Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Citha skrev (11 minutter siden):

Fikk jo også se i Torpet-episoden at hun kalte Erika en f*tte bak ryggen hennes... Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ha noe med Kathrine å gjøre.

Ja det ble jeg satt ut av :o 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Cid said:

Ja det ble jeg satt ut av :o 

Jeg også. Hadde gravd meg ned for godt om det var min mor som holdt på sånn på tv... 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (2 timer siden):

Fikk jo også se i Torpet-episoden at hun kalte Erika en f*tte bak ryggen hennes... Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ha noe med Kathrine å gjøre.

Det har jeg ikke sett, men forundrer meg ikke.  Jeg kjenner også at Kathrine er ei dame jeg hadde fått store problemer med å takle hvis jeg var på Farmen. 🤬Da jeg så episoden med Erika rundt middagsbordet, satt jeg og hisset meg opp i sofakroken. 😄

• Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (På 27.10.2023 den 8.17):

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/razzia-og-kjeft-etter-smugling-matte-ta-slutt/16159822/

Hvert j**** år... Hvorfor får ikke dette mer konsekvenser? Dette var hvorfor jeg likte Mads Hansen som programleder her, for det var RETT UT med en deltager. Greit nok det var pandemi og ekstra "regler" mtp nærkontakter og den slags. Men dette er faktisk noe som irriterer meg. HVORFOR melde seg på en konkurranse som er å spise potet og havregryn fordi det var sånn for 100 år siden, men likevel smugle og "jukse" med det ene eller det andre. Patetisk. 

Hahah, dette irriterer meg mer enn det burde 😂

Spoiler

Når man leser artikkelen, og ser at Maria stod for mye av smuglinga utenfra, må vel det bety at laget hennes vinner i morgen da? Hun var jo der kort tid før hun havnet på Torpet. Smugla fordi hun kjeda seg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Når man leser artikkelen, og ser at Maria stod for mye av smuglinga utenfra, må vel det bety at laget hennes vinner i morgen da? Hun var jo der kort tid før hun havnet på Torpet. Smugla fordi hun kjeda seg

Spoiler

Kan ha vært fra når hun var på Torpet også da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Kan ha vært fra når hun var på Torpet også da. 

Virka ikke sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint når det regner litt på gården. Fint å se på. De slipper å vanne så mye. Men det blir vel fortsatt intriger. Fint å fiske også da. Blir litt mer krevende å jobbe ute, men det går jo. Sikkert fint for Erika og se litt ut av vinduet når det regner for å få en pause fra de som er ugreie kanskje.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som sagt synd at Sebastian måtte trekke seg og dra på sykehus. Tror han ville fått det gøy fremover, særlig i lagkonkurranseuken.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fy faen for noe piss at Torpet laget tapte! Jeg unnet virkelig ikke Carla eller Maria å komme inn på gården 😡

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Og nå ble Kathrine storbonde, hva i all verden er det som skjer? 😖 mobberen blir belønnet 🤬

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

De eneste der inne nå som jeg unner en seier er Anders og Mattis.

Endret av Cid
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså… De klærne Kathrine går rundt i. Er det virkelig sånne klær folk pakker med seg og tenker at er praktisk når de skal drive en gammel bondegård i flere uker? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktoberknøttet skrev (4 minutter siden):

Men altså… De klærne Kathrine går rundt i. Er det virkelig sånne klær folk pakker med seg og tenker at er praktisk når de skal drive en gammel bondegård i flere uker? 

Det er vel klær å vise seg frem i tenker jeg . Hun er tydeligvis ikke obs på at det er personligheten man husker etterpå, ikke bekledningen . 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (47 minutter siden):
  Skjul innhold

Fy faen for noe piss at Torpet laget tapte! Jeg unnet virkelig ikke Carla eller Maria å komme inn på gården 😡

Spoiler

Var redd for det. Da gadd jeg ikke å se. 

Fant fram en serie istedet for

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episoder:

Spoiler

Utrolig kjedelig konkurranse. Kanskje den kjedeligste i Farmen-historien. Mye flaksbasert. Og det blir selvfølgelig maks darrig når Anders fisket opp den ene ringen etter den andre mens Torpet-gjengen ble stående å "se" på. 
Så Anders, Carla og Maria vinner på tidenes mest overlegent vis, på bekostning av Arvid, Erika og Kornelia. 
Skuffende utfall. Et magaplask. Er rimelig mett på Carla og Maria. Anders er en mager trøst.

Så denne store konkurranseuken endte kun med et lite utfall: Maria sjekket inn på gården igjen. Fordi hun vant i loddtrekning inne på Torpet. Ellers status quo. Det var magert utifra forventningene.

Torpet-gjengen fikk returnere til Torpet, og har 2 uker til der før det skal konkurreres om å komme inn på gården igjen. Spent på om Erika enda er villig til å gjøre dette, eller om hun reiser hjem. Er ikke akkurat god motivasjon å komme tilbake til gården med den herskende og giftige offerbomba Kathrine der inne.

Deltakerne måtte selv velge neste ukes storbonde. Og det førte til mye snikksnakk og lusking i buskene. Det endte med loddtrekning mellom deltakerne, og det var utrolig nok Kathrine som ble stemt fram som storbonde. Virker som at deltakerne er underkuet og redd henne. Noe Martin såvidt hintet om, for han ville liksom ikke "gå imot". Og Yassin påpekte at deltakerne ikke ønsket å være uenige med henne eller Bård, men valgte å holde tyst for husfreden. Samt Bjørk sa deltakerne er livredde for å være upopulær. En skrekkelig fryktkultur med fasadespill, altså. Det sier litt om Kathrine.

Bård, Carla og Kathrine med en tydelig allianse, og de alle inntar nå storbondeloftet. Rart at de andre deltakerne ikke lager seg en motallianse, istedenfor å gå rundt taus og redd, og heie disse opp og fram. Yassin er dog "på ballen", men det hjelper lite når han er alene og ikke har særlig innflytelse.

Mattis' kattefrykt nok engang i fokus. Så ufattelige uinteressant. 

Bård måtte trekke seg og reise akutt fra gården pga en personlig situasjon. Han var veldig lei seg, og vi fikk ikke sett avskjeden hans og fikk ingen informasjon om hvorfor. Men det er visst snakk om alvorlig sykdom i familien. Wow. Ikke bra. 

Resten av gjengen ble vartet opp med alt mulig etter uka, og levde Herrens glade dager. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 minutter siden):

Dagens episoder:

Skjul innhold

Utrolig kjedelig konkurranse. Kanskje den kjedeligste i Farmen-historien. Mye flaksbasert. Og det blir selvfølgelig maks darrig når Anders fisket opp den ene ringen etter den andre mens Torpet-gjengen ble stående å "se" på. 
Så Anders, Carla og Maria vinner på tidenes mest overlegent vis, på bekostning av Arvid, Erika og Kornelia. 
Skuffende utfall. Et magaplask. Er rimelig mett på Carla og Maria. Anders er en mager trøst.

Så denne store konkurranseuken endte kun med et lite utfall: Maria sjekket inn på gården igjen. Fordi hun vant i loddtrekning inne på Torpet. Ellers status quo. Det var magert utifra forventningene.

Torpet-gjengen fikk returnere til Torpet, og har 2 uker til der før det skal konkurreres om å komme inn på gården igjen. Spent på om Erika enda er villig til å gjøre dette, eller om hun reiser hjem. Er ikke akkurat god motivasjon å komme tilbake til gården med den herskende og giftige offerbomba Kathrine der inne.

Deltakerne måtte selv velge neste ukes storbonde. Og det førte til mye snikksnakk og lusking i buskene. Det endte med loddtrekning mellom deltakerne, og det var utrolig nok Kathrine som ble stemt fram som storbonde. Virker som at deltakerne er underkuet og redd henne. Noe Martin såvidt hintet om, for han ville liksom ikke "gå imot". Og Yassin påpekte at deltakerne ikke ønsket å være uenige med henne eller Bård, men valgte å holde tyst for husfreden. Samt Bjørk sa deltakerne er livredde for å være upopulær. En skrekkelig fryktkultur med fasadespill, altså. Det sier litt om Kathrine.

Bård, Carla og Kathrine med en tydelig allianse, og de alle inntar nå storbondeloftet. Rart at de andre deltakerne ikke lager seg en motallianse, istedenfor å gå rundt taus og redd, og heie disse opp og fram. Yassin er dog "på ballen", men det hjelper lite når han er alene og ikke har særlig innflytelse.

Mattis' kattefrykt nok engang i fokus. Så ufattelige uinteressant. 

Bård måtte trekke seg og reise akutt fra gården pga en personlig situasjon. Han var veldig lei seg, og vi fikk ikke sett avskjeden hans og fikk ingen informasjon om hvorfor. Men det er visst snakk om alvorlig sykdom i familien. Wow. Ikke bra. 

Resten av gjengen ble vartet opp med alt mulig etter uka, og levde Herrens glade dager. 

Spoiler

Ligger klipp ute av Bård nå. Sønnen fikk hjerneblødning. Uff, hørtes tøft ut.

Ellers enig med dine tanker. :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Ligger klipp ute av Bård nå. Sønnen fikk hjerneblødning. Uff, hørtes tøft ut.

Ellers enig med dine tanker. :)

Spoiler

Håper det går bra med de nå ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommenterte at de brukte «Noel» som bakgrunnsmusikk under en tvekamp tidligere… Men hvaaaa skjedde med amazing grace i kveld?!😅🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...