Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Anim92 said:

Jeg har kommenterte at de brukte «Noel» som bakgrunnsmusikk under en tvekamp tidligere… Men hvaaaa skjedde med amazing grace i kveld?!😅🤣

Det lurte jeg og på! 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så fascinert over Bjørk. Det virker som alt går så rolig, og at hun aldri girer seg opp. Det må være fantastisk. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal vinne Farmen nå da?!?? 
Jeg som hadde Yassin for president og Bård for the winner😭

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (5 minutter siden):

Hvem skal vinne Farmen nå da?!?? 
Jeg som hadde Yassin for president og Bård for the winner😭

Mattis eller Anders håper jeg, helst Arvid om han kommer tilbake.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Mattis eller Anders håper jeg, helst Arvid om han kommer tilbake.

Jeg håper også på at Arvid vinner hele farmen! Inntil forrige uke var Kathrine min favoritt, men etter hendelsen(e) med Erika så synes jeg ikke hun er en verdig vinner lenger. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bare Kathrine dårligere og dårligere, samme med Carla. De har jo NULL respekt for at andre har behov for å lufte tanker og følelser med hverandre og står og lusker sniker over alt. Samtidig som de selv snakker dritt om andre på tomannshånd hele tiden! Virker nesten som de glemmer at de er på tv og at seerne faktisk får med seg at de propper seg med mat i bakstehuset uten å dele med alle, eller at de ikke er så åpne og ærlige som de skal ha det til! 

Synes Arvid er veldig kul som på en rolig og voksen måte står opp for Erika og påpeker at Kathrine tross alt er dobbelt så gammel og burde reflektere litt over maktforholdet mellom de to. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny endring i neste års Farmen burde være at det spilles inn tidligere på året når det snør og det er masse snø på gården. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (42 minutter siden):

Hurra for gult lag! 
Og hurra for Kathrine som storbonde!

Akkurat det jeg håpa på 😁😁

Etter all den mobbingen fra henne de siste dagene så blir hun belønnet med å bli storbonde 🙄

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Etter all den mobbingen fra henne de siste dagene så blir hun belønnet med å bli storbonde 🙄

Det virker som det er tonen i samfunnet for tiden..mobbere og broilere albuer seg frem - mens resten ikke tør å si i fra om urettferdigheten 😞😞

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 minutter siden):

Det virker som det er tonen i samfunnet for tiden..mobbere og broilere albuer seg frem - mens resten ikke tør å si i fra om urettferdigheten 😞😞

Håper at hun får ut en som ikke liker henne og så gjør den personen en annen som ikke liker Kathrine til storbonde slik at hun blir førstekjempe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Håper at hun får ut en som ikke liker henne og så gjør den personen en annen som ikke liker Kathrine til storbonde slik at hun blir førstekjempe.

Jepp, det blir sannsynligvis slik..dog tror jeg hun tenker at konsekvensen kan bli slik om hun velger en hun ikke liker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av de som tør velge den kjerringa som førstekjempe. De er jo tydeligvis redd henne

Endret av tonebelinda
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det andre som la merke til den "maktdemonstrasjonen" hun tok nede på brygga, da Yassin og Anders satt og snakket sammen etter storbondevalget? Hun og Bård kom og satt seg, og tilsynelatende bare satt der og nøt å ha makten. Sikkert fordi hun hadde overhørt at Yassin ikke var helt fornøyd med at hun ville bli storbonde.

Det ble også sagt at; Når Kathrine har en dårlig dag, har hele gården en dårlig dag.

Ingen tør å være helt seg selv, i fare for å fornærme eller komme på kant med henne. 

Det er jo en fryktkultur som regjerer der inne, der alle er redde for Kathrine. Man ser jo hvordan de prøver å blidgjøre henne. 

Hun og Carla minner meg om et par skolejenter, der Kathrine er den store sterke som ingen tør å kødde med, og Carla er den store beundreren som forer egoet til Kathrine. Kvalm duo.... 

Det var forferdelige omstendigheter som gjorde at Bård måtte trekke seg. Jeg håper virkelig alt går bra med sønnen hans. ❤️

• Liker 25
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Det er nok flere enn meg som ser at det du kaller mobbing, er det vi andre kaller å være ærlig! Det du velger å se som redsel fra de andre er bare latterlig, alle der inne er taleføre så det holder, har det slått deg at de er enige med henne?......Heia Kathrine, håper hun vinner hele greia, herlig at hun ble storbonde 😎 Og bare som et lite apropos, du som er så opptatt av at man ikke skal mobbe andre, kanskje du skal ta en kikk på hvordan du omtaler Kathrine........

Endret av mammamia1
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (På 30.10.2023 den 10.46):

Det er nok flere enn meg som ser at det du kaller mobbing, er det vi andre kaller å være ærlig! Det du velger å se som redsel fra de andre er bare latterlig, alle der inne er taleføre så det holder, har det slått deg at de er enige med henne?......Heia Kathrine, håper hun vinner hele greia, herlig at hun ble storbonde 😎 Og bare som et lite apropos, du som er så opptatt av at man ikke skal mobbe andre, kanskje du skal ta en kikk på hvordan du omtaler Kathrine........

Så det er helt greit å kalle andre fitte?

Enig her. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Virrum skrev (1 time siden):

Var det andre som la merke til den "maktdemonstrasjonen" hun tok nede på brygga, da Yassin og Anders satt og snakket sammen etter storbondevalget? Hun og Bård kom og satt seg, og tilsynelatende bare satt der og nøt å ha makten. Sikkert fordi hun hadde overhørt at Yassin ikke var helt fornøyd med at hun ville bli storbonde.

Det ble også sagt at; Når Kathrine har en dårlig dag, har hele gården en dårlig dag.

Ingen tør å være helt seg selv, i fare for å fornærme eller komme på kant med henne. 

Det er jo en fryktkultur som regjerer der inne, der alle er redde for Kathrine. Man ser jo hvordan de prøver å blidgjøre henne. 

Hun og Carla minner meg om et par skolejenter, der Kathrine er den store sterke som ingen tør å kødde med, og Carla er den store beundreren som forer egoet til Kathrine. Kvalm duo.... 

Det var forferdelige omstendigheter som gjorde at Bård måtte trekke seg. Jeg håper virkelig alt går bra med sønnen hans. ❤️

De minner meg faktisk om de to jentene som mobbet meg på ene barneskolen 😣 uff. 

• Liker 4
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en avisartikkel der Katrine sutrer over at media fremstiller henne som en skikkelig riksbitch…

https://www.dagbladet.no/kjendis/etter-dramaet-riksbitch/80404208

Det klarer hun helt fint selv, det er hun som oppfører seg som hun gjør, ikke noe media vinkler det til.

At hun er finnmarking gir ingen unnskyldning for å oppføre seg som dronninga i Snehvit med pms. Jeg kjenner mange finnmarkinger, og ingen av de er så stygge mot andre/folk de ikke liker som Katrine er. Jeg har i min karriere innen helsevesenet vært ut for noen kvinnemennesker som Katrine, som andre kollegaer gruer seg til å gå på vakt med og som ødelegger arbeidsmiljøet. Som baksnakker, bruker hersketeknikker, kjefter og smeller. Felles for de er ikke hvor de kommer fra i landet, men personligheten deres.

Katrine har laget en fryktkultur på gården der de andre ikke tør si henne i mot. Sånn som den episoden med mozarellaen som forsvant; Yassin og Mattis satt jo å snakket om at de trodde Katrine selv hadde tatt den, for så å svinge seg rundt og lage ny ost rett før mentor kom og dermed være helten som berget ukesoppdraget (de nevnte også flere tilfeller der ting skjedde og Katrine var den som reddet det hele…..hero-kompleks kalte de det). Men da Katrine skjelte ut Erika i plenum og også tok med det med osten så holdt Yassin og Mattis kjeft. Kunne de ikke backet Erika?

Katrine kjefter også over at Erika hadde tatt noen cherrytomater og ett egg. Som også alle andre gjorde. Eller; hva med Katrine selv og Carla som på hvert oppdrag med bakst sto i bakstehuset og gaflet innpå? De spiste så mye honning at det ble ikke nok honning til alle honningbrødene mentor skulle ha (her burde mentor underkjent ukesroppdraget) 

Nei du Katrine; årets Riksbitch er ikke noe media har fremstilt deg som. Det har du helt fint gjort selv. Husk at det kommer en tid igjen etter Farmen også. Det er noen der, inkludert Katrine, som ikke bør gå med hevet hode da de definitivt ikke har gjort en god figur i dette programmet.

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

En ny endring i neste års Farmen burde være at det spilles inn tidligere på året når det snør og det er masse snø på gården. 

Vinter-farmen hadde vært utrolig gøy! Har ønsket meg det i mange år nå. Litt mer utfordrende med ukesoppdrag og sånt, men det trenger jo ikke vare like lenge som vanlig. 

Cid skrev (6 minutter siden):

De minner meg faktisk om de to jentene som mobbet meg på ene barneskolen 😣 uff. 

♥️♥️♥️ Kathrine minner om en av mobberne mine også. Samtidig var jeg den eneste som turte å stå opp mot henne og motsi henne, de andre bare satt der og så på, selv de som var vennene mine. Kanskje det var fordi jeg nektet å la meg kue av henne at hun bare fortsatte også. Men som tidligere nevnt, dette var ungdomsskolen. Kathrine er godt voksen og burde vite bedre. 

Haha, den kjolen til Kathrine på festen! 😂 Så ut som noe hun hadde brukt på et raveparty på 90-tallet! :hoho: Jeg lo godt, hehe. Og det har ingenting med alderen hennes eller lengden på kjolen å gjøre, den kjolen hadde vært like stygg på alle, uansett alder. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (13 minutter siden):

Leste i en avisartikkel der Katrine sutrer over at media fremstiller henne som en skikkelig riksbitch…

https://www.dagbladet.no/kjendis/etter-dramaet-riksbitch/80404208

Det klarer hun helt fint selv, det er hun som oppfører seg som hun gjør, ikke noe media vinkler det til.

At hun er finnmarking gir ingen unnskyldning for å oppføre seg som dronninga i Snehvit med pms. Jeg kjenner mange finnmarkinger, og ingen av de er så stygge mot andre/folk de ikke liker som Katrine er. Jeg har i min karriere innen helsevesenet vært ut for noen kvinnemennesker som Katrine, som andre kollegaer gruer seg til å gå på vakt med og som ødelegger arbeidsmiljøet. Som baksnakker, bruker hersketeknikker, kjefter og smeller. Felles for de er ikke hvor de kommer fra i landet, men personligheten deres.

Katrine har laget en fryktkultur på gården der de andre ikke tør si henne i mot. Sånn som den episoden med mozarellaen som forsvant; Yassin og Mattis satt jo å snakket om at de trodde Katrine selv hadde tatt den, for så å svinge seg rundt og lage ny ost rett før mentor kom og dermed være helten som berget ukesoppdraget (de nevnte også flere tilfeller der ting skjedde og Katrine var den som reddet det hele…..hero-kompleks kalte de det). Men da Katrine skjelte ut Erika i plenum og også tok med det med osten så holdt Yassin og Mattis kjeft. Kunne de ikke backet Erika?

Katrine kjefter også over at Erika hadde tatt noen cherrytomater og ett egg. Som også alle andre gjorde. Eller; hva med Katrine selv og Carla som på hvert oppdrag med bakst sto i bakstehuset og gaflet innpå? De spiste så mye honning at det ble ikke nok honning til alle honningbrødene mentor skulle ha (her burde mentor underkjent ukesroppdraget) 

Nei du Katrine; årets Riksbitch er ikke noe media har fremstilt deg som. Det har du helt fint gjort selv. Husk at det kommer en tid igjen etter Farmen også. Det er noen der, inkludert Katrine, som ikke bør gå med hevet hode da de definitivt ikke har gjort en god figur i dette programmet.

Kunne ikke skrevet det bedre selv! :) 👏🏻

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...