Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Jeg skulle heller ikke se farmen i år, men endte  med å titte innom, og nå følger jeg med på farmen likevel gitt...

Jeg som flere i tråden, irriterer meg over at Tine Kornelia har allerede falt pladask for fuckboy-Sebastian etter hva da? Ett kvarter? Det er allerede for mye skjermtid på dette surret. Jeg ser ikke på farmen for å se på kjærligheten som blomstrer i "bobla"...

Kan jo "håpes" (for seer interessen sin del) at det kanskje blir noe trekantdrama siden fuckboyen allerede flagga en liten interesse for Erika mtp personlighet. Det er vel det eneste håpet for å takle å se på klisset til Tine Kornelia. 

Jeg personlig har irritert meg over at å smugle varer inn på gården har vært "tillatt", og håper at om det skjer i denne sesongen, at det kommer konsekvenser slik Mads Hansen fikk til i den ene sesongen. Hva er vitsen med å melde seg på ett program som handler om å leve som om for 100 år siden, om man skal liksom smugle inn sprit og kebab. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammamia1 skrev (På 21.9.2023 den 10.54):

Ingen reklame hos meg på TV2 Play, betaler også 209 per mnd.

De har sluttet med det virker det som. 

Djungelvrål skrev (På 20.9.2023 den 17.06):

Det er like dumt hver gang når de hyler og bærer seg over et stykke sjokoladekake når det er 5 dager siden de sist spiste snop.🙄

Er man veldig vant med å spise mye med sukker i til vanlig så kan 5 dager uten noe være brutalt, har egen erfaring med det, sukker er noe avhengighetsskapende herk…

Endret av Cid
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (På 21.9.2023 den 10.33):

Bare jeg som synes det er direkte ekkelt at en kar på 33 legger seg etter jentene på 23 og 25? 

Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt, de er alle voksne mennesker og 8-10 års forskjell er ikke så mye når alle er voksne. Jeg kunne fint datet ei som var 10 år eldre enn meg uten at jeg hadde tenkt noe spesielt over det :)

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yassin minner meg om han ene fra Krypto Kings 😄 høres jo akkurat ut som han.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt deja vu når jeg hører Kornelia snakke på TV. Hun er jo helt lik på Karianne Vilde (tror jeg?) som var med for noen år siden og som også fikk helt hang up på en av guttene som var sånn halv-interessert. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivLaga skrev (15 minutter siden):

Får helt deja vu når jeg hører Kornelia snakke på TV. Hun er jo helt lik på Karianne Vilde (tror jeg?) som var med for noen år siden og som også fikk helt hang up på en av guttene som var sånn halv-interessert. 

Synes han virker like interessert jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Jeg skulle heller ikke se farmen i år, men endte  med å titte innom, og nå følger jeg med på farmen likevel gitt...

Jeg som flere i tråden, irriterer meg over at Tine Kornelia har allerede falt pladask for fuckboy-Sebastian etter hva da? Ett kvarter? Det er allerede for mye skjermtid på dette surret. Jeg ser ikke på farmen for å se på kjærligheten som blomstrer i "bobla"...

Kan jo "håpes" (for seer interessen sin del) at det kanskje blir noe trekantdrama siden fuckboyen allerede flagga en liten interesse for Erika mtp personlighet. Det er vel det eneste håpet for å takle å se på klisset til Tine Kornelia. 

Jeg personlig har irritert meg over at å smugle varer inn på gården har vært "tillatt", og håper at om det skjer i denne sesongen, at det kommer konsekvenser slik Mads Hansen fikk til i den ene sesongen. Hva er vitsen med å melde seg på ett program som handler om å leve som om for 100 år siden, om man skal liksom smugle inn sprit og kebab. 

Hadde vært kult om han hadde falt for Erika i stedet.  Oh, the drama. 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig om de i en av ukene ble utsatt for et ran på vei til markedet (så klart på skuespill) og så kommer de tilbake uten noe og forteller den opprørende nyheten om at de ble frastjålet alle pengene. Og så får de vite ved neste andrekjempe valg at tyvene ble tatt og de får tilbake pengene og ender potensielt opp med 40kr på markedet 😄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (3 timer siden):

Jeg personlig har irritert meg over at å smugle varer inn på gården har vært "tillatt", og håper at om det skjer i denne sesongen, at det kommer konsekvenser slik Mads Hansen fikk til i den ene sesongen. Hva er vitsen med å melde seg på ett program som handler om å leve som om for 100 år siden, om man skal liksom smugle inn sprit og kebab

Håper inderlig på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (6 timer siden):

Er jo et par av de som ikke har blitt intervjuet eller fått noe kamera tid.  Hu med rødlig hår med briller og han ganske unge med mellomblondt hår.  De fokuserer jo bare på noe få stykker, så merkelig.  

De som blir vist mest i starten, er de første som ryker ut. Sånn er det alltid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (1 time siden):

De som blir vist mest i starten, er de første som ryker ut. Sånn er det alltid. 

Tviler på at de ville gjort det så åpenbart, da er det vel sikkert bare tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe fan av de nye endringene de har gjort. Synes dette virker som tiktok-versjonen av farmen, man får jo maks se 10 sekunder fra hver scene før man blir servert nye klipp fra helt andre scener. Her skal det gå unna, og skal deltakerne få sendetid skal de helst være injiserte, intime eller overdramatiske på noe vis. Hele poenget med farmen var jo å se "moderne" mennesker håndtere en tilværelse i en veldig umoderne tid på en relativt organisk måte, nå er poenget å konstruere mest mulig drama, klippe og lime scener og komme raskest mulig til mål.

Gøy med kjønnsnøytrale tvekamper da, blir kanskje mindre damer/menn-grupperinger

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Ikke noe fan av de nye endringene de har gjort. Synes dette virker som tiktok-versjonen av farmen, man får jo maks se 10 sekunder fra hver scene før man blir servert nye klipp fra helt andre scener. Her skal det gå unna, og skal deltakerne få sendetid skal de helst være injiserte, intime eller overdramatiske på noe vis. Hele poenget med farmen var jo å se "moderne" mennesker håndtere en tilværelse i en veldig umoderne tid på en relativt organisk måte, nå er poenget å konstruere mest mulig drama, klippe og lime scener og komme raskest mulig til mål.

Gøy med kjønnsnøytrale tvekamper da, blir kanskje mindre damer/menn-grupperinger

Det måtte endringer til for at jeg skulle få lyst til å se på i hvert fall 😄 jeg hadde ikke planlagt å se farmen før jeg leste om endringene. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye juks tror dere at det kommer til å være i årets sesong da? 

Kanskje de stapper innpå potetgull og smågodt hver dag, pluss alkohol og pizza-kvelder hver eneste kveld. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hu Kornelia får voldsomt mye tvtid enn så lenge? Vi ser for eksempel veldig lite til Carla. Jeg forstår selvfølgelig at dette kan endre seg fremover, det kan indikere at kanskje Kornelia ryker tidlig, men dette har bare blitt ett irritasjonsmoment for meg. 

Har begynt å spole over hver gang kjærlighetsparet kommer på skjermen.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (3 timer siden):

Synes hu Kornelia får voldsomt mye tvtid enn så lenge? Vi ser for eksempel veldig lite til Carla. Jeg forstår selvfølgelig at dette kan endre seg fremover, det kan indikere at kanskje Kornelia ryker tidlig, men dette har bare blitt ett irritasjonsmoment for meg. 

Har begynt å spole over hver gang kjærlighetsparet kommer på skjermen.

Helt enig. Håper hun ryker tidlig. Kan gjerne ta med seg Sebastian også.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Så 2 deltakere ble sendt bort av gården, og det var ikke sikkert at begge kom tilbake. Per Georg meldte seg frivillig, men Bent Inge tok heller plassen hans. Charlotte meldte seg også frivillig. 
Ingenting som virker som kampen for tilværelsen hittil. Folk melder seg til fare for å ryke under en lav sko. Pussig opplegg.

Stort ukesoppdrag denne uken, og dessverre enda mer dans og underholdning. Denne gang av kvinnene.

Yassin får både ros og kritikk for sin lederstil. Folk er snar med å dømme, men lederrollen, eller skal jeg si sjefsrollen, har visst gått han til hodet. 

Jeg misliker fuckboyen Sebastian. At han i det hele tatt selverklærer seg som fuckboy foran at familieprogram med høy gjennomsnittsalder som Farmen, var oppsiktsvekkende i seg selv. Og nå ser jeg antydning til at han tror han er guds gave til kvinner. Jeg bare klarer ikke slike menn. Menn som spiller kvinner rundt for egenpleie. Problemet er at han vet hva han holder på med, så han får også responsen han vil ha. Dermed er det ingen eller ingenting som jekker han. Han sa noe slikt at han gikk for Kornelia for det var liksom det "første og beste han så", men at han ikke hadde tro på dem to og ønsket å bli kjent med Erika heller. Så er Kornelia nå et offer for fuckboymentaliteten hans? Jeg er ikke særlig fan av henne heller, men jeg håper virkelig hun oppdager dette og kommer seg unna hans selvpleiende spill før det går for langt.
Men for guds skyld få han unna Erika! Hun har visst kjæreste, men kjenner jeg fuckboytypen Sebbe rett så bryr han seg midt på ryggen om det.

Ellers fikk vi ikke se hva som skjedde med Bent Inge og Charlotte. De ble bare borte resten av programmet, og vi fikk ingen hint eller noe. Merkelig. Havnet de på torpet, eller er hva er greia?

Endret av Ctrl
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 26.9.2023 den 17.19):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Spoiler

Det er veldig rart hvis det ikke er Torpet de skal til.  Et slags "Torpet 2" vil bli i overkant.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...