Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Kålrota skrev (46 minutter siden):

Gjesp, for en kjedelig finale! 

Spoiler

Anders vant i det minste da 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finale 🥳:

Spoiler

Først av alt: utrolig deilig at Kathrine ikke er med når vinneren skal kåres!! :D 

Semifinale - gårdsløype
Martin har med seg Gud inn i løypa, så da antar jeg at han vinner 😜  
Gårdsløypa med 5 poster som inneholder teori og praksis. Høres bra ut, så dette blir spennende!
Første post inneholdt selvfølgelig mat, som ga Carla en ny fordel. Men Martin var minst like god, og Anders var best.
Andre post var å navngi verktøy på låven. Vanskelig oppgave, der det ble mange feil. Martin var best.
Tredje post var i fange rett høne og finne rett egg i hønsehuset. Martin best igjen.
Fjerde post var sjøkunnskap i hagen. Martin best her også. 
Femte post var fylling av vann. Carla best her. 
Martin vant soleklart, så Gud var tydeligvis med han ;) #BliTroendePåFulltid! #EllerIkke
Anders nr 2, så Carla røk! JAAA! :D 

Martin og Anders i finalen! Flotte folk begge to, så det blir bra. For meg er det to kopper samme te, så måtte den beste koppen vinne. Selv om det er feige lag, siden det er to mot èn ettersom Martin har Gud hengende på skuldra.

De gamle deltakerne kom inn, og skulle prøve å grille Martin og Anders. Problemet var at deltakerne har lite å ta de på, så konfrontasjonene var bittesmå saker som var oppblåste for anledningen. Maria gikk unødvendig hardt ut mot Martin, og han ble ille berørt. Selv om Maria var litt mye, så var det overraskende å høre at den sympatiske og rause Martin ikke unnet Maria å gå videre. For øvrig merkverdig at Maria gikk så hardt ut etter Martin når hun samtidig ga han stemme til kniv. Anders vant deltakerkniven.

Jeg ble faktisk irritert når jeg så Charlotte og Bent Inge. Ikke på de, men at produksjonen sendte de ut på den måten som ble gjort! Strix får stryk for den manøveren!

Finale
Anders leder 3-1 før finalen starter. Et heftig forsprang, som legger en demper på finalen.
Forspranget forble også utover finalen, og Martin klarte ikke hente det inn. 
Så det er bare å gratulere Anders som vinneren av Farmen 2023, med tilhørende lån av bil i 1 år og et ubrukelig, stusselig gavekort! 

Det var det. Godt å få sesongen avgjort nå. Ønsker dere alle en fantastisk fin advent! 🌟 😊

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cid said:
  Reveal hidden contents

Det han hadde sagt om Maria. 

Spoiler

Nei nå må du gi deg. Han må da ha lov til å si at han ikke syntes at hun var en verdig vinner? For det var hun ikke. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Nei nå må du gi deg. Han må da ha lov til å si at han ikke syntes at hun var en verdig vinner? For det var hun ikke. 

Spoiler

Nei må ikke gi meg. Jeg synes ikke det er greit å drive og si sånt bak ryggen, og det med at hun ikke fortjente fordi hun er utfordrer blir for dumt 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:
  Hide contents

Nei må ikke gi meg. Jeg synes ikke det er greit å drive og si sånt bak ryggen, og det med at hun ikke fortjente fordi hun er utfordrer blir for dumt 🙄

Spoiler

Det er flere grunner til at Maria ikke fortjente å vinne, og Martin har sin fulle rett å uttrykke at han ikke syns hun er verdig vinner. De fleste har vel på et tidspunkt kommentert hvem de ville hatt med videre og ikke, helt normalt.
Av alt pisset som har skjedd på Farmen så er virkelig ikke dette noe jeg gidder å reagere på. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nusket skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Det er flere grunner til at Maria ikke fortjente å vinne, og Martin har sin fulle rett å uttrykke at han ikke syns hun er verdig vinner. De fleste har vel på et tidspunkt kommentert hvem de ville hatt med videre og ikke, helt normalt.
Av alt pisset som har skjedd på Farmen så er virkelig ikke dette noe jeg gidder å reagere på. 

Jeg reagerte bare på det der og da, nå bryr jeg ikke meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Jeg reagerte bare på det der og da, nå bryr jeg ikke meg :P 

Spoiler

Du kalte han drittsekk for bare et par timer siden, det er jo ganske voldsom beskrivelse for noe sånt. Men men ;) 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Du kalte han drittsekk for bare et par timer siden, det er jo ganske voldsom beskrivelse for noe sånt. Men men ;) 

Spoiler

Ble provosert der og da, jeg lever meg inn i farmen 😛 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mer spenning i den ro- og sløyekonkurransen. Mer stod på spill og det var ganske kult hvordan det å svare riktig eller feil gjorde at det ble lettere eller mer å gjøre. Ble ganske jevnt, men tenker det var bra Anders vant, selv om det hadde vært morsomt om Maria hadde vunnet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Cid said:
  Hide contents

Altså hva faen? Bård og Sebastian får ikke stemme fordi de trakk seg? Bård fikk vite at sønnen hadde fått hjerneblødning og Sebastian fikk blindtarmen sin sprukket så det er ikke som om de hadde noe valg! 🤦‍♂️

Og hva med Erika og Kornelia? Eller Charlotte som alle trakk seg fra Torpet? De fikk stemme…

Spoiler

Erika og Kornelia trakk seg fra Torpet - etter de hadde røket ut av Farmen. Så blir ikke det samme..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver i spoiler da jeg er litt usikker på om finalen er ferdig på tv.

Spoiler

Veldig verdig vinner! Skikkelig kjedelig finale, jeg likte begge finalistene veldig godt, men holdt en knapp på Anders. Glad han vant. 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nusket skrev (21 minutter siden):
  Skjul innhold

Erika og Kornelia trakk seg fra Torpet - etter de hadde røket ut av Farmen. Så blir ikke det samme..

Spoiler

Der er jeg uenig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (2 minutter siden):

Skuffa over at det ikke var noen hinderløype i år! 😡

Jeg synes det er greit med litt forandring.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Altså hva faen? Bård og Sebastian får ikke stemme fordi de trakk seg? Bård fikk vite at sønnen hadde fått hjerneblødning og Sebastian fikk blindtarmen sin sprukket så det er ikke som om de hadde noe valg! 🤦‍♂️

Og hva med Erika og Kornelia? Eller Charlotte som alle trakk seg fra Torpet? De fikk stemme…

Spoiler

Nei, fordi de ikke hadde vært i kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Nei, fordi de ikke hadde vært i kamp.

Spoiler

Sebastian hadde vært i kamp, blir uansett feil å straffe dem pga noe de ikke kunne noe for. Det er min mening i hvert fall. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...