Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (39 minutter siden):

Hadde vært morsomt hvis mentor kom inn idet Mattis og Yassin sto der med hammer og smadret orgelet :hoho:

:hoho: da hadde jeg ledd så jeg falt ut av stolen! :hoho: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen grunn til at Martin ikke kan velge Mattis? Ser ingen har nevnt han som mulig andrekjempe (som jeg har sett ihvertfall)? 

Spoiler: Inneholder mulig spoiler utover det som er blitt vist på tv/ang en forsnakkelse (?)

Spoiler

Kunne isåfall passet med det noen skrev i en spoiler om Mattis og nevning av Torpet i en TikTok?

Djungelvrål skrev (17 timer siden):

De har da forholdt seg til klokker.  Hvordan skulle de ellers vite når de skulle gjøre ting?

Husker ikke om de har sagt noe slikt i nåværende sesong, men i flere sesonger har de ihvertfall sagt at de ikke har klokke og kommentert ulike utfordringer knyttet til det? Men jeg er ikke oppdatert på når de begynte med klokker/hvilke typer faktisk, så godt mulig det hadde eksistert lenge i 1923 for det jeg vet altså. :P Eller at deltakerne får ha Garmin-klokke på seg, for den del, har ikke tenkt på å se etter klokker hverken på gården eller deltakerne pga jeg har hørt det snakket om at de ikke har klokke og vansker med tid osv (kan være kun tidligere sesonger da, binget nylig alle som ligger ute mens nåværende gikk også, så litt vanskelig å huske sånne detaljer fra hverandre).

PS: Tar høyde for at det som ble nevnt i spoiler ang klokke KAN ha vært klokke mer i den forstand at de mener hverdag/"tidsklemma"/timeplan/rekke avtaler og den type ting da eller noe slikt hvis de nå faktisk har klokke der inne.

Endret av dårligbrukernavn
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det spørs om mentor vil ta i mot flere klemmer og nuss etter dette, hvis det gode humøret ikke skulle holde seg. Det vil jo ha mye å si for forpakterne med tanke på å få penger til Markedet. De har fått mange oppdrag godkjent, så mentor vil kanskje bli strengere og stille større krav etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (3 minutter siden):

Ja, det spørs om mentor vil ta i mot flere klemmer og nuss etter dette, hvis det gode humøret ikke skulle holde seg. Det vil jo ha mye å si for forpakterne med tanke på å få penger til Markedet. De har fått mange oppdrag godkjent, så mentor vil kanskje bli strengere og stille større krav etter dette.

Håper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Deilig at det ikke ble godkjent! Fryktet at Mentor atter en gang skulle være latterlig snill.  

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg kjente at jeg fikk mye mer respekt for Yassin og Björk etter at de konfronterte Kathrine på tinget! 👏🏻

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså Kathrine er fader meg helt utrolig! Hun nekter å ta til seg kritikk og går heller til motangrep, Kathrine trenger virkelig å ta seg en titt i speilet!

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Jeg er så skuffet over andrekjempe valget 😭😭😭😭😭😭

Spoiler

Jeg tenkte det kom til å skje pga det Yassin hadde sagt på god morgen Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Jeg SPYR av Kathrine!!!!!!

Spoiler

Samme! Kjenner jeg blir rasende 🤬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Carla er etter min mening like ille som Kathrine når hun er enig i og støtter alt hun gjør 🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Carla er etter min mening like ille som Kathrine når hun er enig i og støtter alt hun gjør 🙄

Spoiler

Er så forbanna enig! Jeg er så fuckings lei av de begge to! Har så lyst å slenge mer drit men da blir jeg bare rapportert for personhets. Så jeg PRØVER å ikke si så mye usaklig som går direkte på person 🤬🤭

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Yassin tapte, akkurat som jeg trodde siden han sa på god morgen Norge at han hadde vært med på Torpet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Om bare de visste at ingen egentlig vil forlate farmen de neste to ukene 😅

Endret av Cid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er ikke noe fan av Maria men fy flate for en måte av Kathrine å prate til Maria! Hun kunne vært dattera hennes, hva hadde hun tenkt om det var hennes datter som ble snakket til slik? :murvegg:

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg er ikke noe fan av Maria men fy flate for en måte av Kathrine å prate til Maria! Hun kunne vært dattera hennes, hva hadde hun tenkt om det var hennes datter som ble snakket til slik? :murvegg:

Litt samme som hvordan hun prata til Erika, som også var på samme alder🙃 Man begynner å ane et mønster

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...