Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Å faktisk følge med på hva folk sier og stille smarte spørsmål for å avdekke om de fremstiller seg som noe annet enn de faktisk er…

… er det å juge?

Hvis du har en skjult agenda, så tilbakeholder du informasjon. Du har selv reagert kraftig og følelsesmessig på en dame som har skjult informasjon om en BJ med en eks fra sin nye mann. Hun har teknisk sett ikke løyet, men hun har etter ditt syn tilbakeholdt informasjon som var viktig for ham. For de fleste kvinner er det viktig å vite at deres mann ikke lurer dem, tester dem eller prøver å fange dem i en felle. Når du ikke sier hva som er agenda med spørsmålene, så tilbakeholder du informasjon. Du får heller ikke vite noen absolutt sannhet ved å stille "smarte spørsmål" og spille mind games.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Er vi virkelig kommet dit at folk ikke vet hva jeg snakker om…? 

Du nekter jo hver gang å fortelle hva KONKRET det er du gjør. Ergo juger du igjen. Som forventet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faktisk følge med på hva folk sier og stille smarte spørsmål for å avdekke om de fremstiller seg som noe annet enn de faktisk er…

… er det å juge?

Du tilbakeholder informasjon. Du fremstiller deg som noe annet (interessert i henne, som en god fyr som stiller spørsmål fordi du liker henne) enn det du er (mistenksom, og med en strategi for å finne ut om hun lurer deg). DU fremstiller deg som noe annet enn det du er. Dette er vanvidd. Og du ber andre menn gjøre det samme. Du har åpenbart brent deg på noe, men dette er litt crazy.

Anonymkode: 4bd45...e69

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

Ja. Alt annet er uærlig. Når du juger for å finne ut om noen andre juger, så juger du jo fortsatt. Selv om jeg ikke har noen "spennende" fortid, ville jeg ha dumpet deg på flekken hvis jeg oppdaget at du lusket rundt og satte opp feller for å få meg til å "forsnakke meg" om eventuelle ting som skjedde før deg, og dømte meg ut fra min jomfruelighet. Du hadde rett og slett blitt ghostet samme dag. For jeg har aldri akseptert å være med på mind games, bli løyet til eller forsøkt lurt. Dette er ikke en mann jeg anser som partnermateriale.

Ja, sånn holdt en eks av meg på, satte "feller" for "avsløre" meg. Han ble kjempefrustrert fordi det ikke skjedde, fordi det ikke var noe å "avsløre". Jeg var ung, dum og naiv, og svarte åpent på absolutt alt han spurte om,  noe som av en eller annen grunn bare fikk ham til å bli ennå mer paranoid. Han var jo psykisk syk, da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBurka

Av erfaring så er det ganske lett å finne ut åssen dama er. 

Man åpner selv med å si ting som: "Jeg skjønner ikke hvorfor folk dømmer kvinners seksualliv? Damer kan da få lov til å gjøre hva enn de vil! Selv så har jeg..." 

Og så må man fortelle noe sykt eller drøyt man har gjort. Gjerne at man har ligget rundt eller andre ting. Behøver ikke være sant.

Så smører man dama og hun vil føle seg trygg til å dele med deg om alt hun har gjort og ikke. Så er det veldig viktig å virke positiv til det hun sier og gi inntrykket av at man liker henne. 

Slik har man spart seg for mye hodebry og man får fint vite hva dama har gjort og ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (Akkurat nå):

Man åpner selv med å si ting som: "Jeg skjønner ikke hvorfor folk dømmer kvinners seksualliv? Damer kan da få lov til å gjøre hva enn de vil! Selv så har jeg..." 

Og så må man fortelle noe sykt eller drøyt man har gjort. Gjerne at man har ligget rundt eller andre ting. Behøver ikke være sant.

Så smører man dama og hun vil føle seg trygg til å dele med deg om alt hun har gjort og ikke. Så er det veldig viktig å virke positiv til det hun sier og gi inntrykket av at man liker henne. 

Slik har man spart seg for mye hodebry og man får fint vite hva dama har gjort og ikke

Fy faen, jeg dauer av dere!!! For et radarpar!

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBurka skrev (1 minutt siden):

Ja, og så sladrer dama til alle venninnene sine om han derre gærningen hun var på date med som viste seg å være en skikkelig drittsekk. Har du riktig flaks, blir du outet på den Facebookgruppa der kvinner legger ut om menn man skal passe seg for. Og så innskrenker du sakte men sikkert dine egne muligheter for å date kvinner, siden du selv sørger for at flere og flere kvinner blir mistroiske til menn. Såe.....godt jobba! 

Anonymkode: af1bf...ef6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (2 minutter siden):

Dette er jo en klassiker. Men akkurat denne har jeg ikke veldig sans for, siden det faktisk er å juge.

Men i en verden der kvinner (i en tidligere nevnt annen tråd) viser at de ikke ser noe galt i å juge til deg… at det da skal være "galt" av en mann å ikke være godfjott?

Nei. Rett og slett nei. Punktum.

Vil kvinner ha full åpenhet og ærlighet fra menn, så får de slå hardt ned på fravær av dette hos kvinner.

Da kan vi snakkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 13.04):

Jeg ser dette som kritikk av trådstarter og ikke direkte relevant for sammenligningen jeg gjorde som ledet fram til posten du quotet.

Jeg er helt enig i at det er «rart» av en mann å forvente at en kvinnelig partner skal være jomfru.

Jeg synes også at det er «rart» at en stor andel kvinner ikke en gang vil vurdere en mann som er under 180 cm.

Jeg har foreslått at dette har biologiske forklaringer. I alle fall delvis. For kvinners del kan det også tenkes at de blir overveldet av tilbudet av menn og derfor velger å filtrere på noe overfladisk som er «mindre viktig» for dem, men som betyr litt, og gjør det lettere å forholde seg til beilerene.

Hvis vi skal kritisere menn for å ha rare krav til partnere som synes ute av takt med tiden og samfunnet vi lever i så burde vi vel gjøre det samme også ovenfor kvinner?

Anonymkode: 5b960...b17

Mange menn som ikke engang vurderer overvektige kvinner også. 🤷🏻‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og så sladrer dama til alle venninnene sine om han derre gærningen hun var på date med som viste seg å være en skikkelig drittsekk. Har du riktig flaks, blir du outet på den Facebookgruppa der kvinner legger ut om menn man skal passe seg for. Og så innskrenker du sakte men sikkert dine egne muligheter for å date kvinner, siden du selv sørger for at flere og flere kvinner blir mistroiske til menn. Såe.....godt jobba! 

Kgs to favorittgutter hater løgn, men juger som strategi. Love it!!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Hvis en fyr innledet datingen med å fortelle meg at han har ligget rundt eller gjort noe skikkelig drøyt, KUN for å fiske ut av meg noen intime detaljer fra min fortid, så ville jeg ha advart venninnene mot ham. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en klassiker. Men akkurat denne har jeg ikke veldig sans for, siden det faktisk er å juge.

Men i en verden der kvinner (i en tidligere nevnt annen tråd) viser at de ikke ser noe galt i å juge til deg… at det da skal være "galt" av en mann å ikke være godfjott?

Vil kvinner ha full åpenhet og ærlighet fra menn, så får de slå hardt ned på fravær av dette hos kvinner.

Da kan vi snakkes.

Jeg har ikke ansvar for hva andre gjør. Skal du slå hardt ned på voldtekter, seksuelt misbruk, familievold som ANDRE menn gjør? Eller mener du at du ikke er ansvarlig for handlingene til naboen, kollegaen eller tilfeldige menn på gata?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Da kan vi snakkes.

Åjaaaa, så det er greit å lyve nå, og fremstille seg som noe man ikke er, fordi man mistenker at det motsatte kjønn lyver. Du graver deg dypere og dypere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kgs to favorittgutter hater løgn, men juger som strategi. Love it!!

Det passer utrolig bra med at de har forskjellige standarder for seg selv og damene. For å vise til CS: Til menn: "vær den beste versjonen av deg selv! Forandre deg, så vil DU kunne velge damer, ikke omvendt". Til damer: "uansett hvor mye du forandrer deg, hjelper det ikke. Du vil alltid være fortiden din, og vil alltid bli dømt ut fra alt du har gjort i hele ditt liv. Du er også pliktig til å fortelle når, hvordan og hvor du har ligget med dine tidligere partnere, ellers er du en løgner". 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke ansvar for hva andre gjør. Skal du slå hardt ned på voldtekter, seksuelt misbruk, familievold som ANDRE menn gjør? Eller mener du at du ikke er ansvarlig for handlingene til naboen, kollegaen eller tilfeldige menn på gata?

Du fikk sjansen i den andre tråden.

Du viste hvordan du brukte sjansen.

Svaret ditt er avgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBurka skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor MÅ du ha dame, når du verken liker eller respekterer damer? Hvorfor må du ha noen du ikke liker? For å torturere deg selv?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åjaaaa, så det er greit å lyve nå, og fremstille seg som noe man ikke er, fordi man mistenker at det motsatte kjønn lyver. Du graver deg dypere og dypere.

Til info: Siden det altså ikke er løgn jeg snakker om kommer jeg ikke til å følge opp denne avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Du fikk sjansen i den andre tråden.

Du viste hvordan du brukte sjansen.

Svaret ditt er avgitt.

Altså. Tror du denne AMERIKANSKE dama leser PÅ NORSK i en tråd på et norsk forum? Om noe som skjedde i hennes liv for to år siden? Eller skal du oversette alle svarene og sende det til henne? Du er altså så innbilsk :D 

Og ja, jeg forteller utro kvinner i mine omgivelser at det de gjør er uakseptabelt. Har kuttet ut to venninner på grunn av sånn dritt. Så jeg prøver å påvirke kvinner i mine omgivelser til å ta gode valg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi snakkes.

Syns ikke løgn er bra, men vi vet ikke om hun løy. Det er forskjellen mellom deg og oss pippipene 🐔  Vi er ikke påståelig uten beviser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...