Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #621 Del Skrevet 1. november 2023 Zidji skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Han sa jo at han likte henne godt og så på hun som en venn. Så Anders kan bare ha seg ut for min del. Håper Martin velger enten han eller Carla. Spoiler Må bli Carla, jeg orker henne virkelig ikke mer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november 2023 #622 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Må bli Carla, jeg orker henne virkelig ikke mer. Spoiler Samme her. Viss jeg må velge mellom de to. Så får vi heller bare takle en uke til med Kathrine som storbonde dersom Carla ryker. Håper og tror at de andre vil sabotere da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #623 Del Skrevet 1. november 2023 Zidji skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Samme her. Viss jeg må velge mellom de to. Så får vi heller bare takle en uke til med Kathrine som storbonde dersom Carla ryker. Håper og tror at de andre vil sabotere da. Spoiler Er best sånn for hvem enn hun skulle valgt som førstekjempe neste uke er trygg uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 1. november 2023 #624 Del Skrevet 1. november 2023 1. Kathrine ble tillitsvalgt, for så hovedtillitsvalgt fordi ingen andre gidder. Eller 2. Kathrine hovedtillitsvalgt for å sikre seg selv da hun lett kommer i konflikter. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 1. november 2023 #625 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) I Norge utføres halalslakt ved at en troende muslim gjør en forbønn før slakt etter vanlig norsk standard. Er det virkelig så ille å be om for at alle skal ha anledning til å spise maten? Synes egentlig det er ganske smålig og trangsynt av produksjonen. Slik jeg forstod det kunne han ha gjort bønnen selv som troende muslim. Endret 14. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. november 2023 #626 Del Skrevet 1. november 2023 Dagens episode la opp til at det skulle bli mye fokus på Kathrine. Hele episoden handla om henne og at hun ser positivt på seg selv, mens de andre deltakerne blir mer og mer negative. Man kan jo diskutere tv2s redaksjonelle valg her, for så svart-hvitt tror jeg ikke på at det er. Da ville hun ikke blitt storbonde i utgangspunktet. Yassin var god under førstekjempevalget! Så tøft å si meningen sin om dette. Synd de andre ikke turte å backe han opp foran stoebonden. Jeg håper det smeller på tinget. Ellers må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt trøtt på drittkastinga mot Kathrine her. Man kan gjerne kommentere ting som skjer inne på Farmen, men jeg synes vi skal være forsiktige med å tenke at hun er slik privat også. Vi ser ikke alt, og tv2 lager karakterer. Det er ikke lenge siden alle "hata" Bjørk, men nå fremvises hun på en annen måte og alt er glemt. 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #627 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Blir spennende nå på søndag. Endret 2. november 2023 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 1. november 2023 #628 Del Skrevet 1. november 2023 Noen burde ta ansvar å sabotere ukens ukesoppdrag!!! 💣 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #629 Del Skrevet 1. november 2023 sys64738 skrev (2 minutter siden): Noen burde ta ansvar å sabotere ukens ukesoppdrag!!! 💣 Håper det skjer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. november 2023 #630 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Var med og avlivde en gris en gang der rullet øynene rundt i hodet og det måtte lades om igjen boltepistol ett skudd med Hagla så ville lidelsen vært avsluttet (Nødslakt) Endret 14. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 1. november 2023 #631 Del Skrevet 1. november 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Var med og avlivde en gris en gang der rullet øynene rundt i hodet og det måtte lades om igjen boltepistol ett skudd med Hagla så ville lidelsen vært avsluttet (Nødslakt) Nødslakt gjennomføres stort sett alltid med bolt, ikke hagle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #632 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (20 timer siden): Har noen her tatt den farmen testen for å finne ut hvem av deltakerne man er mest lik? Jeg var mest lik Sebastian og hadde minst til felles med Carla. Det siste kunne ikke vært mer sant! Jeg ble også mest lik Sebastian. Minst lik Bård! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #633 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (15 timer siden): Når vi snakker om Maria så synes jeg hun har roet seg mange hakk ned etter at hun ble skilt fra Kornelia, liker henne slik hun er nå Hun irriterer meg mer enn noensinne 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #634 Del Skrevet 2. november 2023 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Hun irriterer meg mer enn noensinne 😄 Med hva? Ser jo henne knapt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #635 Del Skrevet 2. november 2023 ------- skrev (21 minutter siden): Nødslakt gjennomføres stort sett alltid med bolt, ikke hagle. De gjør det men skulle jeg kjørt vikar for han så hadde jeg tatt med hagle ved avliving av gris (er jeger) en gang måtte en okse avlives 12 skudd måtte til + en slegge selv ville jeg vurdert rifle det var nok dramatisk for de som var der tenker jeg kusina mi får ikke dette ut av hodet og måtte skifte avdeling hun var ute på oppdrag med sin eks mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #636 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Med hva? Ser jo henne knapt Med reaksjonen på at det skulle slaktes. Samtalen med Mattis etter slaktet. Syncen hennes om Katrine, og praten hennes med Bjørk. Men hun går meg på nervene, så hun kunne nok drukket et glass vann og irritert meg nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #637 Del Skrevet 2. november 2023 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Med reaksjonen på at det skulle slaktes. Samtalen med Mattis etter slaktet. Syncen hennes om Katrine, og praten hennes med Bjørk. Men hun går meg på nervene, så hun kunne nok drukket et glass vann og irritert meg nå. Hehe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #638 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Jeg holder fast på min tidligere favoritt Yassin, samt Bjørk og Arvid. Jeg driter i at Katrine får mye pes, hun fremstår som et usmakelig menneske, og det har hun gjort fra starten, det er bare at nå er det mer tydelig. Carla, fortsatt en rævadilter. Men en ting skal Katrine ha, hun har vært smart en god stund. Hun allierte seg med Carla, en døll person som ville henge på, og samtidig var nyttig og arbeidsvillig, og Bård som jeg kan tenke meg synes det er fair at 'de gamle vet best' og setter pris på "rett frem", arbeidsinnsats og kunnskap. I tillegg knyttet hun til seg Kornelia, et alibi for å få innpass hos de yngre pluss da Sebastian på kjøpet. Kornelia var så full av beundring at jeg ikke kan se for seg at hun ville utsatt Katrine for noen fare. Videre har hun holdt på avstand de som, slik jeg har tolket dem, ikke var fullt villige til å underkaste seg Katrine, nemlig Erika og Bjørk. Og som det kommer frem nå, skreket høyest og skremt folk til å være stille og føye seg for å unngå bråk. Men tillitsperson, my ass. Endret 2. november 2023 av FreezeandFawn Skriveleif. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #639 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Hehe Jeg har selvinnsikt, den bare hjelper ikke 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #640 Del Skrevet 2. november 2023 FreezeandFawn skrev (6 minutter siden): Jeg har selvinnsikt, den bare hjelper ikke 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå