AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Har fått kraftig vondt i halsen og feber. Har hatt frostanfall i hele natt og lurer på hva dere som skikkelig syke gjør når dere må til legen? Er det mulig at legen kommer på hjemmebesøk? Bor langt fra alt og formen er elendig og har en liten baby som må ammes hele tiden og har ikke bil .. har så intenst mye smerter i halsen og Anonymkode: 06a6b...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Vi andre tar da taxi til legen eller legevakten, men skader jo ikke å ta en telefon til fastlegen og høre om de gjør hjemmebesøk. God bedring😀 Anonymkode: 7ab09...7c9
Flintis Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Få en venn, taxi, eller ambulanse til å kjøre deg. Avhengig av hvor syk du er. God bedring😊
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Pleier å ta taxi. Er jeg så syk at jeg har behov for lege så er jeg ikke i stand til å kjøre bil😅 Anonymkode: 96774...b24
Tomas77 Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Er jo en del privatordninger som gir deg videokonsultasjon. Gode erfaringer med hjemmelegene.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Jeg bruker e-konsultasjon og beskriver symptomene mine og ev. ting som er sjekket eks feber. Har da også skrevet allmenntilstanden er såpass dårlig at jeg ikke selv kan kjøre. Frem til nå så har det holdt når det gjelder infeksjoner ol. Nå kjenner legen min meg, har hatt han lenge. Om man er for syk til å kjøre selv og ikke har noen som kan hjelpe til så blir det ev. taxi. Anonymkode: ac5c0...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå