Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Altså hva tenkte Mattis på? Hiver en flaske rett mot Björk 😮

Endret av Cid
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Altså hva tenkte Mattis på? Hiver en flaske rett mot Björk 😮

Spoiler

Det var sykt, men han angret jo veldig så det rettet litt opp på inntrykket. Synes uansett at han er masete og slitsom, blir stresset av å høre på han...

Tror Maria, Carla og Anders havner på Torpet etter denne uka. Skulle heller vært Arvid som kom inn på laget til Anders :gråter:

Endret av jordy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (7 timer siden):

Men sendes torpet før farmen? Så mandagsepisoden av torpet i dag, men farmen ble ikke sendt. 

Farmen sendes tirsdag og onsdag. Blir lagt ut kl 0300 tror jeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Det var sykt, men han angret jo veldig så det rettet litt opp på inntrykket. Synes uansett at han er masete og slitsom, blir stresset av å høre på han...

Tror Maria, Carla og Anders havner på Torpet etter denne uka. Skulle heller vært Arvid som kom inn på laget til Anders :gråter:

Spoiler

Hvorfor tror du det, allerede før konkurransene har starta?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Må si TV2 var rask med å legge ut artikkel angående flaske hendelsen i natt, knappe timen etter episoden ble lagt ut :P Bra jeg så episoden umiddelbart og kunne bli overrasket, for det ble jeg virkelig, så ikke noe det komme 😮 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Håper de havner der, og så kan vi bli kvitt Carla og Maria men få igjen Anders 😄

Spoiler

Spiller egentlig ingen rolle hvem som havner på Torpet, så lenge det ikke er lag Torpet. Hadde vært gøy med litt ombytting.

Ser litt om klippet fra i morgen, ser ut til at Kathrine har en litt stygg måte å møte Erika på.
Så kanskje det hadde vært gøy om laget med Kathrine måtte på Torpet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Hvorfor tror du det, allerede før konkurransene har starta?

Spoiler

Fordi jeg er født pessimist og Anders er min favoritt 😅 Ser også på de som det svakeste laget om det blir noe bygging eller lign. Håper selvsagt at jeg tar feil. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjipt brev fra Maria når hun skulle velge ny storbonde. Ikke bare brøt hun avtalen med Mattis, men hang ut Erika i brevet. Ganske rart å gjøre det på den måten. Da var det jo krevende for henne å ikke skulle bli førstekjempe. Lurer på hvordan stemningen mellom Maria og Mattis blir når de møtes igjen.

Endret av Galen King
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

hadde fått panikk om tanna mi knakk🫣🙇‍♀️ Syns Björk takla det ganske bra egentlig. Det var jo et uhell, men tror Mattis burde roe litt ned🙈 kan bli litt myeeee…men han virker veldig grei!🫶🏻

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg synes det virket som at Mattis og Björk kom ganske nære i løpet av episoden, trodde nesten at de skulle begynne å kysse når de satt der ute sammen 😅

Jeg klarer ikke å se hvordan hun er falsk slik andre har så jeg velger å like henne til jeg har sett grunn til å ikke like henne :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Jeg synes det virket som at Mattis og Björk kom ganske nære i løpet av episoden, trodde nesten at de skulle begynne å kysse når de satt der ute sammen 😅

Jeg klarer ikke å se hvordan hun er falsk slik andre har så jeg velger å like henne til jeg har sett grunn til å ikke like henne :)

Spoiler

Noe falskere enn Bjørk er det lenge siden jeg har sett. 
Og det har gjort at jeg har fått skikkelig avsmak for henne. 

Også så barnslig med en gang, når hun ble valgt til lag. Herregud. 
Hun ble jo spurt om dette mange ganger før lagene ble valgt. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (42 minutter siden):
  Skjul innhold

Noe falskere enn Bjørk er det lenge siden jeg har sett. 
Og det har gjort at jeg har fått skikkelig avsmak for henne. 

Også så barnslig med en gang, når hun ble valgt til lag. Herregud. 
Hun ble jo spurt om dette mange ganger før lagene ble valgt. 

Spoiler

Enig med deg, jeg tenkte at enten så er det mye som er klipt bort som vi har gått glipp av, for jeg skjønte ingenting når hun ble så misfornøyd. Ja, hun sa hun ville på Yassin og Katrine sitt lag, men virket jo også som hun ville være med Mattis. Merkelig. Jeg tenker ofte på at hun er psykolog når hun oppfører seg slik og at det er rart, men samtidig så er hun jo også bare et menneske hun også.. 

En annen ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor mange mener Erika lager så dårlig stemning. Jeg skjønte aldri det, og lurer igjen på om det er mye vi ikke får sett som forsvinner i klipping. Tidligere i sesongen reagerte jeg også på det når de snakket om Martin/Erika relasjonen, og at den var litt problematisk. Da skjønte jeg ikke hva det handlet om. Synes det er litt rar klipping i år altså. Eller så er det bare meg som ikke følger med godt nok😏

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (På 23.10.2023 den 13.22):

Håper veldig at det Farmen laget som Maria kommer med på er et med Kathrine og Carla. Så kunne vi fått slått 3 fluer i en smekk 😁

Spoiler

Hun kommer vel til Anders og Martin siden hun trakk det loddet på Torpet?  Og Torpetlaget vil være Arvid, Cornelia og Erika.

Det blir spennende å se hva de skal konkurrere i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Mattis, Anders og Yassin ble lagledere for hvert sitt lag, og så måtte de plukke deltakere til laget sitt. Mye prat om ditt og datt hvordan lagsammensetningen skulle bli, helt til... 

Mattis klarer det kukstykket å kaste en glassflaske mot trynet på Bjørk, slik at fortanna knakk. Altså hva pokker. Skjønner jo at det er et uhell, og at Mattis blir helt i fra seg etterpå. Men hva skjer i hodet hans når han kaster den flaska rundt trynet hennes? Jaja... Det blir ny tann på Bjørk etter Farmen.

Lagene ble:
Mattis, Bård, Bjørk
Yassin, Kathrine, Martin
Anders, Carla

Torpet-gjengen sjekket inn som eget lag på slutten med Arvid, Erika og Kornelia, der Maria ligger an til å havne på laget til Anders og Carla.

Det har vært mye opp og ned med Bjørk denne episoden. Går ikke an å henge med hodet for å bli valgt på Mattis sitt lag når Mattis på forhånd av lagvelgelsen hadde gitt henne 100 sjanser til å velge Yassin, der hun ikke tok noen av disse sjansene.

Ellers skjedde det lite i dag, annet enn forberedelser og snikksnakk om hva som venter. Så litt skuffende episode sånn sett, men antar det eksploderer i neste episode og på søndag! For taperlaget må sjekke ut fra Farmen (og havner kanskje på Torpet?). Jeg liker denne tvisten. Den har noe for seg, og skaper drama og underholdning. Og har mye mer for seg enn det tullete opplegget Strix gjorde rundt Charlotte og Bent Inge. Ja, jeg er enda molefonken pga sistnevnte.

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart som skjer på Farmen i år og langt fra alt fremstår like gjennomtenkt. Men barnslig som jeg er gleder jeg meg til å se hvordan det fortsetter. 

Jeg liker Katrine. Hun er RÅ på å jobbe. Carla er morsom innimellom. Bård skulle jeg gjerne sett mer av, han fremstår anonym - men det kan jo være bevisst klippet. Kanskje er det han som vinner hele pakken? Pakken (premien) er jo blitt veldig redusert i år, det synes jeg er kjipt. 

Maria synes jeg ikke fortjener en fortsatt plass. Hun har lite hemninger (f.eks hennes utskjelling av Arvid). Arvid har både positive og negative sider på gården, men alt i alt ønsker jeg ikke han videre. Han er en eventyrer som er vant til å få ting som han vil. Nå kan det være de yngres tur.  Mattis er søt, særlig da han kastet flaska på Bjørk 🤭Nei, det synes jeg ikke! Men jeg har ikke sansen for Bjørk. Hun spiller for mye og er rimelig høy på seg selv. Anders er en fin fyr. Det var alt for i dag🤩

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Stine jeg. Når hun la seg med hodet oppå kattemor og kattungen; "Adopteeeer meg"🐽🥰.

Kattungen stakk av fort, er en liiiiten vektforskjell der...😅

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Turkis Sau skrev (1 time siden):

Heier på Stine jeg. Når hun la seg med hodet oppå kattemor og kattungen; "Adopteeeer meg"🐽🥰.

Kattungen stakk av fort, er en liiiiten vektforskjell der...😅

Stine er en søt liten gissebasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skikkelig dritt at grønt lag vant, jeg unnet virkelig ikke en seier til Kathrine…

Og hvordan kunne de siste høystakkene telles når de fortsatt lå på båra? De andre måtte jo bruke tid på å lempe de av.

Nå må oransje lag vinne neste episode eller så er denne sesongen tapt for min del, unner virkelig Arvid og Erika å komme tilbake! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...