jojojo1988 Skrevet 20. november 2023 #1361 Del Skrevet 20. november 2023 18 minutter siden, tonebelinda said: Det kan det ikke være Så er klipp om at Yassin hadde skrevet en hilsen til Kathrine i førstekjempehytta. Og da må han ha tatt et valg om storbonde han vet tar Kathrine som førstekjempe Vel. Vil vel ikke være første gang at en farmendeltaker bryter en "avtale" om det ikke skulle bli sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 20. november 2023 #1362 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg håper Anders vinner hele greia (ikke at det er så mye i år da ...). Han er kanskje konfliktsky, det sier han jo selv, men jeg ser han som en ærlig, redelig og arbeidsom fyr som holder seg inne med alle. I en slik setting de er i ser jeg på det som svært positivt. Glimt i øyet har han også. Katrine og Carla (heter hun egentlig Maria?) har levd litt for hardt der inne. Bjørk klarer jeg ikke å like. Hun ser slesk og sur ut. Jeg vet, man skal ikke dømme ut fra utseende ... Men hun har ikke klart å vise meg de tingene som skal til for å heie på henne. Mattis er morsom, rett frem ... men han og Bjørk er ikke de dyktigste arbeiderne. Martin er altfor gladkristen. Religionen er for fremtredende etter min smak. Men han virker som en fin fyr ellers. Maria er bare "barnet" der inne. Om hun overrasker og vinner kan det være litt morsomt. Fordi ingen tror det, ikke jeg heller. Så synd at Yassin gikk ut! HAN fortjente å vinne. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. november 2023 #1363 Del Skrevet 20. november 2023 Khloe P.T skrev (15 minutter siden): Jeg håper Anders vinner hele greia (ikke at det er så mye i år da ...). Han er kanskje konfliktsky, det sier han jo selv, men jeg ser han som en ærlig, redelig og arbeidsom fyr som holder seg inne med alle. I en slik setting de er i ser jeg på det som svært positivt. Glimt i øyet har han også. Katrine og Carla (heter hun egentlig Maria?) har levd litt for hardt der inne. Bjørk klarer jeg ikke å like. Hun ser slesk og sur ut. Jeg vet, man skal ikke dømme ut fra utseende ... Men hun har ikke klart å vise meg de tingene som skal til for å heie på henne. Mattis er morsom, rett frem ... men han og Bjørk er ikke de dyktigste arbeiderne. Martin er altfor gladkristen. Religionen er for fremtredende etter min smak. Men han virker som en fin fyr ellers. Maria er bare "barnet" der inne. Om hun overrasker og vinner kan det være litt morsomt. Fordi ingen tror det, ikke jeg heller. Så synd at Yassin gikk ut! HAN fortjente å vinne. Så enig med deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. november 2023 #1364 Del Skrevet 20. november 2023 jojojo1988 skrev (35 minutter siden): Vel. Vil vel ikke være første gang at en farmendeltaker bryter en "avtale" om det ikke skulle bli sånn Neida, de avtalene betyr nok ikke så mye der inne. Men håper da virkelig hun blir førstekjempe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. november 2023 #1365 Del Skrevet 20. november 2023 De fikk tydeligvis vite om premiene før gårsdagens tvekamp. https://no.newsner.com/kjendis/yassin-el-barkani-freser-mot-tv-2-ordentlig-provosert-og-sint/?fbclid=IwAR1JSywFS-l3D-cpZCl7XcIQYDGVpK5E9IssAawEQ6NC_j5bHQhIyNy9hbo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 20. november 2023 #1366 Del Skrevet 20. november 2023 Blekkulfina skrev (16 timer siden): Trist med Yassin idag, nå er alle favorittene mine ute..😩 Men Mattis er en kul kar, så håper han blir storbonde nå, får seg en velfortjent kniv og kicker en viss queen K ut derfra før finalen!! Men hva skjedde med de sosiale antennene til Maria på slutten der, komme inn på låven når Bjørk hadde planlagt date og greier, bare for å sitte der og tjatre meningsløst… jaja neidaså😅 Også reiste hun til hytten til Yassin om natten selv om han og Mattis hadde gitt klar beskjed at de ikke ønsket besøk 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 20. november 2023 #1367 Del Skrevet 20. november 2023 4 hours ago, jukkapalme said: Kjempesynd og trist at Yassin røk Syns han var den mest verdige vinneren. Men så lenge Kathrine, Carla eller Maria ikke vinner er jeg fornøyd. Og hva er det med den sippingen og griningen til Maria? Skjønner at det er trist å miste de nærmeste der inne, det hadde jeg også syntes, men det er jo en konkurranse der det går ut en hver uke. Hun grein både før, etter og under kampen. Slitsomt. Irriterer meg også at hun sier sjipt og sjøkken når hun klarer å uttale det riktig. I går sa hun det riktig, at det var kjipt at Yassin røk. Har hørt det flere ganger også. Så hva er vitsen med å uttale kj-lyden feil når hun kan uttale den riktig lett som ingenting? Tror hun det er søtt eller noe? Det gjelder ikke bare henne, det samme gjaldt Kornelia og jeg har hørt det samme med flere andre tidligere deltakere. Virker ikke som hun eier sosiale antenner heller når hun bare braser inn og snakker fjas når Mattis og Björk skulle ha en liten date alene. Hun visste jo om det. Hun grein fordi en av de viktigste støttespillerne hennes forsvant, og det var nok derfor hun mistet antennene og forstyrret på låven. Å være traumatisert pga mobbing er tøft, og hun hadde nok neppe sett for seg at Farmen skulle trigge det på den måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1368 Del Skrevet 20. november 2023 Ab_naturals skrev (Akkurat nå): Også reiste hun til hytten til Yassin om natten selv om han og Mattis hadde gitt klar beskjed at de ikke ønsket besøk 😅 Når gjorde hun det? Fikk ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 20. november 2023 #1369 Del Skrevet 20. november 2023 3 hours ago, Cid said: Jeg virker til å være den eneste som liker Maria 😅 nå vet jeg hvordan de som liker Kathrine har det 🙊 Maria og Kathrine kan ikke sammenlignes. Jeg er ingen fan av Maria, men hun er da ikke slem med andre slik Kathrine er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. november 2023 #1370 Del Skrevet 20. november 2023 tonebelinda skrev (1 time siden): De fikk tydeligvis vite om premiene før gårsdagens tvekamp. https://no.newsner.com/kjendis/yassin-el-barkani-freser-mot-tv-2-ordentlig-provosert-og-sint/?fbclid=IwAR1JSywFS-l3D-cpZCl7XcIQYDGVpK5E9IssAawEQ6NC_j5bHQhIyNy9hbo Synd ikke vi fikk se reaksjonene deres på den nyheten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 20. november 2023 #1371 Del Skrevet 20. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Når gjorde hun det? Fikk ikke med meg. Yassin fortalte det i et intervju. Han hadde kastet henne ut etter ti min 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1372 Del Skrevet 20. november 2023 Nusket skrev (4 minutter siden): Maria og Kathrine kan ikke sammenlignes. Jeg er ingen fan av Maria, men hun er da ikke slem med andre slik Kathrine er. Det gjorde jeg ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2023 #1373 Del Skrevet 20. november 2023 Nusket skrev (31 minutter siden): Hun grein fordi en av de viktigste støttespillerne hennes forsvant, og det var nok derfor hun mistet antennene og forstyrret på låven. Å være traumatisert pga mobbing er tøft, og hun hadde nok neppe sett for seg at Farmen skulle trigge det på den måten. Jeg vet det og jeg har selv blitt mobbet så grovt i barndommen og ungdommen at jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger. Så jeg vet alt om mobbing og jeg syns det er helt grusomt at hun har blitt mobbet ♥️ Fikk tårer i øynene da hun fortalte det og jeg kunne kverka Kathrine og Carla da de himlet med øynene da hun fortalte at hun hadde det vanskelig 🤬 Men hun griner så veldig mye. Hun vet jo at det er en konkurranse og at en person ryker ut hver uke. Nei, hun hadde neppe sett for seg at farmen skulle bli så tøft mentalt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1374 Del Skrevet 20. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg vet det og jeg har selv blitt mobbet så grovt i barndommen og ungdommen at jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger. Så jeg vet alt om mobbing og jeg syns det er helt grusomt at hun har blitt mobbet ♥️ Fikk tårer i øynene da hun fortalte det og jeg kunne kverka Kathrine og Carla da de himlet med øynene da hun fortalte at hun hadde det vanskelig 🤬 Men hun griner så veldig mye. Hun vet jo at det er en konkurranse og at en person ryker ut hver uke. Nei, hun hadde neppe sett for seg at farmen skulle bli så tøft mentalt. Jeg tror man lever seg ganske mye inn i Farmen oppholdet, blir som et nytt midlertidig liv liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2023 #1375 Del Skrevet 20. november 2023 Zidji skrev (3 timer siden): Jeg må innrømme jeg ble litt sånn ''Whoa! 😍'' når de filmet hvordan hun SLUKTE det råe egget og så etterpå KNUSTE Carla under tvekampen! Jeg hadde ikke så mye tro på hun men fy faen så feil jeg tok! Og så var det noe litt barnslig skjønt over hvor stolt hun var etterpå når hun snakket med Bjørk, litt sånn lillesøster opplegg ''Så du meg?! Så du hvor flink jeg var? Så du meg sage? Det hadde ikke du trodd, hæ? Så du det?!'' 🤭 Samme her! Det var helt rått å se på! Haha, ja, det var litt barnslig, men på en søt og god måte. Hun hadde jo all grunn til å være stolt av seg selv 💪🏻 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2023 #1376 Del Skrevet 20. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg tror man lever seg ganske mye inn i Farmen oppholdet, blir som et nytt midlertidig liv liksom. Ja, de lever jo i en boble, så alle er nok ikke helt seg selv der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1377 Del Skrevet 20. november 2023 Skulle ønske at de hadde bryting grenen, den var så underholdende å se på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1378 Del Skrevet 20. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, de lever jo i en boble, så alle er nok ikke helt seg selv der inne. Er nok flere som blir flau når de ser seg selv på tv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 20. november 2023 #1379 Del Skrevet 20. november 2023 10 minutter siden, jukkapalme said: Jeg vet det og jeg har selv blitt mobbet så grovt i barndommen og ungdommen at jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger. Så jeg vet alt om mobbing og jeg syns det er helt grusomt at hun har blitt mobbet ♥️ Fikk tårer i øynene da hun fortalte det og jeg kunne kverka Kathrine og Carla da de himlet med øynene da hun fortalte at hun hadde det vanskelig 🤬 Men hun griner så veldig mye. Hun vet jo at det er en konkurranse og at en person ryker ut hver uke. Nei, hun hadde neppe sett for seg at farmen skulle bli så tøft mentalt. Eller så har det blitt klippet til at hun gjør det. Hun er ihvertfall ikke slem. Hun hadde sikkert ikke reagert på samme måte hvis hun ikke følte seg mobbet på Farmen. Da blir følelsene mer intense. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2023 #1380 Del Skrevet 20. november 2023 Nusket skrev (40 minutter siden): Eller så har det blitt klippet til at hun gjør det. Hun er ihvertfall ikke slem. Hun hadde sikkert ikke reagert på samme måte hvis hun ikke følte seg mobbet på Farmen. Da blir følelsene mer intense. Ja, det kan hende. Slem er hun ikke, nei, langt i fra. Utenom det med Arvid da, det var råttent gjort. Men hun sa jo unnskyld og han godtok det og det var stort av ham, for det var drøye påstander. Syns det er trist at hun har det så tøft der inne, men Kathrine og Carla er jo direkte ekle. Helt sykt at Kathrine har barn på Marias alder og sitter og himler med øynene når Maria åpner seg. Direkte slemme er de begge to! Selv om jeg ikke tror Carla hadde vært like ille om hun ikke var "fanget" i Kathrines klør. Håper virkelig ikke Kathrine vinner! Da blir jeg sur. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå