Concert Skrevet 25. oktober 2023 #421 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det mest spesielle med alle disse reality seriene er jo at de fleste tror de er venner, en gjeng. Du deltar i en konkurranse, første ukene skal folk være så hyggelig mot hverandre. Så blir man bedre kjent, ser forskjellene. Hvem som passer bedre sammen, som er naturlig. Men uansett så er det jo et spill, som man ikke må ta personlig. Så den beste deltakeren er jo et voksent selvstendig mennesker som ikke trenger å støtte seg på noen, ikke en forvirret jente i 20-årene som må ha ei venninne der inne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #422 Del Skrevet 25. oktober 2023 Concert skrev (På 25.10.2023 den 6.58): Det mest spesielle med alle disse reality seriene er jo at de fleste tror de er venner, en gjeng. Du deltar i en konkurranse, første ukene skal folk være så hyggelig mot hverandre. Så blir man bedre kjent, ser forskjellene. Hvem som passer bedre sammen, som er naturlig. Men uansett så er det jo et spill, som man ikke må ta personlig. Så den beste deltakeren er jo et voksent selvstendig mennesker som ikke trenger å støtte seg på noen, ikke en forvirret jente i 20-årene som må ha ei venninne der inne. Ekspander Mange blir jo venner der inne og opprettholder et godt vennskap etter programmet er over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 25. oktober 2023 #423 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (På 25.10.2023 den 6.59): Mange blir jo venner der inne og opprettholder et godt vennskap etter programmet er over Ekspander Det er vel et lite mindretall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 25. oktober 2023 #424 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Adobyen skrev (På 25.10.2023 den 3.25): Vis skjult innhold Enig. I onsdagsepisoden var hun helt grusom mot Erika. Ekspander Vis skjult innhold Kathrine er blitt skikkelig usmakelig. Og ingen tør å si henne i mot, de er livredde henne hele gjengen ser det ut til. Forrige uke ønsket jeg henne som vinner, må nå håper jeg hun går på hue og ræva ut. Endret 25. oktober 2023 av tonebelinda 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 25. oktober 2023 #425 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Vis skjult innhold Jeg hadde vært livredd for Kathrine om jeg var der inne. Synes det er kjempeubehagelig med folk som er så sinte og konfronterende. Og synes ikke noe om folk som egentlig bare er slemme og unnskylder det med at de bare er «ærlige» eller «sier det som det er» eller «ikke er redd for å ta det opp direkte» osv. Lite sjarmerende. Håper hun går ut snart, men det gjør hun nok ikke… Endret 25. oktober 2023 av Cookiesandcream 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 25. oktober 2023 #426 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cookiesandcream skrev (På 25.10.2023 den 10.01): Vis skjult innhold Jeg hadde vært livredd for Kathrine om jeg var der inne. Synes det er kjempeubehagelig med folk som er så sinte og konfronterende. Og synes ikke noe om folk som egentlig bare er slemme og unnskylder det med at de bare er «ærlige» eller «sier det som det er» eller «ikke er redd for å ta det opp direkte» osv. Lite sjarmerende. Håper hun går ut snart, men det gjør hun nok ikke… Ekspander Helt enig! Tror jeg hadde tatt "falske" (i realiteten spille på alle strengene for å vinne en konkurranse) Bjørk foran angry mama hvilken som helst dag. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamer Skrevet 25. oktober 2023 #427 Del Skrevet 25. oktober 2023 Premiene er jo latterlige. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 25. oktober 2023 #428 Del Skrevet 25. oktober 2023 De av deltakerne jeg hadde hatt desidert størst problemer med å være sammen med over tid er Maria (hun virker enormt umoden og ustabil), Kathrine (MÅ få det som hun vil hele tiden og oppfører seg mot andre på en måte hun aldri hadde tolerert selv) og Martin (hadde blitt gal av all praten om religion og at han prøver å fremstå så smørblid og jovial. Det fremstår som litt falskt). Synes også Bjørk har tapt seg, helt tydelig at hun utnytter at mange har stor tillitt til henne sikkert mye fordi hun er psykolog. Synes også hun tok lag-valget veldig dårlig. Arvid har seilt opp som en liten favoritt rett og slett kun fordi han tør å være annerledes og står inne for hvem han er og hva han sier. Synes også Erika virker fair og jobber hardt. Begge disse tør å gå mot strømmen og driver ikke med smisk, og man ser jo at de blir behandlet dårlig av den grunn. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. oktober 2023 #429 Del Skrevet 25. oktober 2023 LivLaga skrev (På 25.10.2023 den 14.08): De av deltakerne jeg hadde hatt desidert størst problemer med å være sammen med over tid er Maria (hun virker enormt umoden og ustabil), Kathrine (MÅ få det som hun vil hele tiden og oppfører seg mot andre på en måte hun aldri hadde tolerert selv) og Martin (hadde blitt gal av all praten om religion og at han prøver å fremstå så smørblid og jovial. Det fremstår som litt falskt). Synes også Bjørk har tapt seg, helt tydelig at hun utnytter at mange har stor tillitt til henne sikkert mye fordi hun er psykolog. Synes også hun tok lag-valget veldig dårlig. Arvid har seilt opp som en liten favoritt rett og slett kun fordi han tør å være annerledes og står inne for hvem han er og hva han sier. Synes også Erika virker fair og jobber hardt. Begge disse tør å gå mot strømmen og driver ikke med smisk, og man ser jo at de blir behandlet dårlig av den grunn. Ekspander Martin ass. Erika røk ut fordi gud ville det. Nå er hun tilbake fordi gud ville det da? 😅 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 25. oktober 2023 #430 Del Skrevet 25. oktober 2023 Kjenner at jeg blir irritert på Kathrine. Slitsomt med sånne rappkjefta nordlendinger 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 25. oktober 2023 #431 Del Skrevet 25. oktober 2023 Erika 😭😭😭❤️❤️❤️ Og til Kathrine: 🤬🤬🤬🤬🤬 12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. oktober 2023 #432 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Dagens episode: Vis skjult innhold Stablekonkurranse: Tårnene måtte bygges høyt, og mye høyere enn èn person klarer å nå, så det så vanskelig ut. Særlig siden alle bygde tårnene ustødige i bunn. Yassin og co kjempeuheldige, og gikk fra gull til ras og ingenting på sekundet. Lag Anders dårligst, lag Yassin nr 3, lag Torpet en god nr 2 og lag Mattis vant. Så Mattis, Bård og Bjørk er sikret. Det hadde jeg forventet. Anså de som vanskelige å slå iløpet av 3 konkurranser, og ønsket de alle med videre også. De fikk også ringe hjem, men synes de holdt fatningen godt, selv om Mattis reagerte litt etterpå. Kathrine fyrer seg opp og lager 10 høns utav 1 fjær mot Erika. Tydelig at Kathrine og Carla har bakt fram en agenda og har bestemt seg for å ikke like Erika. Greit nok at Erika ikke har vært noe englebarn, men det har jammen ikke Kathrine heller. Kathrine er barnslig når hun henger ut Erika i fellesskap på den måten som hun gjorde. Liksom Erikas første måltid igjen på gården. Bedre blir det heller ikke når Kathrine fortsetter å baksnakke Erika foran andre. Hun snakker om at Erika har tatt på seg offerkappe, men det er vel strengt tatt Kathrine som har gjort det. Vognkonkurranse: Spennende konkurranse med hjemmesnekrede vogner. Lag Anders dårligst, lag Torpet en god nr 2 og lag Yassin vant. Så der sikret Yassin, Kathrine og Martin seg. De fikk også ringe hjem, litt mer følsomt denne gang. Torpet-laget en god nr 2 i begge konkurransene. Jeg håper faktisk at de slår lag Anders på søndag. Anders liker jeg veldig godt, men Carla og Maria er ikke akkurat noen jeg heier på. Farmen ble straks mer interessant å se på nå enn tørre ukesoppdrag og førstekjempevalg slik vi har sett ca. 200 uker av tidligere. Tallet var for øvrig ikke kødd engang. Endret 25. oktober 2023 av Ctrl 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #433 Del Skrevet 25. oktober 2023 Zidji skrev (På 25.10.2023 den 16.30): Erika 😭😭😭❤️❤️❤️ Og til Kathrine: 🤬🤬🤬🤬🤬 Ekspander Oppsummerer mine følelser om episoden ganske bra! 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2023 #434 Del Skrevet 25. oktober 2023 Zidji skrev (På 25.10.2023 den 16.30): Erika 😭😭😭❤️❤️❤️ Og til Kathrine: 🤬🤬🤬🤬🤬 Ekspander Enig! Fy faen, at det går an å oppføre seg sånn! Voksne dama som har en datter på samme alder som Erika. Greit Erika har vært litt sutrete til tider, men Kathrine er jo direkte slem. Heller sutrete enn slem for å si det sånn. Fikk lyst til å gi Erika en varm klem ♥️ Liker ikke Kathrine lenger. Ikke Carla heller, egentlig. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 25. oktober 2023 #435 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (På 25.10.2023 den 17.09): Enig! Fy faen, at det går an å oppføre seg sånn! Voksne dama som har en datter på samme alder som Erika. Greit Erika har vært litt sutrete til tider, men Kathrine er jo direkte slem. Heller sutrete enn slem for å si det sånn. Fikk lyst til å gi Erika en varm klem ♥️ Liker ikke Kathrine lenger. Ikke Carla heller, egentlig. Ekspander Jeg ble altså så SUR når jeg så hvordan Erika ble angrepet under måltidet! Kunne ikke Kathrine tatt det opp på tomannshånd med hun!? Herregud som jeg hater slike brautete, sjefete mennesker! HELT enig i at Kathrine er direkte SLEM! Hun favoriserer og utestenger alt etter hva som passer hun, og så er det ingen som tør og si noe i mot det. 🤬 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 25. oktober 2023 #436 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg klarer ikke å se alt det forferdelige dere ser i Katrine. Ja, jeg ser at hun er direkte og ikke nøler med å ta opp ting, men i all hovedsak er det ting det er greit å komme til bunns i. At hun tok den oppvasken med Erika i plenum var i følge henne selv at det handlet om ting som gjaldt alle på gården. Det var vel i all hovedsak Erikas beskyldninger om at Katrine hadde gjemt gårdsboka noe Katrine nekter for. Her må jeg bare føye til at jeg også ville reagert kraftig om noen spredte falske rykter om meg. MEN, det skjer så mye mer på gården enn det lille vi ser. Og det vi ser er klippet og limt på en måte som kan gi et resultat ganske annerledes enn hva som var realiteten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 25. oktober 2023 #437 Del Skrevet 25. oktober 2023 LivLaga skrev (På 25.10.2023 den 14.08): De av deltakerne jeg hadde hatt desidert størst problemer med å være sammen med over tid er Maria (hun virker enormt umoden og ustabil), Kathrine (MÅ få det som hun vil hele tiden og oppfører seg mot andre på en måte hun aldri hadde tolerert selv) og Martin (hadde blitt gal av all praten om religion og at han prøver å fremstå så smørblid og jovial. Det fremstår som litt falskt). Synes også Bjørk har tapt seg, helt tydelig at hun utnytter at mange har stor tillitt til henne sikkert mye fordi hun er psykolog. Synes også hun tok lag-valget veldig dårlig. Arvid har seilt opp som en liten favoritt rett og slett kun fordi han tør å være annerledes og står inne for hvem han er og hva han sier. Synes også Erika virker fair og jobber hardt. Begge disse tør å gå mot strømmen og driver ikke med smisk, og man ser jo at de blir behandlet dårlig av den grunn. Ekspander MJeg er så enig med deg! Arvid likte jeg ikke i starten. Syntes han var brautende og han ble fremstilt som en skrytepave. Nå virker han brått mye greiere. Han blir klipt på en annen måte og settes i et bedre lys. Bjørk likte jeg godt i starten, nå synes jeg hun spiller litt vel mye. Maria er slitsom. Samtidig tenker jeg at jeg ikke likte Arvid heller, så det kan jo være noe med måten hun fremstilles på også. Derimot likte jeg dårlig hvordan hun avsluttet brevet da hun valgte storbonde. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grorudpalmen Skrevet 25. oktober 2023 #438 Del Skrevet 25. oktober 2023 Khloe P.T skrev (På 25.10.2023 den 18.40): Jeg klarer ikke å se alt det forferdelige dere ser i Katrine. Ja, jeg ser at hun er direkte og ikke nøler med å ta opp ting, men i all hovedsak er det ting det er greit å komme til bunns i. At hun tok den oppvasken med Erika i plenum var i følge henne selv at det handlet om ting som gjaldt alle på gården. Det var vel i all hovedsak Erikas beskyldninger om at Katrine hadde gjemt gårdsboka noe Katrine nekter for. Her må jeg bare føye til at jeg også ville reagert kraftig om noen spredte falske rykter om meg. MEN, det skjer så mye mer på gården enn det lille vi ser. Og det vi ser er klippet og limt på en måte som kan gi et resultat ganske annerledes enn hva som var Ekspander Jeg tviler ikke på at Kathrine har gjemt gårdsboka, slik Erika mener. Antakelig for å beskytte Carla, som alle trodde skulle bli valgt til andrekjempe. Litt rart at boka bare dukket opp på en benk etter at Erika har lett på alle tenkelige steder. Kathrine er lur og spiller som bare det. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 25. oktober 2023 #439 Del Skrevet 25. oktober 2023 Blir mye intriger på gården. Mye rart, men virker som mange alltid skal gå mot en person. Når var det folk begynte å ville ha vekk Erika? Kommer til å bli mye dramatikk på gården. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 25. oktober 2023 #440 Del Skrevet 25. oktober 2023 Siping slår alltid godt an på realityprogrammer. Dette med sånn ringetid var patetisk av tv2. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå