Cambria Skrevet 22. oktober 2023 #381 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ctrl skrev (2 timer siden): Dagens episode, spoiling av tvekamp: Skjul innhold Mye styr rundt den vandrende gårsboka og den rømte Mozzarellaen i starten. Tydelig at gården inneholder noen snik bak fasaden. Nok engang et ukesoppdrag med masse rusk i seg, og nok engang får deltakerne det godkjent. Mentor er altfor snill i år. Erikas andrekjempevalg stod mellom Carla og overraskende Bård, men valget falt tilslutt på Carla, Kathrines lille spetakkel. Tja, et enkelt og greit valg av Erika, og kanskje hennes beste mulighet til å komme tilbake. Vi fikk se lite av markedet denne gang også, fordi Baarlis "kunnskaps"show igjen overtok. Det spolte jeg forbi. Men deltakerne kom tilbake med kake, og da er visst alt bare velstand. Carla velger kunnskap, tross lærevansker. Men vant over Erika. Kanskje litt flaks på slutten, men det er gyldig det også. Erika fikk overraskende nok ikke velge storbonde, men måtte velge 3 lagledere med en rangering. Baarli lanserer i klipp for neste uke at uken kom til å bli kamp for tilværelsen. Og Torpet-gjengen fikk også en veldig god nyhet. Okei, dette blir spennende å se hva er. Kjenner jo faktisk på at jeg gleder meg til neste episode nå. Neste uke kan bli bra! Angående brevet til Torpet så tenkte jeg først at de blir ett lag på Farmen? Arvid sa at det var for godt til å være sant, så jeg ser for meg at alle kommer inn på Farmen igjen. Håper jeg tar feil 😅 Jeg er spent på hvordan de tenker å gjøre det ut sesongen nå. Blir det kamp resten av sesongen? Det høres lenge ut, de er vel bare så vidt halvveis? Cid skrev (31 minutter siden): Blir spennende å se hvordan det blir til uka nå uten en storbonde. Jeg gleder meg skikkelig! Dette har jeg sett frem til siden første episode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. oktober 2023 #382 Del Skrevet 22. oktober 2023 Burde være flere spørsmål enn fem i en kunnskapskonkurranse.. Gleder meg til neste uke! Spennende vri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2023 #383 Del Skrevet 22. oktober 2023 De to siste ukesoppdragene skulle ikke vært godkjent. Nå var det jo mye som ikke var bra, båten, og hønsehuset samt den kalven de ikke hadde styr på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #384 Del Skrevet 22. oktober 2023 Djungelvrål skrev (14 minutter siden): De to siste ukesoppdragene skulle ikke vært godkjent. Nå var det jo mye som ikke var bra, båten, og hønsehuset samt den kalven de ikke hadde styr på. Jeg ble overrasket begge gangene at det ble godkjent, mentor har vært usedvanlig snill i år, har han begynt på lykkepiller? 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 22. oktober 2023 #385 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg klarer ikke Katrine, og sliter oppriktig med Carla også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 23. oktober 2023 #386 Del Skrevet 23. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (6 timer siden): Jeg klarer ikke Katrine, og sliter oppriktig med Carla også. Samme her. Ble sur når Carla vant tvekampen 🤭 Og jeg takler ikke slike 'store personligheter' som Katrine der ingen liksom tør å gå i mot hun, som de selv sier. Fy faen jeg har lyst å se henne bli gruset i tvekamp. 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. oktober 2023 #387 Del Skrevet 23. oktober 2023 Zidji skrev (2 timer siden): Samme her. Ble sur når Carla vant tvekampen 🤭 Og jeg takler ikke slike 'store personligheter' som Katrine der ingen liksom tør å gå i mot hun, som de selv sier. Fy faen jeg har lyst å se henne bli gruset i tvekamp. Det er kjedelig nok fra før av, og uten disse to vil det bli enda mer kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 23. oktober 2023 #388 Del Skrevet 23. oktober 2023 Det er noe ved blikket og kroppsspråket til Katrine som jeg ikke liker. Virker som om hun føler seg bedre enn alle andre. Ikke noe galt med selvtillit altså, men skader ikke med en dæsj ydmykhet også. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. oktober 2023 #389 Del Skrevet 23. oktober 2023 Viki6 skrev (1 time siden): Det er noe ved blikket og kroppsspråket til Katrine som jeg ikke liker. Virker som om hun føler seg bedre enn alle andre. Ikke noe galt med selvtillit altså, men skader ikke med en dæsj ydmykhet også. Ja, jeg er helt enig! Det er så aggresivt, hele pakken. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 23. oktober 2023 #390 Del Skrevet 23. oktober 2023 Djækklåsst skrev (1 time siden): Det er kjedelig nok fra før av, og uten disse to vil det bli enda mer kjedelig. Carla er allerede noe av det kjedeligste jeg har sett, og Katrine er bare provoserende og har lite underholdningsverdi utenom å være et stort irritasjonsmoment. Så jeg klarer meg fint uten de to og håpet de ryker snart 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 23. oktober 2023 #391 Del Skrevet 23. oktober 2023 Noen som vet hvor de spiller inn sync? (tror det er det det heter). For jeg har sett at det er jo spilt inn etter de har tapt tvekampen og da sitter de jo inne i en slags stue ser det ut som. Så da drar de kanskje ikke til torpet med en gang heller? Men hvis syncen spilles inn på selve gården virker det jo litt rart at de må tilbake dit og så reise etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niff Skrevet 23. oktober 2023 #392 Del Skrevet 23. oktober 2023 Torpet er uansett såpass langt unna at deltakerne må i bil eller båt (mest sannsynlig begge deler siden gården er på en øy). Det er ikke rett rundt svingen som man kan få inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. oktober 2023 #393 Del Skrevet 23. oktober 2023 Nei til Carla og ja tilBjørk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #394 Del Skrevet 23. oktober 2023 Håper veldig at det Farmen laget som Maria kommer med på er et med Kathrine og Carla. Så kunne vi fått slått 3 fluer i en smekk 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 23. oktober 2023 #395 Del Skrevet 23. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Håper veldig at det Farmen laget som Maria kommer med på er et med Kathrine og Carla. Så kunne vi fått slått 3 fluer i en smekk 😁 Vi vet jo ikke om et lag forsvinner ut da? Men skal bli spennende å se morgendagens episode. Og mottakelsen folket fra Torpet får 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #396 Del Skrevet 23. oktober 2023 tonebelinda skrev (2 minutter siden): Vi vet jo ikke om et lag forsvinner ut da? Men skal bli spennende å se morgendagens episode. Og mottakelsen folket fra Torpet får Blir overbefolket der inne i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 23. oktober 2023 #397 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg liker Kathrine, synes hun var så morsom på det oppdraget med å vaske de skitne fiskerne. Favoritten min er/har vært Anders, men det kjennes litt ut som at jeg er i ferd med å bytte han ut med Bård.. Viktig sak som det må tas en avgjørelse på i løpet av uka 😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. oktober 2023 #398 Del Skrevet 23. oktober 2023 jordy skrev (7 timer siden): Jeg liker Kathrine, synes hun var så morsom på det oppdraget med å vaske de skitne fiskerne. Favoritten min er/har vært Anders, men det kjennes litt ut som at jeg er i ferd med å bytte han ut med Bård.. Viktig sak som det må tas en avgjørelse på i løpet av uka 😉 Enig med deg. De virker som greie folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 23. oktober 2023 #399 Del Skrevet 23. oktober 2023 Det var synd at Sebastian ble syk, han var ganske morsom som storbonde, så ble han dårlig like etter. Han hadde sikkert mer å by på der. Så ganske vondt ut. Bra de andre hjalp mye og tok seg av han når det ble mye verre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. oktober 2023 #400 Del Skrevet 23. oktober 2023 Men sendes torpet før farmen? Så mandagsepisoden av torpet i dag, men farmen ble ikke sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå