Cid Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #501 Del Skrevet 27. oktober 2023 Citha skrev (11 minutter siden): Fikk jo også se i Torpet-episoden at hun kalte Erika en f*tte bak ryggen hennes... Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ha noe med Kathrine å gjøre. Ja det ble jeg satt ut av 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 27. oktober 2023 #502 Del Skrevet 27. oktober 2023 29 minutter siden, Cid said: Ja det ble jeg satt ut av Jeg også. Hadde gravd meg ned for godt om det var min mor som holdt på sånn på tv... 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 27. oktober 2023 #503 Del Skrevet 27. oktober 2023 Citha skrev (2 timer siden): Fikk jo også se i Torpet-episoden at hun kalte Erika en f*tte bak ryggen hennes... Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ha noe med Kathrine å gjøre. Det har jeg ikke sett, men forundrer meg ikke. Jeg kjenner også at Kathrine er ei dame jeg hadde fått store problemer med å takle hvis jeg var på Farmen. 🤬Da jeg så episoden med Erika rundt middagsbordet, satt jeg og hisset meg opp i sofakroken. 😄 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. oktober 2023 #504 Del Skrevet 28. oktober 2023 Har bare en favoritt og det er Bjørk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2023 #505 Del Skrevet 28. oktober 2023 anon01 skrev (På 27.10.2023 den 8.17): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/razzia-og-kjeft-etter-smugling-matte-ta-slutt/16159822/ Hvert j**** år... Hvorfor får ikke dette mer konsekvenser? Dette var hvorfor jeg likte Mads Hansen som programleder her, for det var RETT UT med en deltager. Greit nok det var pandemi og ekstra "regler" mtp nærkontakter og den slags. Men dette er faktisk noe som irriterer meg. HVORFOR melde seg på en konkurranse som er å spise potet og havregryn fordi det var sånn for 100 år siden, men likevel smugle og "jukse" med det ene eller det andre. Patetisk. Hahah, dette irriterer meg mer enn det burde 😂 Spoiler Når man leser artikkelen, og ser at Maria stod for mye av smuglinga utenfra, må vel det bety at laget hennes vinner i morgen da? Hun var jo der kort tid før hun havnet på Torpet. Smugla fordi hun kjeda seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #506 Del Skrevet 28. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Når man leser artikkelen, og ser at Maria stod for mye av smuglinga utenfra, må vel det bety at laget hennes vinner i morgen da? Hun var jo der kort tid før hun havnet på Torpet. Smugla fordi hun kjeda seg Spoiler Kan ha vært fra når hun var på Torpet også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2023 #507 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Kan ha vært fra når hun var på Torpet også da. Virka ikke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #508 Del Skrevet 28. oktober 2023 tonebelinda skrev (14 minutter siden): Virka ikke sånn Får håpe det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 28. oktober 2023 #509 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er fint når det regner litt på gården. Fint å se på. De slipper å vanne så mye. Men det blir vel fortsatt intriger. Fint å fiske også da. Blir litt mer krevende å jobbe ute, men det går jo. Sikkert fint for Erika og se litt ut av vinduet når det regner for å få en pause fra de som er ugreie kanskje. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 29. oktober 2023 #510 Del Skrevet 29. oktober 2023 Det var som sagt synd at Sebastian måtte trekke seg og dra på sykehus. Tror han ville fått det gøy fremover, særlig i lagkonkurranseuken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #511 Del Skrevet 29. oktober 2023 Spoiler Fy faen for noe piss at Torpet laget tapte! Jeg unnet virkelig ikke Carla eller Maria å komme inn på gården 😡 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #512 Del Skrevet 29. oktober 2023 Spoiler Og nå ble Kathrine storbonde, hva i all verden er det som skjer? 😖 mobberen blir belønnet 🤬 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #513 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Spoiler De eneste der inne nå som jeg unner en seier er Anders og Mattis. Endret 29. oktober 2023 av Cid 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 29. oktober 2023 #514 Del Skrevet 29. oktober 2023 Men altså… De klærne Kathrine går rundt i. Er det virkelig sånne klær folk pakker med seg og tenker at er praktisk når de skal drive en gammel bondegård i flere uker? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 29. oktober 2023 #515 Del Skrevet 29. oktober 2023 Oktoberknøttet skrev (4 minutter siden): Men altså… De klærne Kathrine går rundt i. Er det virkelig sånne klær folk pakker med seg og tenker at er praktisk når de skal drive en gammel bondegård i flere uker? Det er vel klær å vise seg frem i tenker jeg . Hun er tydeligvis ikke obs på at det er personligheten man husker etterpå, ikke bekledningen . 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 29. oktober 2023 #516 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cid skrev (47 minutter siden): Skjul innhold Fy faen for noe piss at Torpet laget tapte! Jeg unnet virkelig ikke Carla eller Maria å komme inn på gården 😡 Spoiler Var redd for det. Da gadd jeg ikke å se. Fant fram en serie istedet for 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. oktober 2023 #517 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dagens episoder: Spoiler Utrolig kjedelig konkurranse. Kanskje den kjedeligste i Farmen-historien. Mye flaksbasert. Og det blir selvfølgelig maks darrig når Anders fisket opp den ene ringen etter den andre mens Torpet-gjengen ble stående å "se" på. Så Anders, Carla og Maria vinner på tidenes mest overlegent vis, på bekostning av Arvid, Erika og Kornelia. Skuffende utfall. Et magaplask. Er rimelig mett på Carla og Maria. Anders er en mager trøst. Så denne store konkurranseuken endte kun med et lite utfall: Maria sjekket inn på gården igjen. Fordi hun vant i loddtrekning inne på Torpet. Ellers status quo. Det var magert utifra forventningene. Torpet-gjengen fikk returnere til Torpet, og har 2 uker til der før det skal konkurreres om å komme inn på gården igjen. Spent på om Erika enda er villig til å gjøre dette, eller om hun reiser hjem. Er ikke akkurat god motivasjon å komme tilbake til gården med den herskende og giftige offerbomba Kathrine der inne. Deltakerne måtte selv velge neste ukes storbonde. Og det førte til mye snikksnakk og lusking i buskene. Det endte med loddtrekning mellom deltakerne, og det var utrolig nok Kathrine som ble stemt fram som storbonde. Virker som at deltakerne er underkuet og redd henne. Noe Martin såvidt hintet om, for han ville liksom ikke "gå imot". Og Yassin påpekte at deltakerne ikke ønsket å være uenige med henne eller Bård, men valgte å holde tyst for husfreden. Samt Bjørk sa deltakerne er livredde for å være upopulær. En skrekkelig fryktkultur med fasadespill, altså. Det sier litt om Kathrine. Bård, Carla og Kathrine med en tydelig allianse, og de alle inntar nå storbondeloftet. Rart at de andre deltakerne ikke lager seg en motallianse, istedenfor å gå rundt taus og redd, og heie disse opp og fram. Yassin er dog "på ballen", men det hjelper lite når han er alene og ikke har særlig innflytelse. Mattis' kattefrykt nok engang i fokus. Så ufattelige uinteressant. Bård måtte trekke seg og reise akutt fra gården pga en personlig situasjon. Han var veldig lei seg, og vi fikk ikke sett avskjeden hans og fikk ingen informasjon om hvorfor. Men det er visst snakk om alvorlig sykdom i familien. Wow. Ikke bra. Resten av gjengen ble vartet opp med alt mulig etter uka, og levde Herrens glade dager. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 29. oktober 2023 #518 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ctrl skrev (7 minutter siden): Dagens episoder: Skjul innhold Utrolig kjedelig konkurranse. Kanskje den kjedeligste i Farmen-historien. Mye flaksbasert. Og det blir selvfølgelig maks darrig når Anders fisket opp den ene ringen etter den andre mens Torpet-gjengen ble stående å "se" på. Så Anders, Carla og Maria vinner på tidenes mest overlegent vis, på bekostning av Arvid, Erika og Kornelia. Skuffende utfall. Et magaplask. Er rimelig mett på Carla og Maria. Anders er en mager trøst. Så denne store konkurranseuken endte kun med et lite utfall: Maria sjekket inn på gården igjen. Fordi hun vant i loddtrekning inne på Torpet. Ellers status quo. Det var magert utifra forventningene. Torpet-gjengen fikk returnere til Torpet, og har 2 uker til der før det skal konkurreres om å komme inn på gården igjen. Spent på om Erika enda er villig til å gjøre dette, eller om hun reiser hjem. Er ikke akkurat god motivasjon å komme tilbake til gården med den herskende og giftige offerbomba Kathrine der inne. Deltakerne måtte selv velge neste ukes storbonde. Og det førte til mye snikksnakk og lusking i buskene. Det endte med loddtrekning mellom deltakerne, og det var utrolig nok Kathrine som ble stemt fram som storbonde. Virker som at deltakerne er underkuet og redd henne. Noe Martin såvidt hintet om, for han ville liksom ikke "gå imot". Og Yassin påpekte at deltakerne ikke ønsket å være uenige med henne eller Bård, men valgte å holde tyst for husfreden. Samt Bjørk sa deltakerne er livredde for å være upopulær. En skrekkelig fryktkultur med fasadespill, altså. Det sier litt om Kathrine. Bård, Carla og Kathrine med en tydelig allianse, og de alle inntar nå storbondeloftet. Rart at de andre deltakerne ikke lager seg en motallianse, istedenfor å gå rundt taus og redd, og heie disse opp og fram. Yassin er dog "på ballen", men det hjelper lite når han er alene og ikke har særlig innflytelse. Mattis' kattefrykt nok engang i fokus. Så ufattelige uinteressant. Bård måtte trekke seg og reise akutt fra gården pga en personlig situasjon. Han var veldig lei seg, og vi fikk ikke sett avskjeden hans og fikk ingen informasjon om hvorfor. Men det er visst snakk om alvorlig sykdom i familien. Wow. Ikke bra. Resten av gjengen ble vartet opp med alt mulig etter uka, og levde Herrens glade dager. Spoiler Ligger klipp ute av Bård nå. Sønnen fikk hjerneblødning. Uff, hørtes tøft ut. Ellers enig med dine tanker. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #519 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cookiesandcream skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Ligger klipp ute av Bård nå. Sønnen fikk hjerneblødning. Uff, hørtes tøft ut. Ellers enig med dine tanker. Spoiler Håper det går bra med de nå ❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 29. oktober 2023 #520 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg har kommenterte at de brukte «Noel» som bakgrunnsmusikk under en tvekamp tidligere… Men hvaaaa skjedde med amazing grace i kveld?!😅🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå