Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Babyface skrev (5 timer siden):

Veldig enig. Og litt gøy at hun ble gruset så til de grader, siden hun hånflirte av Bjørks vurdering av at Bjørk hadde 80/20-sjanse til å vinne. 

Ser på teaseren for neste episode at det kommer nye deltakere inn og at de som allerede er der blir veldig overrasket. Dette har vel skjedd i samtlige sesonger, så hvor overraskende kan det være? 🤪

Den hånfliringen fikk meg til å inderlig ønske Kornelia på hue og ræva ut.

Blir spennende å se utfordrerne 😊

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg elsker navnet Kornelia Kløv.. det er jo som tatt ut av et Donald blad 🥰 

Endret av Tradegy
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Adobyen skrev (På 8.10.2023 den 23.02):

I dag fikk de mye godt på markedet, og de spiste jo som om de aldri hadde fått mat før. Stappet inn, haha 😂

Jeg ble kvalm, spes av hun, det var kvalmt å se på…Sorry meg, men det tik kaka🙄🤢🤮

• Liker 6
Skrevet
Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Jeg ble kvalm, spes av hun, det var kvalmt å se på…Sorry meg, men det tik kaka🙄🤢🤮

Hvorfor ble du spesielt kvalm av hun egentlig? De fråtset begge to...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Selbu skrev (1 time siden):

Hvorfor ble du spesielt kvalm av hun egentlig? De fråtset begge to...

Ja, men hun var helt ekstrem og rett og slett 🤢 Jeg ble iallefall kvalm av måten hun spiste, som om hun aldri har spist mat liksom. Det er min mening og jeg holder meg til den.

• Liker 8
Skrevet
Sen ve ben skrev (4 timer siden):

Var spesielt kvalmende når de begynte å stappe i seg kake og chips samtidig, uff.  

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Var spesielt kvalmende når de begynte å stappe i seg kake og chips samtidig, uff.  

Og når Carla drakk vaniljesaus (tror jeg det var) rett fra glasset :hoho: jeg lo godt av den matorgien deres jeg og knasket i meg restene av pottiset fra helgen mens jeg så på. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det var spesielt at hun dytta kakene inn i kjeften til det fysisk ikke var plass mer. Altså, det var jo såvidt hun klarte å tygge det?! 🤮 Altså, fikk de typ 5 minutter på seg til å spise det de orka?? For det så slik ut! 

• Liker 3
Skrevet
Janzypants skrev (13 minutter siden):

Jeg syns det var spesielt at hun dytta kakene inn i kjeften til det fysisk ikke var plass mer. Altså, det var jo såvidt hun klarte å tygge det?! 🤮 Altså, fikk de typ 5 minutter på seg til å spise det de orka?? For det så slik ut! 

Synes de heller skulle fått tatt med seg alt sammen tilbake til gården slik at alle kunne forsynt seg.

• Liker 3
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Synes de heller skulle fått tatt med seg alt sammen tilbake til gården slik at alle kunne forsynt seg.

Ja, det er jeg enig med deg i. Det var det første som slo meg: ta med alt til de andre så får alle kost seg men nei da..🙄

• Liker 2
Skrevet
Sen ve ben skrev (11 minutter siden):

Ja, det er jeg enig med deg i. Det var det første som slo meg: ta med alt til de andre så får alle kost seg men nei da..🙄

De andre fikk en kvart karamell i det minste da 😂

• Nyttig 1
Skrevet

Utfordrerne bruker vel ikke å komme så tidlig gjør de? Er ikke det i uke 6 til vanlig? 

Skrevet

Dagens episode:

Spoiler

Utfordrerne har kommet inn. Arvid, Maria og Mattis. Erika smeltet åpent og helt av Mattis, med Sebbe som nærmeste tilskuer til det. Maria var veldig pen da, og hun luktet tydeligvis også godt. Arvid med full cowboyantrekk går inn høyt med å fortelle alle hva han kan rundt drift av gård og hva han har (gårdsbruk).

Og siden årets rundbrenner er såå trist og lei seg, stakkars lille han, så har vi interessant nok en høytflyvende cowboy og en nedbrutt fuckboy på gården samtidig nå.

Sebbe blir ikke overraskende valgt som storbonde. Og siden han er så stakkarslig for tiden, så velger han likegodt å dra alene på storbondeloftet. Det har vel aldri skjedd før at storbonden ikke har tatt med seg noen. Men fint det, da får han sitte der oppe og synes synd på seg selv, for ingen andre gjør det. Han overdriver så at jeg tror det er et spill for galleriet for å få sympati og oppmerksomhet.

Håper ukesprosjektet går ad undas denne uken. 

Nytt av året er at deltakerne skal velge èn av utfordrerne som på slutten av uken skal gå i kamp mot den deltakeren utfordreren velger, hvor kun storbonden er fredet. Mens de andre to utfordrerne blir fullverdige deltakere. En OK tvist det. Før tvisten tenkte jeg at Arvid nok kom til å bli utstemt fordi han er en større trussel mot å vinne, men nå tror jeg at Maria ligger best an til å bli utstemt pga frykten for å bli valgt i kamp. 

Noe av det første Sebbe som storbonde gjorde var å kommandere utfordrerne til å tømme dassen som utfordrerne ikke har brukt, og som ikke var en del av ukesoppdraget. Bare lureri altså. Han var snar med å utnytte posisjonen sin til å herse med folk. Synes han endret personlighet etter Kornelia dro. Fra å være en koselig fløtepus til å bli høy på pæra og hevngjerrig. Utfordrerne hadde han visst ingenting til overs for heller.

Synes det er risikabelt og unødvendig at deltakerne (Kathrine og Carla) må jobbe med bier, bierkuber og honningsanking. 

Deltakerne har nærmest i flokk bestemt seg for å gå for å stemme ut Mattis og så presse han med at han MÅ ta en utfordrer i kamp, ellers blir han førstekjempe også. Erika synes ingenting om planen. Og siden hun sa imot så setter hun seg i fare, for de andre med Sebbe i spissen syntes ingenting om at Erika likte Mattis bedre enn noen av de etablerte deltakerne. Utrolig spesiell flokkmentalitet, særlig fra Sebbe som for anledningen er fredet, og bra at Erika turte å gå imot. 

Bra episode i dag! Kanskje den beste hittil i sesongen.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Lurer på hvordan de skal gjøre opp for de 2 deltakerne de mangler etter at de sendte ut Bent og hun andre som jeg ikke husker navnet på. Skal i så fall alle de 3 fra Torpet få komme inn?

Endret av Cid
Skrevet
Spoiler

Fått mer sansen for Erika etter denne episoden, hun tør å si meningen sin! 

• Liker 1
Skrevet

Tenkte at Kornelia ville velge Björk som andrekjempe, siden hun var hjelper og kunne være enklest å prøve seg på. Likte hvordan stemningen ble amper når de ble veldig uenige om hvem som hadde best mulighet til å vinne hehe! Hadde vært morsomt å se dem krangle litt mer om hvem som skulle ha besøket. Sebastian ble superfornøyd når han fikk det, han ville vel sikkert hatt sovet over i førstekjempehytten med Kornelia hvis han kunne.

• Liker 2
Skrevet

Har sett 4 minutter med han nye doktor-cowboyen, og han eeeeer så slitsom. 

• Liker 3
Skrevet

Føler det Markedet varte lenger før. De har samlet alt i den butikken? Den fråtsingen ble i meste laget, de fikk vel litt vel mye mat som de ikke delte? Ja, ikke fint å se Carla bare kaste i seg all den maten, for så å rape etterpå. Mye de skulle ha delt!

• Liker 4
Skrevet

Så herlig å se en episode som faktisk hadde mer fokus på ukesoppdragene nå som ''Farmen-paret'' er splittet opp. Endelig mer variert innhold!!! Og selv om jeg syntes Sebastian er et mehe så var det hvertfall mer interessant å se mer av hva slags type han er, og ikke bare se han klisse med Kornelia.

• Liker 3
Skrevet
Galen King skrev (10 timer siden):

Føler det Markedet varte lenger før. De har samlet alt i den butikken? Den fråtsingen ble i meste laget, de fikk vel litt vel mye mat som de ikke delte? Ja, ikke fint å se Carla bare kaste i seg all den maten, for så å rape etterpå. Mye de skulle ha delt!

De måtte spise det der, de fikk ikke lov å ta det med for å dele med de andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...