Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (På 18.10.2023 den 17.54):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Spoiler

Litt sånn Olav Thon 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Spoiler

Kathrine var vel ikke utsatt som førstekjempe? Hun er jo hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Kathrine var vel ikke utsatt som førstekjempe? Hun er jo hjelper

Spoiler

Hm, stemmer det. Men Martin nevnte henne og Bård som kandidater til førstekjempe i en samtale med noen andre (husker ikke hvem, var det Bjørk?).
Kanskje jeg misforstod. Eventuelt at det var bare Martin som bedrev med høytlytt tankeføring om førstekjempevalget, og sådan at Kathrine ble nevnt, men var ikke direkte utsatt, for han sa rundt bordet under valget at han hadde vurdert alle. 

Nå er det ikke første gangen at en hjelper har blitt valgt som førstekjempe, men jeg ser ikke for meg at Martin er typen til å gjøre det.

Endret av Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 18.10.2023 den 21.19):
  Skjul innhold

Hvem tror dere Erika velger til andrekjempe? 

Spoiler

Har en følelse av Bjørk eller Carla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 18.10.2023 den 21.56):
  Skjul innhold

Har en følelse av Bjørk eller Carla.

Spoiler

Tenker nok det blir Carla.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Dagens episode:

Skjul innhold

Jeg kunne godt tenkt meg Sebastian spilt ut av Farmen, men ikke på denne måten. Å bli båret ut av ambulansepersonell var bare trist. Jeg har selv hatt blindtarmbetennelse, og vet hvor smertefullt det er. Men hans tilstand var betydelig verre enn min. Så ikke bra ut. Godt å lese på TV2.no at alt gikk bra tilslutt da.

Mattis og Yassin holder på å bygge sidetak på fjøsen for et hønsehus. Er kanskje ikke såå høyt, men synes de er dristige oppå taket. Tror ikke HMS'en er helt riktig ivaretatt.

Deltakerne skryter over harmonien og stemningen i gruppa, og virker å trives godt sammen. Men det er vel et spørsmål om tid før folk begynner å gå hverandre på nervene. Bård viste tegn til å irritere seg over Kathrine. For øvrig, hva er greia med den oransje lua til Bård? Sol, sommer, aktivitet, shorts, bar overkropp og tjukk oransj ullue liksom.

Førstekjempevalget ble Erika. Synes det er overraskende når det stod mellom henne, Bård og Kathrine. Med tanke på konkurranse burde Bård blitt valgt. Og ironisk nok, hadde Bård blitt valgt så hadde kanskje han valgt Kathrine til kamp.
Men at Erika hadde prøvd å få Martin i kamp tidligere, som Maria i brevet påpekte, gjorde vel valget til Martin enkelt å ta.

Lua?  Lite hår? Vil ikke bli solbrent på skallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å endre favoritt etterhvert som de begynner å irritere meg, men jeg står faktisk ved min første favoritt denne gangen, Yassin. 

Spoiler

Ellers håper jeg Carla blir valgt, synes hun er så kjedelig. 

Endret av FreezeandFawn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (28 minutter siden):

Jeg pleier å endre favoritt etterhvert som de begynner å irritere meg, men jeg står faktisk ved min første favoritt denne gangen, Yassin. 

Skjul innhold

Ellers håper jeg Carla blir valgt, synes hun er så kjedelig. 

Etter å ha tenkt igjennom de som er igjen nå så har jeg kommet fram til at jeg heier på Anders og Björk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Sebastian, var vondt å se ham sånn. Har aldri vært fan av fyren, men håpet jo at det bare var en forstoppelse så han kunne fortsatt oppholdet sitt på farmen. Jeg tenkte meg at det var en blindtarmbetennelse, selv om jeg håpet på at det ikke var det. Sliter mye med magen selv også og har tidvis sterke smerter/kramper, men ikke i nærheten av det han opplevde.

Og så trist med Fagros :gråter: Var grusomt og hjerteskjærende å se hvor vondt hun hadde, man så det så tydelig på øynene hennes. Helt jævlig var det. Og stakkars lille kalven som mistet mamman sin :trist: Godt det gikk bra med kalven i det minste. Men hvorfor var det ingen veterinær der? Selv om eieren som snakket i bakgrunnen virket kyndig burde de jo ringt veterinæren også. Og hvis hun var gammel, hvorfor i all verden satte eieren kalv på henne da? Jeg har lite peiling på kyr, men det må jo være risikabelt å sette kalv på en gammel ku? Og så jævlig det må ha vært å finne henne død, huff :gråter:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (17 timer siden):

Dagens episode:

Skjul innhold

Jeg kunne godt tenkt meg Sebastian spilt ut av Farmen, men ikke på denne måten. Å bli båret ut av ambulansepersonell var bare trist. Jeg har selv hatt blindtarmbetennelse, og vet hvor smertefullt det er. Men hans tilstand var betydelig verre enn min. Så ikke bra ut. Godt å lese på TV2.no at alt gikk bra tilslutt da.

Mattis og Yassin holder på å bygge sidetak på fjøsen for et hønsehus. Er kanskje ikke såå høyt, men synes de er dristige oppå taket. Tror ikke HMS'en er helt riktig ivaretatt.

Deltakerne skryter over harmonien og stemningen i gruppa, og virker å trives godt sammen. Men det er vel et spørsmål om tid før folk begynner å gå hverandre på nervene. Bård viste tegn til å irritere seg over Kathrine. For øvrig, hva er greia med den oransje lua til Bård? Sol, sommer, aktivitet, shorts, bar overkropp og tjukk oransj ullue liksom.

Førstekjempevalget ble Erika. Synes det er overraskende når det stod mellom henne, Bård og Kathrine. Med tanke på konkurranse burde Bård blitt valgt. Og ironisk nok, hadde Bård blitt valgt så hadde kanskje han valgt Kathrine til kamp.
Men at Erika hadde prøvd å få Martin i kamp tidligere, som Maria i brevet påpekte, gjorde vel valget til Martin enkelt å ta.

Jeg fatter ikke hvorfor de velger førstekjempe utfra trivsel???   Er de ikke der for å vinne?   Hvorfor velger han ikke Bård??

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (7 minutter siden):

Jeg fatter ikke hvorfor de velger førstekjempe utfra trivsel???   Er de ikke der for å vinne?   Hvorfor velger han ikke Bård??

Dette er et spørsmål jeg alltid undrer meg over når jeg ser Farmen. 

Det har liksom alltid vært slik. Trivsel, eller enda verre: fordi valget er enklest å ta, foran konkurranse, spill og premie. 

Men så skal det sies at premien i år er lutfattig, så kanskje trivsel foran seier er et godt valg :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Etter å ha tenkt igjennom de som er igjen nå så har jeg kommet fram til at jeg heier på Anders og Björk.

Jeg tror jeg heier på Bård, og neste da er nok Anders.

Bjørk håper jeg er raskt ut snart, synes hun virker utrolig falsk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Jeg liker å heie på minst en av hvert kjønn så det skal bli rettferdig :) så da er Björk den av damene jeg har mest sansen for og Anders hos mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Jeg liker å heie på minst en av hvert kjønn så det skal bli rettferdig :) så da er Björk den av damene jeg har mest sansen for og Anders hos mennene.

Heier på alle de andre damene framfor Bjørk jeg. Liker ikke de jeg synes er falske. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (21 minutter siden):

Jeg syns også Björk virker falsk. Likte henne godt i starten, men ikke nå mer. Heier på Anders og Bård jeg og. Av jentene, kanskje Carla? Ellers er Kathrine kul og har bein i nesa. Erika virker sutrete, så hun kan godt ryke på søndag. Men mest av alt heier jeg på Stine, pusemor og pusungene :hoho: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg syns også Björk virker falsk. Likte henne godt i starten, men ikke nå mer. Heier på Anders og Bård jeg og. Av jentene, kanskje Carla? Ellers er Kathrine kul og har bein i nesa. Erika virker sutrete, så hun kan godt ryke på søndag. Men mest av alt heier jeg på Stine, pusemor og pusungene :hoho: 

Carla og Kathrine har jeg også sansen for. Spesielt Kathrine kanskje. 

Og ellers ja, Stine er på topp da, hun er seg sjæl  ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (16 timer siden):

Carla og Kathrine har jeg også sansen for. Spesielt Kathrine kanskje. 

Og ellers ja, Stine er på topp da, hun er seg sjæl  ❤️

Carla er jeg lei av så håper hun ryker snart, Kathrine liker jeg.  

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Hvorfor synes du hun er falsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...