Miss.Hol Skrevet 30. oktober 2023 #541 Del Skrevet 30. oktober 2023 mammamia1 skrev (1 time siden): Det er nok flere enn meg som ser at det du kaller mobbing, er det vi andre kaller å være ærlig! Det du velger å se som redsel fra de andre er bare latterlig, alle der inne er taleføre så det holder, har det slått deg at de er enige med henne?......Heia Kathrine, håper hun vinner hele greia, herlig at hun ble storbonde 😎 Og bare som et lite apropos, du som er så opptatt av at man ikke skal mobbe andre, kanskje du skal ta en kikk på hvordan du omtaler Kathrine........ Det er flere måter å "være ærlig", og de aller fleste klarer det uten å være ufin og stygg. Kanskje du pleier å snakke slik til andre? Personlig så tenker jeg at når folk uttrykker seg på den måten, så har de enten et dårlig ordforråd, eller de liker å være slemme og trykke andre ned. Og mtp den situasjonen ved bordet når torpetfolket kom inn igjen, så tror jeg det siste, altså at hun valgte å ta det opp der, og på den måten, bare for å være slem og trykke Erika ned. Og det er trist at det kun var Arvid som prøvde å si henne litt i mot. Jeg tviler på at alle der er enig med henne, og hvertfall ikke enig i hvordan hun uttrykker seg, jeg tror de bare er feig, og jeg håper de skjemmes når de ser disse episodene på tv. Erika var ikke den eneste som tok mat, og et egg eller to, og noen tomater, kvalifiserer ikke til å bli høvlet ned på den måten. Spesielt når de to forsyner seg mye av ting i baksthuset bla, det er så dobbeltmoralsk og slemt gjort og jeg fatter ikke at de ikke ser hva de gjør, og hvordan de fremstår. 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 30. oktober 2023 #542 Del Skrevet 30. oktober 2023 skruf skrev (28 minutter siden): Leste i en avisartikkel der Katrine sutrer over at media fremstiller henne som en skikkelig riksbitch… https://www.dagbladet.no/kjendis/etter-dramaet-riksbitch/80404208 Det klarer hun helt fint selv, det er hun som oppfører seg som hun gjør, ikke noe media vinkler det til. At hun er finnmarking gir ingen unnskyldning for å oppføre seg som dronninga i Snehvit med pms. Jeg kjenner mange finnmarkinger, og ingen av de er så stygge mot andre/folk de ikke liker som Katrine er. Jeg har i min karriere innen helsevesenet vært ut for noen kvinnemennesker som Katrine, som andre kollegaer gruer seg til å gå på vakt med og som ødelegger arbeidsmiljøet. Som baksnakker, bruker hersketeknikker, kjefter og smeller. Felles for de er ikke hvor de kommer fra i landet, men personligheten deres. Katrine har laget en fryktkultur på gården der de andre ikke tør si henne i mot. Sånn som den episoden med mozarellaen som forsvant; Yassin og Mattis satt jo å snakket om at de trodde Katrine selv hadde tatt den, for så å svinge seg rundt og lage ny ost rett før mentor kom og dermed være helten som berget ukesoppdraget (de nevnte også flere tilfeller der ting skjedde og Katrine var den som reddet det hele…..hero-kompleks kalte de det). Men da Katrine skjelte ut Erika i plenum og også tok med det med osten så holdt Yassin og Mattis kjeft. Kunne de ikke backet Erika? Katrine kjefter også over at Erika hadde tatt noen cherrytomater og ett egg. Som også alle andre gjorde. Eller; hva med Katrine selv og Carla som på hvert oppdrag med bakst sto i bakstehuset og gaflet innpå? De spiste så mye honning at det ble ikke nok honning til alle honningbrødene mentor skulle ha (her burde mentor underkjent ukesroppdraget) Nei du Katrine; årets Riksbitch er ikke noe media har fremstilt deg som. Det har du helt fint gjort selv. Husk at det kommer en tid igjen etter Farmen også. Det er noen der, inkludert Katrine, som ikke bør gå med hevet hode da de definitivt ikke har gjort en god figur i dette programmet. Det er rart det der, i alle slike artikler, så mener hovedpersonen at det er klippet til og feilt fremstilt🤷♀️ Jeg tenker at ja, det er klippet og sånt, men jeg tviler på at feks tv2 klipper slik at det som blir vist, er noe helt annet enn det som skjedde. Jeg tenker at essensen er der, altså relativt riktig fremstilt? Eller? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. oktober 2023 #543 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Erika har selv sagt i intervju at hun ikke anså det som mobbing. Som jeg tenker er stort av henne. Endret 31. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 30. oktober 2023 #544 Del Skrevet 30. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (3 minutter siden): Erika har selv sagt i intervju at hun ikke anså det som mobbing. Som jeg tenker er stort av henne. Nesten litt ironisk at den som angivelig skal ha blitt mobbet avviser det, mens alle de som er krenket på hennes vegne mener at det var det haha 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. oktober 2023 #545 Del Skrevet 30. oktober 2023 mammamia1 skrev (1 minutt siden): Nesten litt ironisk at den som angivelig skal ha blitt mobbet avviser det, mens alle de som er krenket på hennes vegne mener at det var det haha Men om man holder ordet mobbing ute av det, synes du det var ok oppførsel av Katrine? 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 30. oktober 2023 #546 Del Skrevet 30. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (2 minutter siden): Men om man holder ordet mobbing ute av det, synes du det var ok oppførsel av Katrine? Jeg synes hun kunne tatt det en til en, men jeg synes ikke på noen måte at hun fortjener alt det stygge som er blitt skrevet om henne i ettertid. For meg er hun rett frem og ærlig, noe jeg velger any time over alle feigingene der inne som bare snakker bak ryggen, som f.eks Yassin, som er den verste til det. At absolutt ingen sa noe som helst, tar jeg som at de fleste var enige, de er ellers ganske så taleføre hele gjengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. oktober 2023 #547 Del Skrevet 30. oktober 2023 mammamia1 skrev (3 minutter siden): Jeg synes hun kunne tatt det en til en, men jeg synes ikke på noen måte at hun fortjener alt det stygge som er blitt skrevet om henne i ettertid. For meg er hun rett frem og ærlig, noe jeg velger any time over alle feigingene der inne som bare snakker bak ryggen, som f.eks Yassin, som er den verste til det. At absolutt ingen sa noe som helst, tar jeg som at de fleste var enige, de er ellers ganske så taleføre hele gjengen. Maktforholdet når det kommer til alderen deres da, reflekterer du noe rundt det? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #548 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hvem håper dere ryker denne uken? Jeg håper på Carla og så Kathrine neste uke, er jeg heldig så blir Maria sendt hjem uken etter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. oktober 2023 #549 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem håper dere ryker denne uken? Jeg håper på Carla og så Kathrine neste uke, er jeg heldig så blir Maria sendt hjem uken etter. Men hvem tror du Kathrine velger til førstekjempe? Men jeg håper også Carla ryker. Men kjenner jeg ikke orker å se denne uka 😂 Så voksen er jeg. Så ikke i går, for jeg leste her først at Torpet-laget røyk, og at Kathrine ble storbonde. Så da så jeg serie i stedet for 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 30. oktober 2023 #550 Del Skrevet 30. oktober 2023 tonebelinda skrev (6 minutter siden): Men hvem tror du Kathrine velger til førstekjempe? Men jeg håper også Carla ryker. Men kjenner jeg ikke orker å se denne uka 😂 Så voksen er jeg. Så ikke i går, for jeg leste her først at Torpet-laget røyk, og at Kathrine ble storbonde. Så da så jeg serie i stedet for Haha, det gjorde jeg også. Jeg dropper å se søndagens episoder, jeg orker rett og slett ikke🙈😂 Holder at jeg får med meg hovedpunktene her🙊😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #551 Del Skrevet 30. oktober 2023 tonebelinda skrev (8 minutter siden): Men hvem tror du Kathrine velger til førstekjempe? Men jeg håper også Carla ryker. Men kjenner jeg ikke orker å se denne uka 😂 Så voksen er jeg. Så ikke i går, for jeg leste her først at Torpet-laget røyk, og at Kathrine ble storbonde. Så da så jeg serie i stedet for Tror kanskje Yassin siden hun overhørte han prate om storbonde valget. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. oktober 2023 #552 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Tror kanskje Yassin siden hun overhørte han prate om storbonde valget. Snakka han negativt om det? Så som sagt ikke i går Får håpe de ikke får til ukesoppdraget denne uka. Mista en stor ressurs når det gjelder snekring når Bård måtte trekke seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 30. oktober 2023 #553 Del Skrevet 30. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (56 minutter siden): Maktforholdet når det kommer til alderen deres da, reflekterer du noe rundt det? Overhode ikke, begge er voksne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. oktober 2023 #554 Del Skrevet 30. oktober 2023 mammamia1 skrev (39 minutter siden): Jeg synes hun kunne tatt det en til en, men jeg synes ikke på noen måte at hun fortjener alt det stygge som er blitt skrevet om henne i ettertid. For meg er hun rett frem og ærlig, noe jeg velger any time over alle feigingene der inne som bare snakker bak ryggen, som f.eks Yassin, som er den verste til det. At absolutt ingen sa noe som helst, tar jeg som at de fleste var enige, de er ellers ganske så taleføre hele gjengen. Ærlig og ærlig…..hun baksnakker hun også. Stjeler og spiser mat som er tiltenkt ukesoppdragene Tøff i trynet i plenum, men da Erika ønsket å snakke med henne på tomannshånd så var hun for feig, da var hun liksom for trøtt. Kaller Erika feig som forlot middagsbordet da hun ikke klarte mere av at ei nesten dobbel så gammel dame sto å reiv kjeft, mens hun er ikke tøff nok til å møte Erika på tomannshånd. Katrine har ei datter på samme alder som Erika, mon tro hva Katrine hadde følt hadde ei dame på hennes alder skjelt ut datteren hennes på samme måte. Hun kalte Erika ei fitte bak ryggen til Erika; hvor realt, rett frem og ærlig er det? Hvis de andre er feiginger pga de snakker bak ryggen til andre så er ikke Katrine hakket bedre selv Og veldig merkelig at gårdsboka var som forsvunnet i luften helt til andrekjempe Carla satt i bakstehuset og leste i den…. Erika har sagt ting rett ut, feks da hun ikke ville være med på resten av gjengen sin plan om å få ut utfotdrene og var ærlig om at hun heller ville ha Mattis inne på gården enn Martin. Og det er mye mere redelig enn å snakke med to tunger.som mange andre gjør. Men dessverre så stiller Erika seg lagelig for hugg ved å være ærlig Ja, de andre, minus Arvid, var feiginger som lot Katrine høvle over Erika uten at Erika fikk ta til motmæle ved middagsbordet da de selv har både stjålet og baksnakket Katrine, Hvis Katrine mot formodning vinner så er hun den minst verdige vinneren i Farmens historie. Jeg håper ukesoppdraget går åt skogen, unner henne ikke en kniv i det heie tatt, 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #555 Del Skrevet 30. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 time siden): Snakka han negativt om det? Så som sagt ikke i går Får håpe de ikke får til ukesoppdraget denne uka. Mista en stor ressurs når det gjelder snekring når Bård måtte trekke seg. Var ikke fornøyd med at Kathrine ville bli storbonde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2023 #556 Del Skrevet 30. oktober 2023 Håper Maria blir 1.kjempe og ryker. Jeg takler ikke henne! Blir passe kleint på torpet også om hun ryker, haha 😂 Etter henne kan godt Kathrine og Carla ryke en etter en. Helt grusomt det med sønnen til Bård, huff, håper det går bra med han nå. Må være helt jævlig å få en sånn beskjed Aner ikke hvem jeg heier på nå, utenom Stine, pusemor og pusungene 😂 Heiet jo på Bård, men han måtte jo dessverre dra. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 30. oktober 2023 #557 Del Skrevet 30. oktober 2023 MEN, har dere lest episodebeskrivelsen for tirsdag? Jeg tror de skal slakte Stine 🙈🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 30. oktober 2023 #558 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente lenger egentlig. Det er så mye mobbing på den gården nå at jeg faktisk har mistet lysten til å se på.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 30. oktober 2023 #559 Del Skrevet 30. oktober 2023 Peggy-Lovise skrev (Akkurat nå): MEN, har dere lest episodebeskrivelsen for tirsdag? Jeg tror de skal slakte Stine 🙈🤢 Hvaforno???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 30. oktober 2023 #560 Del Skrevet 30. oktober 2023 Peggy-Lovise skrev (15 minutter siden): MEN, har dere lest episodebeskrivelsen for tirsdag? Jeg tror de skal slakte Stine 🙈🤢 Hvis det viser seg å være sant!! Da er det siste episoden jeg ser av farmen!! De må vel ha vett til å ikke slakte henne? Hun har jo vært kjælegrisen dems alle ukene. Det kommer ikke til å falle i smak hos seerne iallefall!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå