Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1781 Del Skrevet 3. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Del 1 av finalen Vis skjult innhold Hurra 🥳 Ble så utrolig glad når Anders og Martin gikk videre 😊 Nå har jeg vært redd i flere uker for at Katrine og Carla skulle ende opp i finalen. Skulle helst sett Bjørk og Mattis i finalen, men nå når de er ute, så er Anders og Martin mer enn greit nok utfall. Skal jeg heie på noen nå får det bli Anders, blir spennende med del 2 kl 18:45 😊 Hvordan så du episoden på 30 minutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1782 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Anders og Martin har i hvert fall vist at det lønner seg å være nøytral og være venn med alle, ingen som har ønsket dem ut. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. desember 2023 #1783 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Hvordan så du episoden på 30 minutter? Resultatet var sånn 20 min uteni episoden, TVen står og går nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1784 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Hadde Björk vært i finalen så hadde det nok blitt en iskald konfrontasjon mellom henne og Kathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1785 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) . Endret 4. desember 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1786 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Litt komisk hvor raskt Björk kastet han under bussen da 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1787 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Bare en verdig vinner igjen i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1788 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Altså hva faen? Bård og Sebastian får ikke stemme fordi de trakk seg? Bård fikk vite at sønnen hadde fått hjerneblødning og Sebastian fikk blindtarmen sin sprukket så det er ikke som om de hadde noe valg! 🤦♂️ Og hva med Erika og Kornelia? Eller Charlotte som alle trakk seg fra Torpet? De fikk stemme… 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1789 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Er vel ingen som har dratt inn i finalen med 3 kniver før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1790 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Synes det var litt dårlig gjort av dem å løfte Stine når de vet at hun hater det.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 3. desember 2023 #1791 Del Skrevet 3. desember 2023 Uten å røpe noe, kan jeg si gratulerer masse til en verdig vinner! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1792 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Gratulerer til Anders! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 3. desember 2023 #1793 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Rett inn på forumet og skrive 😂 Gratulerer så masse til Anders!! Utrolig gøy at en litt usikker og sjenert bygutt gikk hele veien til topps. Absolutt en verdig vinner 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 3. desember 2023 #1794 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (49 minutter siden): Vis skjult innhold Wow Martin er litt av en drittsekk… Hva da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 3. desember 2023 #1795 Del Skrevet 3. desember 2023 Det var ganske klart hvem som hadde fordelen i den snekkerkonkurransen. Men det var jo en ganske kul konkurranse, minnet litt om når de hadde smikonkurranser, med at det skulle passe inn og så bruke den til å klatre opp til bjellene. Det var artig at Martin vant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. desember 2023 #1796 Del Skrevet 3. desember 2023 Gjesp, for en kjedelig finale! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 3. desember 2023 #1797 Del Skrevet 3. desember 2023 8 minutter siden, Kålrota said: Gjesp, for en kjedelig finale! Enig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 3. desember 2023 #1798 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Wow Martin er litt av en drittsekk… Hva mener du? Utover det må jeg bare si at den beste og flotteste mannen vant!! Hurra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 3. desember 2023 #1799 Del Skrevet 3. desember 2023 Hurra! Carla røyk ut! Da er det ett fett hvem som vinner.😊 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1800 Del Skrevet 3. desember 2023 Khloe P.T skrev (19 minutter siden): Hva mener du? Utover det må jeg bare si at den beste og flotteste mannen vant!! Hurra os Maxilla skrev (1 time siden): Hva da? Spoiler Det han hadde sagt om Maria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå