anon01 Skrevet 1. november 2023 #601 Del Skrevet 1. november 2023 1 hour ago, Peggy-Lovise said: Har du link til den? https://www.tv2.no/underholdning/farmen/ Den ligger der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 1. november 2023 #602 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) anon01 skrev (50 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/ Den ligger der Jeg ble Maria 😂😂😂 Minst lik Torpet-Kjell🥵 Endret 1. november 2023 av Peggy-Lovise Tilføyelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #603 Del Skrevet 1. november 2023 Når vi snakker om Maria så synes jeg hun har roet seg mange hakk ned etter at hun ble skilt fra Kornelia, liker henne slik hun er nå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 1. november 2023 #604 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (5 timer siden): Har noen her tatt den farmen testen for å finne ut hvem av deltakerne man er mest lik? Jeg var mest lik Sebastian og hadde minst til felles med Carla. Det siste kunne ikke vært mer sant! Fikk samme som deg 😁 Mest lik Sebastian og minst lik Carla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. november 2023 #605 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (5 timer siden): Har noen her tatt den farmen testen for å finne ut hvem av deltakerne man er mest lik? Jeg var mest lik Sebastian og hadde minst til felles med Carla. Det siste kunne ikke vært mer sant! Mest lik Charlotte og minst lik Kjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. november 2023 #606 Del Skrevet 1. november 2023 Mest lik Mattis, minst lik Carla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. november 2023 #607 Del Skrevet 1. november 2023 Zidji skrev (12 timer siden): Håper noen saboterer. Unner Kathrine ingenting. Skulle nesten ønske Sebastian, PG og Bent Inge var med fortsatt, tipper noen av de hadde tørt å sparke hun av tronen sin. Kjenner jeg er så lei hun at jeg også vurderer og slutte å se på. Synd. Det har vært flere deltakere opp gjennom Farmen som jeg har "elsket å hate" og som har vært gøy å følge med på til tross for en vanskelig personlighet. Kathrine er ikke en av de. Hun orker jeg bare ikke mer av. Og jeg ser ikke for meg at hun forsvinner med det første. Har ikke sett på siden forrige onsdag jeg, og vet ikke om jeg orker å se mer. Får se etter Kathrine er gått av som storbonde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 1. november 2023 #608 Del Skrevet 1. november 2023 Spoiler Katrine minner meg om ei jeg jobbet med når jeg var nyutdannet. Husker jeg syntes hun var litt skummel og jeg klarte ikke være meg selv rundt henne, jeg sa ting jeg trodde hun ville høre, og måtte alltid fake at jeg var interessert i det hun sa og synes hun var morsom osv. Så etter hvert viser det seg at ingen egentlig likte denne personen, selv om hun virket populær. Så føler det skjer her også, nå faller fasaden litt. Hadde vært tøft om noen klarte si ifra til henne da. Det er jo også veldig tydelig at hun er veldig direkte i måten hun snakker på, og at det kan jo kanskje gjøre at hun framstår frekkere/strengere enn hun kanskje er? Synes også det er litt kleint når hun står å skryter av at hun har ledererfaring osv, og så viser det seg at nesten ingen er fornøyd med lederstilen hennes. Må være litt flaut å se på selv. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #609 Del Skrevet 1. november 2023 Hvem håper dere blir andrekjempe? Spoiler Jeg håper på Carla og det tror jeg skjer fordi Martin liker alle andre der enn Carla og Kathrine. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #610 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Har det vært finale uke før med bare 5 deltakere? For det er slik det ligger an til å bli nå. De 5 jeg håper er i finale uken er Arvid, Björk, Anders, Yassin og Mattis. Jeg håper at Arvid og Mattis kommer til finalen og at Arvid vinner! 👏🏻 Endret 1. november 2023 av Cid 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 1. november 2023 #611 Del Skrevet 1. november 2023 Blir helt matt av hvor lite selvinnsikt Cathrine har. "Jeg har ledererfaring og kan ta med det i rollen som storbonde. Jeg er veldig opptatt av at alle skal ha det likt, løse konflikter og sørge for at alle har det bra". Hjelpes 😂 Hun skaper konflikter, hun skaper fryktkultur blant deltakerne og tar sjefsavgjørelser uten å høre på de andre. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 1. november 2023 #612 Del Skrevet 1. november 2023 Og Cathrine setter jo seg selv i et svært dårlig lys mtp. jobben hjemme. Hun jobber som tillitsvalgt?? 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 1. november 2023 #613 Del Skrevet 1. november 2023 anon01 skrev (7 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/ Den ligger der Jeg ble mest lik Finn og minst lik Christopher. Fornøyd med den, men spørsmålene var jo veldig spisset 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #614 Del Skrevet 1. november 2023 Ab_naturals skrev (5 minutter siden): Jeg ble mest lik Finn og minst lik Christopher. Fornøyd med den, men spørsmålene var jo veldig spisset 😅 Tenk å få Kathrine som mest lik trass i at man ikke liker henne og så er det deltakeren man liker mest man har minst til felles med 😅 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 1. november 2023 #615 Del Skrevet 1. november 2023 Det er kjempegøy med tester, men det går helt fint om ikke alle publiserer resultatene sine, altså! Artig å se hvordan en deltaker tar HELT av på torpet nå, forresten! 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november 2023 #616 Del Skrevet 1. november 2023 Carla virker så patetisk. Hun hadde sikkert med glede trekt seg viss det hadde gitt Kathrine finaleplass. Jeg har ellers så lite fine ting å si om Kathrine at jeg skal bare holde kjeft. Skulle ønske jeg kunne fortsette å like Anders, men han har sunket i mine øyne pga hans forhold til Kathrine. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #617 Del Skrevet 1. november 2023 Zidji skrev (1 minutt siden): Carla virker så patetisk. Hun hadde sikkert med glede trekt seg viss det hadde gitt Kathrine finaleplass. Jeg har ellers så lite fine ting å si om Kathrine at jeg skal bare holde kjeft. Skulle ønske jeg kunne fortsette å like Anders, men han har sunket i mine øyne pga hans forhold til Kathrine. Spoiler Virker som at han begynner å miste sansen for henne da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 1. november 2023 #618 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Dagens episoden: Spoiler Deltakerne synes det var kjempefint at lunsjen i går ble tidligere enn ellers slik at folk slapp å gå sultne og irriterte store deler av dagen, og håpte på at tidlig lunsj skulle fortsette denne uken. Men neida, Kathrine har bestemt at det skal være sen lunsj. Til stor irritasjon til gruppa som kaller henne diktator, autoritær, kommandør, maktmisbruker og maktsyk, mens deltakerne er direkte redd henne. Hun selv tror fortsatt at hun er en superfin leder som alle liker... Og nei, Kathrine kan fortsatt ikke skylde på at hun er fra Finnmark. Bjørk har også bodd lenge i Finnmark, og kaller seg selv for undersått og er like redd for Kathrine som alle andre. Jeg håper på sabotasje denne uka. Men det tør vel ingen Mattis klumsete nok engang, og ødelegger det fine, gamle orgelet. Det i seg selv er ille nok for Mattis, for det var et uhell, men det verste var at han måtte ta det opp med Kathrine, noe han så ut til å grue seg veldig til. Kulturen er altså der mellom to likestilte deltakere. Kathrine slengte selvfølgelig med leppa til Mattis pga dette, og det var ikke snakk om at Mattis selv skulle få rette det opp, enda Mattis både kunne og ville det. For en mistillit på barnehagenivå mot Mattis. Og så ber Kathrine deltakerne holde kjeft mens hun "jobber". Nå er hun drøy innpå der! Tenker at deltakerne nok angrer på at de stemte henne fram i forrige uke! Og mine tanker går til Erika som burde takke og bukke for at hun ikke er der inne denne uken. Kathrine som liksom skal være så ærlig og direkte tyr til en rigget "loddtrekning" mellom deltakerne for å skjule sin feighet med å velge Martin som førstekjempe. Er så feigt og lavmål som du kan få det. Heldigvis gjennomskuer deltakerne Kathrines bløff, og det skaper enda mer dårlig stemning. Yassin har fyrt seg opp nå, men trenger mer støtte. Fader så underkuet og konfliktskye de andre deltakerne er. Nå håper jeg Niklas får det til å eksplodere på tinget på søndag! For lunta er allerede tent! Og så ønsker jeg at Martin velger Carla som andrekjempe. Dèt hadde jeg gjort, for å komme med et stikk mot Kathrine. Endret 1. november 2023 av Ctrl 9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 Forfatter #619 Del Skrevet 1. november 2023 Ctrl skrev (1 minutt siden): Dagens episoden: Skjul innhold Deltakerne synes det var kjempefint at lunsjen i går ble tidligere enn ellers slik at folk slapp å gå sultne og irriterte store deler av dagen, og håpte på at tidlig lunsj skulle fortsette denne uken. Men neida, Kathrine har bestemt at det skal være sen lunsj. Til stor irritasjon til gruppa som kaller henne diktator, autoritær, kommandør, maktmisbruker og maktsyk, mens deltakerne er direkte redd henne. Hun selv tror fortsatt at hun er en superfin leder som alle liker... Og nei, Kathrine kan fortsatt ikke skylde på at hun er fra Finnmark. Bjørk har også bodd lenge i Finnmark, og kaller seg selv for undersått og er like redd for Kathrine som alle andre. Jeg håper på sabotasje denne uka. Men det tør vel ingen Mattis klumsete nok engang, og ødelegger det fine, gamle orgelet. Det i seg selv er ille nok for Mattis, for det var et uhell, men det verste var at han måtte ta det opp med Kathrine, noe han så ut til å grue seg veldig til. Kulturen er altså der mellom to likestilte deltakere. Kathrine slengte selvfølgelig med leppa til Mattis pga dette, og det var ikke snakk om at Mattis selv skulle få rette det opp, enda Mattis både kunne og ville det. For en mistillit på barnehagenivå mot Mattis. Og så ber Kathrine deltakerne holde kjeft mens hun "jobber". Nå er hun drøy innpå der! Tenker at deltakerne nok angrer på at de stemte henne fram i forrige uke! Og mine tanker går til Erika som burde takke og bukke for at hun ikke er der inne denne uken. Kathrine som liksom skal være så ærlig og direkte tyr til en rigget "loddtrekning" mellom deltakerne for å skjule sin feighet med å velge Martin som førstekjempe. Er så feigt og lavmål som du kan få det. Heldigvis gjennomskuer deltakerne Kathrines bløff, og det skaper enda mer dårlig stemning. Yassin har fyrt seg opp nå, men trenger mer støtte. Fader så underkuet og konfliktskye de andre deltakerne er. Nå håper jeg Niklas får det til å eksplodere på tinget på søndag! For lunta er allerede tent! Spoiler Jeg gleder meg til tinget! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november 2023 #620 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Skjul innhold Virker som at han begynner å miste sansen for henne da. Spoiler Han sa jo at han likte henne godt og så på hun som en venn. Så Anders kan bare ha seg ut for min del. Håper Martin velger enten han eller Carla. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå