Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Irja skrev (3 timer siden):

Helt enig. Håper hun ryker tidlig. Kan gjerne ta med seg Sebastian også.

Tydelig at Kornelia liker Sebastian, men han har jo sagt flere ganger at han liker Erika, og at hun er mer hans type. 

Endret av anonym111111
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (På 26.9.2023 den 17.19):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Spoiler

Takler ikke Sebastian jeg heller. Erklære seg selv som en fuckboy er utrolig harry! Stygt redd han kommer til å såre Kornelia. Hun virker jo skikkelig forelska/betatt. Jeg liker ikke henne heller, men ingen fortjener å bli såret på den måten.

Lurer på hva som skjedde med Bent Inge og Charlotte jeg og. Er visst en eller annen tvist på Torpet også, så mulig de havner der. Utrolig teit i så fall etter bare en uke. Håper de kommer tilbake. Virker som to veldig hyggelige mennesker begge to. 

Fortsatt usikker på om jeg skal gidde å se på i år eller ikke. Leser spoilere som aldri før uten å bry meg 😂 men så dagens episode nå.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som er nytt i år ja! Kanskje litt for mye. Men likte hvordan mentor vurderte ukesoppdraget! Bra de har med tønnesjakk fra Farmen Kjendis. Ganske kul kamp mellom Diana og Sebastian. Sebastian var sykt god da, selv om han var bråkjekk. Diana får vel snart selskap av flere på Torpet med enda en twist som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym111111 skrev (4 timer siden):

Tydelig at Kornelia liker Sebastian, men han har jo sagt flere ganger at han liker Erika, og at hun er mer hans type. 

Er så dumt å se på. Han kunne tenke seg flere av damene der inne, sier han. Men ikke noe særiøst da. Næmmen så spennende da!  

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 25.9.2023 den 17.20):

Hadde vært artig om de i en av ukene ble utsatt for et ran på vei til markedet (så klart på skuespill) og så kommer de tilbake uten noe og forteller den opprørende nyheten om at de ble frastjålet alle pengene. Og så får de vite ved neste andrekjempe valg at tyvene ble tatt og de får tilbake pengene og ender potensielt opp med 40kr på markedet 😄

Tv2 burde lese tråden og ta med dette i neste sesong iallefall 😄 Kjempe bra!! 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med, spent på hva som skjer med de to som skulle dra på en eng 🤔

Kult at det er alle mot alle i år. 

Tror sebbe kommer til å lage mye drama. Tydelig kornelia er mer på knærne enn han. Kommer til å såre henne og prøve seg på Erika selv om hun har type. Garantert drama tviler sterkt på det er happy times resten. Blir spennende å se 🙈🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (På 26.9.2023 den 17.19):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Spoiler

Ja, de havner på Torpet. Og må vinne Torpet for å komme tilbake til Farmen, det synes jeg var noe drit

Spesielt Bent Inge reagerte visst kraftig på det, tror ikke han hadde meldt seg frivillig hvis de hadde visst det på forhånd  

Svarer på det siste du spurte om- hvor de to havner hen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 27.9.2023 den 0.24):
  Skjul innhold

Ja, de havner på Torpet. Og må vinne Torpet for å komme tilbake til Farmen, det synes jeg var noe drit

Spesielt Bent Inge reagerte visst kraftig på det, tror ikke han hadde meldt seg frivillig hvis de hadde visst det på forhånd  

Oi😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Sikker?  

Spoiler

Da blir det plutselig 6 personer på Torpet?  Høres rart ut. Hvordan kan du vite det? Bare gjetter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Tvers igjennom idioti av Farmen.

Så Farmen-oppholdet var altså offisielt over når Charlotte og Bent Inge sa seg villig til å hjelpe til med å "jobbe i eng" hos noen andre?

Latterlig! 

Ser pressesjef Jan-Petter Dahl i TV2 forsvarer dette med at
"I «Farmen» skjer det med ujevne mellomrom tvister som verken deltakerne eller seerne er forberedt på".
Har du hørt noe så forbanna tull?
I 25 sesonger av Farmen har det knapt skjedd noe som helst som har vært utenfor "manus". Og hver gang det har vært snakk om aktivitet og hjelping på andres gårder har det alltid ført til noe ekstra godt.
Niklas Baarli motsier egentlig Dahl senere i artikkelen når han sier:
"Det var på tide å gjøre noe. Jeg tror veldig mange som skal på «Farmen» er så vant til konseptet at de i stor grad vet hva som skal skje. Det er deilig å røske opp litt i det.". 
Dahl og Baarli er med andre ord ikke enige.

Brevet nevnte visstnok en risiko for at en av de ikke kom tilbake igjen, men Charlotte og Bent Inge hadde selvfølgelig aldri i verden meldt seg frivillig til å forlate Farmen for godt på dette viset. Snakk om å bli lurt trill rundt i et program som ikke skal gjøre det.

Og jeg skjønner bare ikke vitsen med dette. Etter èn uke liksom...

Deltakerne ser ut til å ha meldt seg på den gamle Farmen, og så uviten havnet i et helt annet konsept som de ikke er forberedt på.

Men greit. Hvis det er denne tvist-lure-linjen Farmen ønsker å legge seg på for å skape underholdning, så bør de virkelig komme med mer av dette etterhvert, og ikke la denne ene hendelsen med Charlotte og Bent Inge være årets unntak. For det er bare trist.

På motsatt side, altså på Torpet, så forventer jeg det samme der. At tvister gjør at Torpet-deltakere bare uten videre får gå inn på Farmen, og at det da blir "trafikk" mellom Farmen og Torpet gjennom hele sesongen. Nå er det 6 stykker på lille Torpet. Er jo helt sirkus der inne.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 27.9.2023 den 0.24):
  Vis skjult innhold

Spoiler

Det ble for dumt synes jeg!

Men skjønte nesten at de kom på Torpet - men at de må vinne for å komme tilbake til gården ble helt på trynet etter min mening

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Så Farmen-oppholdet var altså offisielt over når Charlotte og Bent Inge sa seg villig til å hjelpe til med å "jobbe i eng" hos noen andre?

Latterlig! 

"I «Farmen» skjer det med ujevne mellomrom tvister som verken deltakerne eller seerne er forberedt på".
I 25 sesonger av Farmen har det knapt skjedd noe som helst som har vært utenfor "manus". Og hver gang det har vært snakk om aktivitet og hjelping på andres gårder har det alltid ført til noe ekstra godt.
"Det var på tide å gjøre noe. Jeg tror veldig mange som skal på «Farmen» er så vant til konseptet at de i stor grad vet hva som skal skje. Det er deilig å røske opp litt i det.". 

Brevet nevnte visstnok en risiko for at en av de ikke kom tilbake igjen, men Charlotte og Bent Inge hadde selvfølgelig aldri i verden meldt seg frivillig til å forlate Farmen for godt på dette viset. Snakk om å bli lurt trill rundt i et program som ikke skal gjøre det.

Deltakerne ser ut til å ha meldt seg på den gamle Farmen, og så uviten havnet i et helt annet konsept som de ikke er forberedt på.

Men greit. Hvis det er denne tvist-lure-linjen Farmen ønsker å legge seg på for å skape underholdning, så bør de virkelig komme med mer av dette etterhvert, og ikke la denne ene hendelsen med Charlotte og Bent Inge være årets unntak. For det er bare trist.

På motsatt side, altså på Torpet, så forventer jeg det samme der. At tvister gjør at Torpet-deltakere bare uten videre får gå inn på Farmen, og at det da blir "trafikk" mellom Farmen og Torpet gjennom hele sesongen. Nå er det 6 stykker på lille Torpet. Er jo helt sirkus der inne.

Jeg er så enig med deg! 

Det var på tide med fornyelse av programmet, men det blir for mye av det gode. Det er også noe fint med det forutsigbare på Farmen, for det gjør noe med hvordan deltakerne spiller spillet. Om det skal bli uforutsigbart fremover så vil spillet bli et annet. Jeg er redd iveren etter fornying gjør at de mister seerne også.

Derimot er jeg veldig glad for at det er alle mot alle og det er gøy at deltakerne ikke var forberedt på det. Men for min del hadde det vært nok i denne omgang tror jeg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (3 timer siden):

Latterlig! 

Fy f, så dårlig! Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert! 🤬 Og så koselige Charlotte og Bent-Inge da, tenk så lurt de må føle seg! Får håpe det samme skjer på Torpet, ja, at det blir trafikk gjennom Farmen og Torpet gjennom hele sesongen. Fornyelse er bra, men dette blir litt for mye av det gode.

Blir dette siste sesong, tro? Jeg begynner nesten å tro det. Premien er ikke så mye å skryte av lenger heller. Selvfølgelig er den verdifull, men ikke i nærheten av hva den var før. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig kan hende konseptet faller litt sammen nå. Et desperat forsøk på fornyelse. 

Samtidig jeg ble jo interessert i å se Torpet nå🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (1 time siden):

Ja enig kan hende konseptet faller litt sammen nå. Et desperat forsøk på fornyelse. 

Samtidig jeg ble jo interessert i å se Torpet nå🤭

Det er garantert fordi flere skal kjøpe seg TV2 play.  Jeg gidder ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Ja det er nok absolutt en faktor, vi har tv2 play fra før da inkludert i avtalen blokka har☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Mange har play fra før av eller kjenner noen som har så da er det lett å bare se på torpet sammen med farmen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...