Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

-Missi- skrev (2 timer siden):

Ja enig kan hende konseptet faller litt sammen nå. Et desperat forsøk på fornyelse. 

Samtidig jeg ble jo interessert i å se Torpet nå🤭

Er bare uke 2 da, kan hende det skjer masse nytt fremover :) jeg gir ikke opp sesongen enda.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye tull med det brevet som "lurte" Charlotte og Bent-Inge til Torpet. De bør få goder der som gir dem bedre muligheter enn de som er der på normalt vis. Noen av konkurransene er drit-dårlige og. Den Torpet Kjendis finalen som var i Farmen Kjendis tidligere i år var bare en kunnskapsquiz med TRE trinn! Hva tenkte de på??

Men produksjonen har gjort provoserende ting før det. De driver med den teite tjuvstartingen av finaleuken stadig vekk, ikke så ille med konkurransene nylig hvor de har hatt spikerpresisjon eller tårnbygging. Men de har også brukt den tre-trinns konkurransen hvor de siler bort deltakere samme dag fordi de ikke gidder å tilpasse finaleukekonkurranser til mer enn fem eller seks personer. De skulle straffes for å være for mange før finaleuken! Med en konkurranse som hadde passet perfekt for å straffe deltakere som jukser. De brukte en konkurranse av den typen når Live Nelvik måtte gå for lenge siden. Men selv den var mer raus.

Så ja, det kan komme mye kjipe greier for de som må til Torpet og skal prøve å komme inn på Farmen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (33 minutter siden):

Er bare uke 2 da, kan hende det skjer masse nytt fremover :) jeg gir ikke opp sesongen enda.  

Neida ikke jeg heller følger med☺️er jo litt mer uforutsigbart i år og det er jo gøy☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (50 minutter siden):

Neida ikke jeg heller følger med☺️er jo litt mer uforutsigbart i år og det er jo gøy☺️

Håper på et trekantdrama da med Kornelia og han andre 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (21 timer siden):

Tv2 burde lese tråden og ta med dette i neste sesong iallefall 😄 Kjempe bra!! 😊

Takk 😄

Jeg hadde ledd så tårene trillet om noe sånt hendte 😅 håper de også får med et liksom fengsel hvor de som stjeler på markedet må være i et par dager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om førstekjempevalget? Og tullesjefingen til storbonden, han som mener at andre er late. Jeg ønsker meg sabotasje av ukesoppdraget for den dusten av en storbonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig klein den seansen med fulle menn og underholdning fra farmendamene. Skjønner godt at de ble skuffa da de fikk to kroner.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Irja said:

Utrolig klein den seansen med fulle menn og underholdning fra farmendamene. Skjønner godt at de ble skuffa da de fikk to kroner.

Enig, det var pinlig.. Godt de tok med seg litt smør i tillegg🤭

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (33 minutter siden):

Helt enig. Utrolig kleint og pinlig, jeg ble helt flau. De burde fått både masse mat og mer penger. Godt Cathrine (?) klarte å smugle med seg litt smør 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de 2 kr blir brukt på noe til jentene og som de har glede av som lønn for det opplegget! Gav de pengene til storbonden? Syns han virker rettferdig sånn sett, men han kan vel fort vekk tenke at det skal gå til fellesskapet..?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sur!! Hvorfor velger storbonden sterkeste konkurrent til førstekjempe allerede i uke 2?!?!?? Er de dumme….tenker ikke over at det kanskje er greit med flest mulig sterke og kunnskapsrike folk for å få mat på bordet de neste ukene?! Skjønner det virkelig ikke, det vil jo komme plenty av muligheter til å luke ut de såkalt sterkeste i ukene før finalen, spesielt nå som det er alle mot alle og ikke begrenset av kjønn lenger heller🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig pinlig det danseoppdraget var, stakkars jenter som måtte stille opp på det. 

Ser flere ikke liker storbonden, men jeg synes foreløpig at han virker fin. Syens og han var skikkelig ålreit med hun blonde og sa ifra om at flere hadde nevnt henne som førstekjempekandidat. 

Synes de to kjøkkendamene er slitsomme, carla og hun litt for intense med det mørke håret. 

Virker også som han der PG (?) ønsket å bli valgt til kjempe. Vil han hjem? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (23 timer siden):

Det er jo skikkelig dårlig gjort å plassere disse to uvitende i samme kategogi som taperne av tvekampene ☹️ så blir de vel også sendt rett ut i konkurranse om plassen der? . Nei fy f

Nå fikk jeg akkurat sett hva som skjedde. 

Spoiler

Se det i torsdagsepisoden av Torpet

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (9 timer siden):

Hva synes dere om førstekjempevalget? Og tullesjefingen til storbonden, han som mener at andre er late. Jeg ønsker meg sabotasje av ukesoppdraget for den dusten av en storbonde.

Denne uka ser det ikke ut til at han selv har gjort annet enn å gå rundt å høre hvordan det går med oppdragene, og sitte og drikke kaffe. En god leder jobber da også selv, synes jeg

Nei, synes han gjorde dårlig figur

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med hun som ble såååååå krenket etter at hun hadde fucket opp lompebakingen til tross for gjentatte formaninger om å ikke ha alt melet i deigen. Buuuuuhuuuuu dette er IKKE greit 🤣

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var feil å velge Bård så mye som han har bidratt, og han har vært hyggelig mot alle. Han lagde boller til alle med og så ble dette takken -_-

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig at Carle ble referert til som en av de "litt eldre" trass i at hun bare er 30 år og da bare et par år eldre enn björk 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde hu med de svære brillene og kuringen i nesa en annen kjole enn de tre andre med røde kjoler?? Får de godkjent og de ikke har greid å sy alle kjolene like?

Endret av Djungelvrål
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Hvorfor hadde hu med de svære brillene og kuringen i nesa en annen kjole enn de tre andre med røde kjoler?? Får de godkjent og de ikke har greid å sy alle kjolene like?

Skulle alle være like? Hun heter Carla forresten :P 

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...