tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #341 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hvorfor synes du hun er falsk? Sikkert fordi hun er det? Ser du ikke det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #342 Del Skrevet 19. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Sikkert fordi hun er det? Ser du ikke det? Er det det i sist uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #343 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er det det i sist uke? Synes hun har vært det i flere uker jeg. Men blant annet i forhold til Maria da, som syntes Bjørk var en god og nær venninne, som hun betrodde seg til, og ba om råd av. Men alt hun fortalte ti Bjørk, fortalte hun videre. Hun er ei skikkelig skravlekjerring, altså slarvete. Og smiskete. Nei, hun har jeg jammen ikke sansen for Helt greit å spille spillet, men trenger ikke være falsk for det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 19. oktober 2023 #344 Del Skrevet 19. oktober 2023 Tenk hvor alvorlig folk tar dette, er jo bare tull og spill alt sammen. De snakker om gode venner der inne...farmen er vel ikke sted man finner venner. Det er jo en konkurranse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #345 Del Skrevet 19. oktober 2023 tonebelinda skrev (7 minutter siden): Synes hun har vært det i flere uker jeg. Men blant annet i forhold til Maria da, som syntes Bjørk var en god og nær venninne, som hun betrodde seg til, og ba om råd av. Men alt hun fortalte ti Bjørk, fortalte hun videre. Hun er ei skikkelig skravlekjerring, altså slarvete. Og smiskete. Nei, hun har jeg jammen ikke sansen for Helt greit å spille spillet, men trenger ikke være falsk for det. Det er dumt hun er slik da, hva med Kathrine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #346 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det er dumt hun er slik da, hva med Kathrine da? Hva med Kathrine? Mener du hun er falsk? Mulig hun er det, men for meg fremstår hun ikke så falsk som Bjørk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #347 Del Skrevet 19. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Hva med Kathrine? Mener du hun er falsk? Mulig hun er det, men for meg fremstår hun ikke så falsk som Bjørk. Nei men om du liker henne? Jeg synes hun hadde fortjent å vinne om hun gjorde det. Det aller verste hadde vært om Maria vant Farmen 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #348 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nei men om du liker henne? Jeg synes hun hadde fortjent å vinne om hun gjorde det. Det aller verste hadde vært om Maria vant Farmen 😟 Sånn å forstå Ja, jeg liker Kathrine. Synes hun jobber og står på, uansett oppdrag og hvem som er storbonde. Hadde vært flott om hun vant, hadde fortjent det. Maria klarer nok ikke å komme seg inn på Farmen igjen, det er jeg ganske overbevist om. Hadde hun kommet inn, så hadde hun nok røket fort ut igjen uansett. Tror hverken hun eller Kornelia kommer seg inn på Farmen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #349 Del Skrevet 19. oktober 2023 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Sånn å forstå Ja, jeg liker Kathrine. Synes hun jobber og står på, uansett oppdrag og hvem som er storbonde. Hadde vært flott om hun vant, hadde fortjent det. Maria klarer nok ikke å komme seg inn på Farmen igjen, det er jeg ganske overbevist om. Hadde hun kommet inn, så hadde hun nok røket fort ut igjen uansett. Tror hverken hun eller Kornelia kommer seg inn på Farmen igjen. Blir artig å se reaksjonen til alle om Arvid kommer inn igjen da 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #350 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Blir artig å se reaksjonen til alle om Arvid kommer inn igjen da 😄 Det hadde jo vært litt artig da 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #351 Del Skrevet 19. oktober 2023 tonebelinda skrev (5 minutter siden): Det hadde jo vært litt artig da 😆 Han minner meg litt om Lothepus egentlig, men også litt Crocodile Dundee 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 19. oktober 2023 #352 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg likte björk i starten, men jeg synes også at hun er falsk dessverre. Later som hun er god venninne med Maria, men videreforteller det hun sier til andre og sier at Maria er irriterende til en annen. Når hun besøker Maria på kjempehytta så benytter hun anledningen til å manipulere henne fremfor å støtte. Hun har også snakket nedlatende om Erika til andre og forsøkt å få henne ut (gjennom å manipulere Maria), men gråter krokodilletårer når Erika blir førstekjempe fordi hun ikke vil miste en venninne på gården. Nei, det blir for dumt for meg.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. oktober 2023 #353 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hvorfor synes du hun er falsk? De andre her har oppsummert det ganske bra, men det at hun gråt krokodilletårer da Erika ble valgt når hun like før hadde baksnakket henne tok kaka. Hun var ussel mot Maria også, selv om Maria fortjente det sånn som hun har oppført seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 19. oktober 2023 #354 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det var litt rart at det bare var den hesteskokastingen i utfordrertvekampen, men nå skulle det jo være avstemming og valg av hvem som skulle være i duell før det. Hvis ikke så skulle det vært flere grener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #355 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Jeg fikk mye respekt for Arvid etter måten han ble behandlet på av Maria og hvordan han taklet det hele. Maria oppførte seg forkastelig! (Kornelia var ikke mye bedre hun heller egentlig) Håper han slår begge de to jentene ut av Torpet og seirer videre inn til Farmen Endret 26. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #356 Del Skrevet 20. oktober 2023 Irja skrev (16 timer siden): Stine er så utrolig søt 🥰🐷 Griser er søte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 20. oktober 2023 #357 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) tøydokka skrev (På 16.10.2023 den 3.50): Dagros døde etter fødsel. Synes det er kritikkverdig om hun ikke ble tilsett av veterinær eller noen med kompetanse på kyr og kalving. Hun så veldig svak og syk ut under fødselen. Hvilken oppfølging hun fikk var ikke noe vi fikk vite. Veldig trist. Jeg ble helt sjokkert jeg 😢 De kom inn på morgenen og Fagros var død. Hvem passet på henne den natta ?? Ingen. Den eneste som så til henne og muligens hadde litt kunnskap var cowboyen som dro til Torpet. Han er en spesiell karakter og skrytepave,men de trudde kua klarte seg selv etter han dro 🙄 Horribelt å se hvordan uerfarne dro ut kalven . Jeg har ikke greie på kuer..men lurer jo litt hvor oppegående produksjonen er. Hørtes ut deltakerne hadde blitt fortalt " hun var gammel " . Jeg tenker vel heller indre blødning eller hel/delvis morkake liggende igjen i kua. ? Men jeg er ingen bonde. Rart var det ! Selv med eier tilstede under fødsel. Hadde det vært kua mi ville jeg ikke overlatt henne til seg selv gjennom natta Endret 20. oktober 2023 av Havspeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. oktober 2023 #358 Del Skrevet 20. oktober 2023 Havspeil skrev (10 minutter siden): Jeg ble helt sjokkert jeg 😢 De kom inn på morgenen og Fagros var død. Hvem passet på henne den natta ?? Ingen. Den eneste som så til henne og muligens hadde litt kunnskap var cowboyen som dro til Torpet. Han er en spesiell karakter og skrytepave,men de trudde kua klarte seg selv etter han dro 🙄 Horribelt å se hvordan uerfarne dro ut kalven . Jeg har ikke greie på kuer..men lurer jo litt hvor oppegående produksjonen er. Hørtes ut deltakerne hadde blitt fortalt " hun var gammel " . Jeg tenker vel heller indre blødning eller hel/delvis morkake liggende igjen i kua. ? Men jeg er ingen bonde. Rart var det ! Det var folk tilstede som instruerte de, var ikke vanskelig å høre det da. Det var såklart folk tilstede når kalvingen foregikk, og sikkert også når kua døde. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 20. oktober 2023 #359 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) tonebelinda skrev (8 minutter siden): Det var folk tilstede som instruerte de, var ikke vanskelig å høre det da. Det var såklart folk tilstede når kalvingen foregikk, og sikkert også når kua døde. Ja. Men tilstede under fødsel er ikke nok. Da det er uerfarne som river og drar. Ville du gjennomført en slik fødsel. ? Jordmor i rommet , men elektriker som tar imot 😬 Fikk ikke inntrykk at noen var tilstede da Fagros døde den natten. Deltakerne kom jo inn om morgen og fant henne. Jeg tror bonden som eide henne hadde for stor tiltro til produksjonen . Så hvordan det gikk. Endret 20. oktober 2023 av Havspeil 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. oktober 2023 #360 Del Skrevet 20. oktober 2023 Den unnskyldningen med at kua var gammel…,,,setter man virkelig kalv på ei gammel ku? Tante/onkelen min har gård med mange kyr og driver melkeproduksjon, og jeg er ganske sikker på at det er en øvre alder for inseminering av ei ku. Det er ikke normalt å bare finne ei ku som nettopp har kalvet død. Farmen har flere ganger tidligere fått kritikk for dyrehold https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-dette-tv-2-innrommer-feil/75365808 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wEP3mo/boikott-farmen 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå