke. Synd at det har blitt» normalt» og « gjør det ikke med vilje «. Forstår du ikke forskjellen mellom "å" og "og" eller gjør du det med vilje? /s 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1535 Del Skrevet 25. november 2023 jojojo1988 skrev (Akkurat nå): Forstår du ikke forskjellen mellom "å" og "og" eller gjør du det med vilje? /s Synes det blir litt vel mye diskusjon rundt språk og talemåte her nå ingen som vil diskutere hvem de tror vinner i morgen? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 25. november 2023 #1536 Del Skrevet 25. november 2023 1 minutt siden, Cid said: Synes det blir litt vel mye diskusjon rundt språk og talemåte her nå ingen som vil diskutere hvem de tror vinner i morgen? Enig. Syntes liksom det var litt morsomt/paradoksalt at en som kritiserer folk med talefeil åpenbart har skrivevansker selv, uten at jeg vil rakke ned på det. Ang. vinner i morgen så tipper jeg hun velger Bjørk siden hun sikkert er livredd for å kunne tape for Maria i saging. Hadde vært sykt gøy om Bjørk valgte sekken. Ser ut som om det er bra med juice i de bena til Bjørk, så tror det kunne blitt sykt spennende! Utover det har jeg ikke oversikt over deres styrker/svakheter. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 Forfatter #1537 Del Skrevet 25. november 2023 jojojo1988 skrev (2 minutter siden): Enig. Syntes liksom det var litt morsomt/paradoksalt at en som kritiserer folk med talefeil åpenbart har skrivevansker selv, uten at jeg vil rakke ned på det. Ang. vinner i morgen så tipper jeg hun velger Bjørk siden hun sikkert er livredd for å kunne tape for Maria i saging. Hadde vært sykt gøy om Bjørk valgte sekken. Ser ut som om det er bra med juice i de bena til Bjørk, så tror det kunne blitt sykt spennende! Utover det har jeg ikke oversikt over deres styrker/svakheter. Jeg frykter at Kathrine vinner og da er det godt mulig at jeg håper over finale uken og heller leser her, sist år så hoppet jeg over finale episoden og faktisk årets Farmen Kjendis så det er visst ikke så vanskelig å bare droppe det hele angrer på at jeg droppet Farmen Kjendis da siden det virket til å være mye drama der rundt han Ørnulf, hørtes ut som at han ble den nye Jarl Goli 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 26. november 2023 #1538 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg tipper hun velger Maria, at Maria velger saging fordi det gikk så bra sist. Men det var mot Carla, som så ut til å aldri ha håndtert en sag noengang. Katrine kan sikkert sage og hun har fysikken til å sage fortere enn Maria. Viss Maria blir valgt bør hun gå for melkespann, men det skjønner hun sikkert ikke selv. Håper hun velger Bjørk, da blir det mer fair fight, og jeg tror Bjørk har egenskapene til å slå Katrine i alle grener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 26. november 2023 #1539 Del Skrevet 26. november 2023 Ja, Kathrine er ganske kjip ofte. Men synes hun var bedre som storbonde denne andre gangen, med tanke på ukesoppdraget. Men ellers tok hun ikke de beste valgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2023 #1540 Del Skrevet 26. november 2023 Nå har også Carla stått frem i media med historien om en tøff barndom/ungdomstid- i likhet med Katrine som gjorde det samme rett etter hun fikk mye hets etter første runde som storbonde. Litt pussig at det er de to, som kanskje forteller mest i media om utfordringer de har hatt, er de to som ( hvertfall for oss som ser på) er de to som skaper mest frykt og utenforskap hos andre på gården. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå