Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er idag ca 6+4, og er litt nervøs for om det er liv eller ikke ❤️ satser jo på det beste! Men for å dempe nervene vurderer jeg en tidlig ultralyd. Er det noen som har erfaring med ultralyd i uke 7? :) 

Anonymkode: 9c501...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ei lita bønne på 6-7 mm og en bitteliten blinkende prikk som er hjertet. 😊

Anonymkode: 897e3...357

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok ultralyd 7+4 og fikk sett ett bankende hjerte. 

Anonymkode: f3b9f...5a0

Skrevet

Uke 7 ser man ikke mye, men man får se ett bankende hjerte om det er liv ❤️ 

Anonymkode: 80a63...008

Skrevet

Jeg har tatt ul i uke 7 i begge mine graviditeter. Har sett et blinkende hjerte, at embryoet ligger der det skal, fikk bekreftet termindato og at alt så så bra ut som det kunne på det stadiet🥰 Synes det har vært veldig betryggende å få den bekreftelsen på at det er noe der og at det faktisk er et levende lite vesen!

Anonymkode: 5639f...3f2

• Liker 1
Skrevet

Tok ultralyd da jeg var samme som deg. Ble satt tilbake nesten en uke men fikk allikevel sett et bankende hjerte😍

Anonymkode: aa877...26e

Skrevet

Ville ventet til uke 9 så er du "sikret" å se et ev. bankende hjerte. Mange blir satt tilbake en uke eller to, selv om de er sikre på unnfangelsesdato, og da er det ikke sikkert man ser noe. 

Skrevet

Jeg hadde ultralyd 6 + 6. Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei, så tok tul for å få bedre oversikt. Så en tydelig liten bønne og hørte et bankende hjerte da, ja! 

Anonymkode: 5c136...ded

Skrevet

Tok TUL i går. 6+4. Så en liten klump med et bankende hjerte. Legen viste hvilken ende hodet blir og så antydning til utvekst av hvor foten kommer. Embryoet var litt over 6 mm. Så også plommesekken og begynnelsen av hvor morkaka kommer. 

Anonymkode: a441c...078

Skrevet

Anbefales!! Jeg gjorde det fordi vi har opplevd å miste før, så jeg trengte å se at det var liv der inne. Og det var det - fikk se hjertet som slo, jordmoren målte og ga en tentativ termindato, og så at det lå inni livmoren som det skulle. Veldig spennende å si, og litt fint fir både meg og far at graviditeten ikke bare er noe «abstrakt».

Gjorde det i januar, det kosta 1500, som mannen og jeg delte på. Kommer til å gjøre det igjen neste gang også!! 

Anonymkode: c9f04...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...