Cid Skrevet 26. oktober 2023 Forfatter #481 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hvilke av lagene håper dere vinner på søndag? Jeg heier så klart på Torpet laget! 👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2023 #482 Del Skrevet 26. oktober 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Hvilke av lagene håper dere vinner på søndag? Jeg heier så klart på Torpet laget! 👏 Håper Torpet laget vinner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. oktober 2023 #483 Del Skrevet 26. oktober 2023 Når blir søndagens episode lagt ut? Tror jeg må se den på play! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. oktober 2023 #484 Del Skrevet 26. oktober 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Hvilke av lagene håper dere vinner på søndag? Jeg heier så klart på Torpet laget! 👏 Jeg liker Anders skikkelig godt, men heier på Torpet-laget! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober 2023 Forfatter #485 Del Skrevet 26. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Når blir søndagens episode lagt ut? Tror jeg må se den på play! Tipper det blir 18:00 slik som de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober 2023 Forfatter #486 Del Skrevet 26. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Jeg liker Anders skikkelig godt, men heier på Torpet-laget! Håper taperlaget havner på Torpet og så klarer Anders å kjempe seg inn igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. oktober 2023 #487 Del Skrevet 26. oktober 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Tipper det blir 18:00 slik som de siste ukene Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 26. oktober 2023 #488 Del Skrevet 26. oktober 2023 LivLaga skrev (På 25.10.2023 den 22.28): Men føler Erika var ganske direkte med Kathrine også, hun sa jo i plenum at boken var vekke osv. Men føler ikke Kathrine tåler sin egen medisin i det hele tatt! Gjelder liksom andre regler for henne og noen få utvalgte enn for alle andre. Synes Carla også begynner å fremstå litt ufyselig. Greit nok at man kommer bedre overens med noen enn med andre, men det er ikke nødvendig å rotte seg sammen fordi om! Det er jo klart det. Leter man etter noe er det jo greit og ta det opp når alle er til stede. Jeg liker egentlig ingen denne sesongen. De er litt for vanlige alle sammen. Savner en skikkelig karakter som er både gøy og god. Kattungene er hvertfall søte 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #489 Del Skrevet 27. oktober 2023 Håper veldig på at om Erika kommer inn så havner hun og Kathrine i en tvekamp rett før finaleuken og så slår Erika ut Kathrine og sender henne rett hjem, det hadde blitt episk og tilfredsstillende 😄 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 27. oktober 2023 #490 Del Skrevet 27. oktober 2023 Cid skrev (4 timer siden): Håper veldig på at om Erika kommer inn så havner hun og Kathrine i en tvekamp rett før finaleuken og så slår Erika ut Kathrine og sender henne rett hjem, det hadde blitt episk og tilfredsstillende 😄 Da blir det storslått feiring med boller og brus 🥳 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 27. oktober 2023 #491 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) https://www.tv2.no/underholdning/farmen/razzia-og-kjeft-etter-smugling-matte-ta-slutt/16159822/ Hvert j**** år... Hvorfor får ikke dette mer konsekvenser? Dette var hvorfor jeg likte Mads Hansen som programleder her, for det var RETT UT med en deltager. Greit nok det var pandemi og ekstra "regler" mtp nærkontakter og den slags. Men dette er faktisk noe som irriterer meg. HVORFOR melde seg på en konkurranse som er å spise potet og havregryn fordi det var sånn for 100 år siden, men likevel smugle og "jukse" med det ene eller det andre. Patetisk. Hahah, dette irriterer meg mer enn det burde 😂 Endret 27. oktober 2023 av anon01 skrivefeil 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #492 Del Skrevet 27. oktober 2023 anon01 skrev (32 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/razzia-og-kjeft-etter-smugling-matte-ta-slutt/16159822/ Vært j**** år... Hvorfor får ikke dette mer konsekvenser? Dette var hvorfor jeg likte Mads Hansen som programleder her, for det var RETT UT med en deltager. Greit nok det var pandemi og ekstra "regler" mtp nærkontakter og den slags. Men dette er faktisk noe som irriterer meg. HVORFOR melde seg på en konkurranse som er å spise potet og havregryn fordi det var sånn for 100 år siden, men likevel smugle og "jukse" med det ene eller det andre. Patetisk. Hahah, dette irriterer meg mer enn det burde 😂 Håper kjeftingen fra Niklas blir vist på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 27. oktober 2023 #493 Del Skrevet 27. oktober 2023 41 minutter siden, anon01 said: https://www.tv2.no/underholdning/farmen/razzia-og-kjeft-etter-smugling-matte-ta-slutt/16159822/ Vært j**** år... Hvorfor får ikke dette mer konsekvenser? Dette var hvorfor jeg likte Mads Hansen som programleder her, for det var RETT UT med en deltager. Greit nok det var pandemi og ekstra "regler" mtp nærkontakter og den slags. Men dette er faktisk noe som irriterer meg. HVORFOR melde seg på en konkurranse som er å spise potet og havregryn fordi det var sånn for 100 år siden, men likevel smugle og "jukse" med det ene eller det andre. Patetisk. Hahah, dette irriterer meg mer enn det burde 😂 Hvorfor er det folk på hytter i nærheten?? De burde få beskjed om å ikke bruke hyttene under innspilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 27. oktober 2023 #494 Del Skrevet 27. oktober 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Håper kjeftingen fra Niklas blir vist på tv. Det står i artikkelen at det ikke ble filmet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 27. oktober 2023 #495 Del Skrevet 27. oktober 2023 Centimeteren skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det folk på hytter i nærheten?? De burde få beskjed om å ikke bruke hyttene under innspilling. De kan jo ikke nekte folk å bruke hyttene sine i mange uker heller da. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 27. oktober 2023 #496 Del Skrevet 27. oktober 2023 Dette med smugling blir litt ironisk når det er Niklas Baarli, en av Farmen-historiens største tjuvradd og smugler, som skal rette pekefinger mot deltakerne som smugler. Er vel en grunn for at "skjennepreken" ikke ble filmet og blir vist på TV. Yassin på side "brøt seg inn" i proviantlageret til produksjonen. En handling som er ganske drøy, synes jeg. Pressesjef Dahl sier at regelbrudd kan føre til at deltakerne blir kastet ut av programmet. Spar meg, det har skjedd èn gang i historien, tross for at det har blitt smuglet varer inn oftere enn annenhver sesong. Konsekvensene er så godt som fraværende, noe deltakerne vet, og det er vel nettopp derfor deltakerne tar sjansen. Er null respekt for regelverket. Det er ingen grunn for å respektere regelverket. Og siden ingen blir kastet ut for regelbruddene, sesong etter sesong, så ser bare Mads Hansens stunt om å kaste ut Nils, som for øvrig ofret seg, unødvendig ut. Ikke pga at Mads gjorde det, for det burde vært konsekvensene alltid, men fordi det ikke skjer med andre. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 27. oktober 2023 #497 Del Skrevet 27. oktober 2023 Centimeteren skrev (2 timer siden): Hvorfor er det folk på hytter i nærheten?? De burde få beskjed om å ikke bruke hyttene under innspilling. Altså « i sommer kan du ikke bruke hytta du eier grunnet tv- innspilling « ? Jeg skulle hatt bra erstatning av tv2 for ikke og få bruke hytta mi. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 27. oktober 2023 #498 Del Skrevet 27. oktober 2023 Havspeil skrev (19 timer siden): Altså : jeg synes synd på jenta . Hva f.... Hvem slenger en glassflaske mot noen ....og forventer at hun mot sin vilje, skal være på laget sitt ??? Og hun var 2.valget hans !!! Etter skaden han gjorde,burde han valgt henne FØRST . Men det gjorde han ikke. Han tenkte hva som gangnet HAM først,samtidig som han dreit i hva Bjørk tenkte gagnet henne best. Han spilte på alle hjertestrengene til alle rundt seg ...æsj ! Kun spillet opptar den gutten. Å kaste en flaske mot noen er intet hendig uhell. Da mangler viktige ting😡 Hun vinglet fordi hun faktisk ble skadet. Det ville hun ikke gjort ellers. Så psyken hennes ble påvirket. Og til eldste høna i flokken : ja ,du er god til mye...men taper deg om du adresserer 20-åringer i plenum . Da blir det kun hersking og forsøk på noe et voksent menneske ikke bør nedlate seg til. Du vet at dette er et spill? Selvfølgelig gjorde han ikke dette med vilje, uansett har ikke det uhellet noe med hvem han skal velge på sitt lag, skjønner godt han valgte de han anså som de sterkeste. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #499 Del Skrevet 27. oktober 2023 tonebelinda skrev (3 timer siden): Det står i artikkelen at det ikke ble filmet Kjedelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 27. oktober 2023 #500 Del Skrevet 27. oktober 2023 On 10/26/2023 at 11:22 AM, Virrum said: Litt morsomt at Kathrine mener Erika har baksnakket henne, da hun og Carla har baksnakket flere der inne selv. 🤔 Kathrine sier jo selv i intervjuet, at de snakket om alle som dro ut, og da også Erika. Så får hun høre at Erika har baksnakket HENNE, og DET er tydeligvis ikke greit? Jeg synes fremdeles seansen ved middagsbordet var helt unødvendig. Jeg vil ikke kalle det mobbing, men er form for hersketeknikk. Når du ser et menneske blir så ukomfortabel, men allikevel kjører på med kritikk og harde spørsmål, så sier det alt om deg som person. Da liker du å se andre mennesker føle seg små og ille til mote. Det er IKKE greit. Kall det direkte, jeg kaller det usympatisk og hersketeknikk. Det er også dårlig at alle bare sitter der, og ingen sier at dette ikke er greit. Der ser man tydelig at hersketeknikken til Kathrine fungerer, og at folk er redde for å si henne imot. 😡 Fikk jo også se i Torpet-episoden at hun kalte Erika en f*tte bak ryggen hennes... Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ha noe med Kathrine å gjøre. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå