Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Jeg tror ikke på at Maria velger Mattis som stirbonde. Hun velger nok Bjørk eller en av de andre damene slik hun ble manipulert til.

Spoiler

Det jeg frykter, håper hun har en snev av ærlighet og holder det hun lovet. Mattis fortjener revansj neste uke!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da de nye kom inn synes jeg Mattis virket litt sleipesen, men etter å først ha sett han gi bort besøket til en som trengte det mer, og deretter den fine, lille praten med geiten, så har jeg smeltet, for nå. Håper han får litt revansje! 

Endret av FreezeandFawn
Da/når er ekstra vrient på noen dialekter.
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagros døde etter fødsel. Synes det er kritikkverdig om hun ikke ble tilsett av veterinær eller noen med kompetanse på kyr og kalving. Hun så veldig svak og syk ut under fødselen. Hvilken oppfølging hun fikk var ikke noe vi fikk vite. Veldig trist.

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (4 timer siden):

Dagros døde etter fødsel. Synes det er kritikkverdig om hun ikke ble tilsett av veterinær eller noen med kompetanse på kyr og kalving. Hun så veldig svak og syk ut under fødselen. Hvilken oppfølging hun fikk var ikke noe vi fikk vite. Veldig trist.

Det var i alle fall veterinær til stede under fødselen. Både hørte og så andre personer når de holdt på med kua. Er helt sikker på at hun har hatt tilsyn hele veien også og at det var kyndige folk til stede da hun døde. 
Men trist, ja. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (6 timer siden):

Jeg hørte det var en i bakgrunnen som sa når de skulle dra i kalven, har selv tatt i mot masse kalv og hørte han hadde peil, sikkert en veterinær eller eier av dyra. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 timer siden):
  Skjul innhold

Veldig fornøyd med at Mattis vant, nå må han bli storbonde og velge Sebastian, det kommer til å bli underholdende! 😄

Spoiler

Er ganske sikker på at de andre fikk lagt føringer så Mattis ikke blir valgt som storbonde. HUn Mari har tydeligvis vært lett å lede for de andre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian har utført sin oppgave (å danne dette Farmen-paret TV2 så inderlig ønsker seg hvert eneste år) prikkfritt, så han nyter nok litt goodwill fra produsentene.  Det manglet ikke mindre på dette ukesoppdraget, som ble godkjent, enn det gjorde da Yassin var storbonde og fikk underkjent, men Sebastian alene på marked uten penger hadde det blitt lite TV ut av.

Utfordrerne kom da inn rekordtidlig denne sesongen, samtidig kan jeg ikke huske en sånn intens iver etter å få dem ut.  Sett med utfordrerne sine øyne, kom de i absolutt verst tenkelige uke, med tanke på hvordan storbonden har ønsket dem ut.  Anders var kanskje mest heldig med tidspunktet, siden han valgte Kornelia til førstekjempe.

Jeg tror ikke Maria valgte den enkleste motstanderen, samtidig hadde det ikke blitt enkelt for henne å vende tilbake til gruppa uansett hvem hun hadde valgt.  Nå må Mattis ha bevist sin posisjon som verdig deltaker?  Jeg tviler på at hun har valgt ham til storbonde, tidligere har utfordrerne alliert seg litt med hverandre, det har manglet totalt i år.  Utfordrerrollen er uansett skikkelig kjip å bli satt i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesteskokasting må vel være den største tilfeldighets-øvelsen i Farmens historie! Kan like gjerne trekke strå om hvem som skal gå ut! 🐎

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den praten Carla hadde med Bjørk før hun skulle ut på kjempe-hytta var ganske desperat.. Hvis Carla og Kathrine vil at Maria skal spille med dem eller velge en av dem til storbonde eller noe så kan de vel spørre Maria direkte. Barnslig å ta det gjennom noen andre!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe snålt at utfordrerne som kom inn tidligere i år enn tidligere sesonger, blir mer nådeløst behandlet enn det de ble tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (4 timer siden):

Synes den praten Carla hadde med Bjørk før hun skulle ut på kjempe-hytta var ganske desperat.. Hvis Carla og Kathrine vil at Maria skal spille med dem eller velge en av dem til storbonde eller noe så kan de vel spørre Maria direkte. Barnslig å ta det gjennom noen andre!

Enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ble ikke Mattis som storbonde, håpte hun ville holde løftet til Mattis men viste det var lite sannsynlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Kleint å se Erika prøve å forklare det Marie sa i brevet at hun hadde sagt :P 

Så litt ekstremt ut når kua stakk ut av låven og Björk holdt etter grimen som var festet rundt hodet 🙊

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Oi skal tro hvordan det går med Sebastian :o fikk vondt av han uansett om jeg ikke har vært så fan av han :(

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):
  Skjul innhold

Kleint å se Erika prøve å forklare det Marie sa i brevdt at hun hadde sagt :P 

Så litt ekstremt ut når kua stakk ut av låven og Erika holdt etter grimen som var festet rundt hodet 🙊

Spoiler

Var vel Bjørk det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...