Kompis2 Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hvor mange ganger har jeg sagt, om kvelden, at "I morgen" da skal jeg starte å leve ett bedre liv? tusen ganger! Hvorfor er vi så "på" når vi skal legge oss, for å starte eller slutte med, ting som ikke er bra for oss, og neste dag har vi "glemt" det? Min svakhet er at på ettermiddag og kveldstid er jeg mest på at: " my mouth are lonely" - jeg vil tygge på "noe".. Sitat: “Kuchisabishii“ is a Japanese term which directly translates to 'lonely mouth; when you're not hungry, but you eat because your mouth is lonely. "sitat slutt" Men, I morgen skal jeg starte ett nytt og bedre levesett! lol 2
AahhaA29 Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Kompis2 skrev (3 minutter siden): Hvor mange ganger har jeg sagt, om kvelden, at "I morgen" da skal jeg starte å leve ett bedre liv? tusen ganger! Hvorfor er vi så "på" når vi skal legge oss, for å starte eller slutte med, ting som ikke er bra for oss, og neste dag har vi "glemt" det? Min svakhet er at på ettermiddag og kveldstid er jeg mest på at: " my mouth are lonely" - jeg vil tygge på "noe".. Sitat: “Kuchisabishii“ is a Japanese term which directly translates to 'lonely mouth; when you're not hungry, but you eat because your mouth is lonely. "sitat slutt" Men, I morgen skal jeg starte ett nytt og bedre levesett! lol Hehe🤣😂😆 helt enig ! Steg etter steg oppover mot livet
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Akk å ve, ja hvorfor. Munnen min er ensom hver dag den. Har hørt at vi er naturlig late(foruten de med stålkontroll fra en annen galakse) så det er lurt å gjøre ting så lett for oss som mulig, om det er åpent for det. Å starte smått og skape en livstil heller enn en brå endring vi syns er tung å holde. Lykke til! Jeg også 😉😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå