AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hei, kan jeg tilbakedatere flytting med ett år? Gjelder skatt av bolig, jeg har egentlig bodd der like mye som andre leiligheten min da jeg pendler. Og rentene tok knekken på meg så jeg måtte selge. Men har jo da vært dumt og ikke meldt flytting da jeg ikke har ansett det som flytting noen av veiene, men siden barna går på skole her så bare hatt adresse her for å skape mindre stress. Ser at jeg kan sette dato på når jeg har flyttet, hva skjer om jeg setter dato et år bak? Anonymkode: eb0d0...f41
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Du skal melde flytting innen 9 dager etter flyttedato. Plus, dere har jo virkelig bodd på en annen adresse. Så dette blir svindel. Anonymkode: 8cb3b...a28 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Nei, man kan ikke melde flytting tilbake ett år i tid. Det er en frist på 9 dager. Det finnes en løsning for pendlere, altså folk i din situasjon, som du skulle benyttet deg av: https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/flytte/pendler/ Anonymkode: 22be7...637 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Dette høres ut som en tynn unnskyldning, og det kommer du og til å merke når du melder fra. Anonymkode: 3f1e6...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå