Cid Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter #241 Del Skrevet 11. oktober 2023 Spoiler Skjønner meg ikke på Erika. "Jeg vil ha Martin ut fordi han er bare positiv og blid hele tiden" 🤨 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter #242 Del Skrevet 11. oktober 2023 Bård minner meg litt om Chuck Norris 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter #243 Del Skrevet 11. oktober 2023 Spoiler Patetisk hvor lett Mattis var å manipulere 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. oktober 2023 #244 Del Skrevet 11. oktober 2023 Dagens episode: Spoiler Tvisten rundt at den utfordreren som ble stemt ut skulle velge en valgfri deltaker i kamp, mistet sin glans når utfordreren som ble stemt ut blir presset og tvunget til å velge en annen utfordrer til kampen. Bedre blir det heller ikke når gjenværende utfordrere blir valgt som førstekjempe rett etterpå. Her tenker jeg at produksjonen må regulere utfordrerne bedre, kanskje å gi dem immunitet uken de sjekker inn. Ellers forblir utfordreruka forpakternes hvileuke framover. Men det har vel alltid vært det? Mattis ble uansett valgt som utfordreren til kamp, og "måtte" velge Arvid som motkjempe. Hestskokasting endte tilslutt med at Mattis slo Arvid. Mattis var veldig god i det! Så Arvid måtte forlate. Og så fulgte Sebbe opp planen hans med å ta Maria etterpå som førstekjempe. Gud så lettvint og lite taktisk. Det er ingenting som minner om "kampen for tilværelsen" i år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 11. oktober 2023 #245 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hadde vært kult om de la til noe flere greier og spill på Markedet enn det som har vært, sånne konkurranser. Men er jo bra med utvalg i den butikken. Kanskje det kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 11. oktober 2023 #246 Del Skrevet 11. oktober 2023 Marked er bare Zzzzz, så jeg er glad for at de har kuttet ned på alt tullet der😅 Heier på Mattis, friskt pust inn i gjengen og virker som en veldig real kar tross sin unge alder. Arvid inn på Torpet blir også spennende, særlig i kombinasjon med Finn og Chris! Kornelia føler jeg meg litt «ferdig» med nå, fått sin skjermtid og vel så det… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 12. oktober 2023 #247 Del Skrevet 12. oktober 2023 Det var en veldig morsom opptreden av Carla i onsdagens episode 😂 Skikkelig god på å parodiere de andre, skulle bare ønske vi hadde fått sett samtlige "innslag" 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 12. oktober 2023 #248 Del Skrevet 12. oktober 2023 Hyggelig storbonde må jeg si. Møter utfordrerne med den negative innstillinga og sure ansiktet, tvinger dem til å tømme en utedo som ikke trenger å tømmes og som de knapt har brukt, bare fordi de ikke "kan" si nei, for så å pælme dem på dør uten å så mye som vurdere noe annet Håper noen tar ansvar for å sabotere ukesoppdraget før de drar. Så blir det stas å stå på markedet helt alene og blakk. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #249 Del Skrevet 12. oktober 2023 os Maxilla skrev (12 minutter siden): Hyggelig storbonde må jeg si. Møter utfordrerne med den negative innstillinga og sure ansiktet, tvinger dem til å tømme en utedo som ikke trenger å tømmes og som de knapt har brukt, bare fordi de ikke "kan" si nei, for så å pælme dem på dør uten å så mye som vurdere noe annet Håper noen tar ansvar for å sabotere ukesoppdraget før de drar. Så blir det stas å stå på markedet helt alene og blakk. Det hadde vært fantastisk 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #250 Del Skrevet 12. oktober 2023 os Maxilla skrev (42 minutter siden): Hyggelig storbonde må jeg si. Møter utfordrerne med den negative innstillinga og sure ansiktet, tvinger dem til å tømme en utedo som ikke trenger å tømmes og som de knapt har brukt, bare fordi de ikke "kan" si nei, for så å pælme dem på dør uten å så mye som vurdere noe annet Håper noen tar ansvar for å sabotere ukesoppdraget før de drar. Så blir det stas å stå på markedet helt alene og blakk. Enig! Verste storbonden på lenge! Og dritdårlig gjort å sette dem til å tømme utedoen når det ikke er en del av oppdraget en gang! 🤬 Han kunne ihvertfall sagt da de nettopp hadde begynt at han bare tulla og de ikke trengte det. For en premiedust! Håper noen saboterer jeg også. Så kan han stå der alene, blakk og sur med skjegget i postkassa. Håper ikke Kornelia kommer tilbake fra Torpet, i hvert fall ikke før han har røket ut. Orker ikke det klisset mellom dem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #251 Del Skrevet 12. oktober 2023 Jeg synes Sebastian har vist seg fra en verre side denne uken… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. oktober 2023 #252 Del Skrevet 12. oktober 2023 Sebastian har irritert meg fra dag én, men nå har jeg nesten bikket over til å synes han er morsom. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 12. oktober 2023 #253 Del Skrevet 12. oktober 2023 Irja skrev (3 timer siden): Sebastian har irritert meg fra dag én, men nå har jeg nesten bikket over til å synes han er morsom. Han har vært morsom ganske ofte slik jeg ser det. Sånn irriterende noen ganger men på en morsom måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. oktober 2023 #254 Del Skrevet 13. oktober 2023 Galen King skrev (11 timer siden): Han har vært morsom ganske ofte slik jeg ser det. Sånn irriterende noen ganger men på en morsom måte. Jeg klarer ikke å like den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #255 Del Skrevet 13. oktober 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Jeg klarer ikke å like den fyren. Jeg liker han mindre etter denne uken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. oktober 2023 #256 Del Skrevet 13. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg liker han mindre etter denne uken. Jeg liker han mer etter denne uka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #257 Del Skrevet 13. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Jeg liker han mer etter denne uka Det var måten han prøvde å manipulere Mattis som gjorde at jeg fikk avsmak på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. oktober 2023 #258 Del Skrevet 13. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Det var måten han prøvde å manipulere Mattis som gjorde at jeg fikk avsmak på han. Nå var det et felles mål fra alle forpakterne. Var kun Erika som sa seg uenig først, men hun også gikk for den løsningen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #259 Del Skrevet 13. oktober 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Nå var det et felles mål fra alle forpakterne. Var kun Erika som sa seg uenig først, men hun også gikk for den løsningen Fordi de trodde Mattis kom på det selv, var rart hele greiene egentlig. Håper på en ny og bedre storbonde neste uke og kan gjette allerede nå at om hun utfordreren ryker så blir Mattis storbonde. Det hadde vært en artig endring i ledelse på gården 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. oktober 2023 #260 Del Skrevet 13. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Fordi de trodde Mattis kom på det selv, var rart hele greiene egentlig. Håper på en ny og bedre storbonde neste uke og kan gjette allerede nå at om hun utfordreren ryker så blir Mattis storbonde. Det hadde vært en artig endring i ledelse på gården 😂 Det var nå bare Erika som trodde han kom på det selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå