AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #121 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da ikke tilfeldig sex om man har flere kjæresteforhold bak seg? Jeg har aldri hatt tilfeldig sex, men jeg har hatt to langvarige forhold før jeg traff min ektemann. Anonymkode: f7f37...dac Nei det er det ikke. Du har hatt seriøse intensjoner. Nå er det body count som gjelder. Du skal knulle med så mange som mulig før en alder av 25 og alle skal heie på deg og si det e rgreit. Men det forklarer vel hvorfor flere og flere sliter Med og binde seg. Og bli gravide. Ender opp med sykdommer og ukjente virus som dukker opp.i etterkant.t du er aldri safe uansett hva du velger. Men for meg personlig så handler det om min egen verdi. Jeg foretrekker heller en mann enn enn hel penis karusell som har frydet seg i noen timer med min kropp. ALLDri om jeg ville godtatt det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #122 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, jenter begynner jo å ri peniskarusellen ganske tidlig nå til dags. Damer prøver jo på å ha minst 100 forskjellige partnere før de fyller 18 og 500 før de fyller 20. Anonymkode: 8b3a1...2d6 Og menn har en tendens til å overdrive veldig for å prøve å vinne diskusjoner. Anonymkode: 7fb27...38e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #123 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er det ikke. Du har hatt seriøse intensjoner. Nå er det body count som gjelder. Du skal knulle med så mange som mulig før en alder av 25 og alle skal heie på deg og si det e rgreit. Men det forklarer vel hvorfor flere og flere sliter Med og binde seg. Og bli gravide. Ender opp med sykdommer og ukjente virus som dukker opp.i etterkant.t du er aldri safe uansett hva du velger. Men for meg personlig så handler det om min egen verdi. Jeg foretrekker heller en mann enn enn hel penis karusell som har frydet seg i noen timer med min kropp. ALLDri om jeg ville godtatt det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Og en annen ting. En mann sier aldri nei til gratis sex. Der går min grense. Jeg har aldri sammenlignet mitt ekteskap eller min manns kropp med noen andres . Jeg har ikke behov for det. Jeg er mer enn lykkelig der jeg er og syntes det er tragisk at folk bare dumper hverandre iver den minste ting og ender opp med 2 3 barn som må bevitne et ødelagt hjem og nye bonus mødre og fedre hele tiden. Det skaper et stort skille. Og kommer av ren egoisme syntes jeg. Fanden skal ha mer og aldri mettet på det dem har. Folk jobber ikke med forholdet lenger. Gleden er kortvarig også når dem ikke orket mer så var det bare og drite og dra. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #124 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uff ,nok en sånn "hater kvinner" tråd som får hundrevis av svar. .. Anonymkode: f30bc...996 Trådstart et rett nok ganske uvanlig. Men jeg synes at diskusjonen etterpå har noen interessante innlegg? Jeg er mann og hater ikke kvinner. Hverken min mor, sambo, datter eller noen av de andre rundt meg. Eller deg som jeg aldri har møtt. Jeg er kritisk til deler av «kvinnekulturen» men det er ikke det samme som hat. Med mindre du mener at kritikk av kristenkulturen også er hat? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #125 Del Skrevet 22. august 2023 Anocopy skrev (16 minutter siden): Selvsagt finnes det. Jo yngre du selv er, jo bedre er sjansen din. Dette argumentet med "hvis du vil ha noe, så må du selv være det!" er tåpelig og ulogisk. Man har utallige krav og ønsker for en eventuell partner, og blant dem er det utrolig mange trekk som man ikke selv har. Det gjelder for begge kjønn. Mange kvinner vil ha en sterk mann, må de da selv være sterke? Hvis noen vil ha en jomfru, la de ville ha en jomfru. Påvirker det deg? Å være jomfru går på moral og sexdrift. Ikke overfladiske trekk som hårfarge og kroppsform. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #126 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og menn har en tendens til å overdrive veldig for å prøve å vinne diskusjoner. Anonymkode: 7fb27...38e Det var i alle fall helt urimelige tall. Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #127 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er det ikke. Du har hatt seriøse intensjoner. Nå er det body count som gjelder. Du skal knulle med så mange som mulig før en alder av 25 og alle skal heie på deg og si det e rgreit. Men det forklarer vel hvorfor flere og flere sliter Med og binde seg. Og bli gravide. Ender opp med sykdommer og ukjente virus som dukker opp.i etterkant.t du er aldri safe uansett hva du velger. Men for meg personlig så handler det om min egen verdi. Jeg foretrekker heller en mann enn enn hel penis karusell som har frydet seg i noen timer med min kropp. ALLDri om jeg ville godtatt det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Skrev incelen, og slet litt med reglene om samskriving. Som jeg pleier å si, hvorfor er de derre konservativgutta så dumme? Biologifolket, hvorfor klarer de ikke å skrive ordentlig? I henhold til deres eget syn om at damer trekkes mot suverene menn, er liksom rettskriving en slags ...bunnlinje. Anonymkode: d05b3...b13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #128 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Å være jomfru går på moral og sexdrift. Ikke overfladiske trekk som hårfarge og kroppsform. Er påstanden din at TS velger kvinner ut fra deres moral, mens den store andelen kvinner på feks tinder som filtrerer partnere ut fra høyde baserer seg på overfladiske karakteristikker? Er det ikke bedre å filtrere på moral enn noe overfladisk? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #129 Del Skrevet 22. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Er det mulig å finne en mann som ikke er dum? Anonymkode: 4438c...eab 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #130 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og menn har en tendens til å overdrive veldig for å prøve å vinne diskusjoner. Anonymkode: 7fb27...38e Ja men det gjør jo menn også. Fordi kvinner idag tillater at det er greit. Det og vente med sex trenger ikke være forbundet med tro eller kultur. Men og gi seg selv tid til og vokse på hva et sexliv faktisk innebærer. Det er normalisert fordi det var skammelig og ikke være jomfru før..Men for og gi alle ett annet syn så trenher det ikke og handle om det. Folk går all inn for fort. Og de aller fleste jeg kjenner som har harr mye sex har sagt det var null følelser. Det er kun snakk om 10 sekunder med følelsen av en orgasme so. I etterkant egentlig ikke ga deg noen ting. Hvis folk var bedre på og gi det tid. Og kvinner ikke tillot at enhver bare kunne pult på dem så hadde verden vært et mye bedre sted. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. august 2023 #131 Del Skrevet 22. august 2023 Drizzt skrev (3 timer siden): Jeg tipper TS er redd sykdommer som hans fremtidige kone kan ha fått ved å ligge med andre menn. Men, TS, er du jomfru selv? Kan du tilby det samme du krever fra din fremtidige kone? Jomfrukvinner kan også kreve at mannen er jomfru og kan du innfri da? Ellers kan du finne mange jomfrudamer i mer nerdete steder og kretser og ikke på nattklubb eller bar, tenker jeg Dette finnes det jo en enkel løsning på, nemlig å be folk om å teste seg før ubeskytta sex. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg et ganske sikker på at det er flere kvinner som krever at partneren skal være >180cm, enn det er menn som krever at kvinnen skal være jomfru. I alle fall her i Norge. Om så var at det var bare en kvinne som krevde at mannen skulle være >180cm, synes du at det er noe mer logisk enn en mann som krever at kvinnen skal være jomfru? Begge har nok røtter i biologi. For en kvinne i en annen tid så kunne en sterk mann forsvare kvinne og barn mot tyver, vold og voldtekt. Han kunne gi opphav til barn som hadde de samme egenskapene. For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener. Anonymkode: 5b960...b17 I virkeligheten var det svært vanlig at både menn og kvinner tok vare på unger som ikke "hadde deres gener". Menn oftest når de giftet seg med kvinner som var gravide eller hadde barn fra før, kvinner oftest når de giftet seg med enkemenn med unger. Disse biologi-forklaringene stemmer ikke med den historiske virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #132 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er påstanden din at TS velger kvinner ut fra deres moral, mens den store andelen kvinner på feks tinder som filtrerer partnere ut fra høyde baserer seg på overfladiske karakteristikker? Er det ikke bedre å filtrere på moral enn noe overfladisk? Anonymkode: 5b960...b17 Men da må man jo ha samme moral selv. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #133 Del Skrevet 22. august 2023 Hvis kvinner hadde ventet med sex så hadde majoriteten av de slaskete narsistiske egoistiske mennene vært nødt til og få fingeren ut av ræva og innse at vi kvinner faktisk tar vare på egen kropp fremfor og bare være et ligg. Men det er opp til kvinnen. Ikke mannen. Men sånn er det vel ikke idag. Nåde meg om jeg hadde stått ute og sagt dette på megafon. Hadde blitt spist opp levende av alle som.hadde sagt at det har du ikke noe med. Ok men da skal dere ikke klage på sykdommene . Ufrivillig barnløshet. At dere ender opp med barn dere ikke vil ha og sårbare barn som får et ødelagt hjem. Alt dette kommer av umoralske verdier. Anonymkode: 6ae7f...a21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #134 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld, står det noe sted i TOS at man ikke har lov til å diskutere biologi? Er biologi «slut-shaming» for deg? Burde vi forby faget? Anonymkode: 5b960...b17 Åh unnskyld, jeg var ikke klar over at det var en tråd for å diskutere biologi Ser fortsatt ikke relevansen for trådens tema, da. Jeg aksepterer for øvrig ikke biologi som årsak eller forklaring på at en mann skal "kreve" at en kvinne er jomfru i 2023. Det handler mer sannsynlig om et gammeldags eller dårlig kvinnesyn og/eller religion. Anonymkode: af1bf...ef6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #135 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er påstanden din at TS velger kvinner ut fra deres moral, mens den store andelen kvinner på feks tinder som filtrerer partnere ut fra høyde baserer seg på overfladiske karakteristikker? Er det ikke bedre å filtrere på moral enn noe overfladisk? Anonymkode: 5b960...b17 Nå vet jeg ikke hvor gammel ts er, men gjennom livet burde man jo få litt større overblikk over normalen, hvordan andre fungerer, eller er ikke det normalt? Uansett, å være en voksen mann å fortsatt tro at kvinner blir brukt ved sex, eller være opphengt i jomfrudom gir et inntrykk av manglende innsikt. Det er jo også normalt om man ikke har kontakt med kvinner, men selv om man ikke har sex med dem, så har han sikkert kvinner i livet sitt? Ser han ikke på disse kvinnene som de menneskene de er, å får et mer jordnært syn på at kvinner er bare kvinner selv om de har hatt sex med mange? Ikke alltid så lett å se det på dem, som man skulle tro når det snakkes så negativt om flere partnere heller. På et punkt er det urimelig overfladisk og som ts har kommet frem til urealistisk for han å kreve at noen er jomfru, er vel det jeg vil frem til. Ts er sikkert et troll da, men er jo en del som tenker dette uansett så greit å snakke om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #136 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg var jomfru da jeg giftet meg. Han må da få lov til og ha sitt eget syn på hva han ønsker her i livet ??? Vi lever jo i en tid hvor vi skal godta alles meninger og selv de som ikke godtar seg fot den de er blir akseptert i vårt samfunn??? Syntes du skal få lov til og ytre deg om det. Som kvinne selv hadde jeg aldri latt hver og en mann få ta på kroppen min og rett og slett entre de mest intime /hellige og private jeg har. Det er rett og slett min moral. Det gir meg verdi og det har det også gitt meg. Jeg har kun ligget med en mann og det håper jeg at jeg gjør med min ektemann de neste 40 årene jeg kanskje har igjen. Dere glemmer også all det driiitdårlige med og ha tilfeldig sex. Du utsetter deg først og fremst for en masse ukjent sykdommer/virus. Du finner det vanskeligere og knytte deg opp mot ett menneske fordi du vil automatisk sammenligne deg selv med de forrige. Du risikerer uønsket graviditet. Du kan få følelser og det har kanskje ike motparten for deg. Du kan bli utnyttet til og tro det er mer enn bare sex NÅR det faktisk ikke rr det. Det er utallige ulemper med og ha tilfeldig sex i vår verden idag. Det forklarer hvorfor vi nordmenn ender opp alene. Skilte. Separerte. Det er flere enn 6 av ti i min unges klasse som.har separert seg. Og 1 av de foreldrene har ligget til og mdd med samme mor til en annen i klassen. Så konklusjonen er jenter. Ikke gi fra dere det mest hellige dere har til hvem som helst. Bruk tiden godt på og finne den rette enn og risikere at du aldri blir fornøyd. Husk. Jo mer du tar på en blomst.jo mer vil den også visne !!!! Dette er min mening. Anonymkode: 6ae7f...a21 Du har ikke skjønt poenget i det hele tatt. At noen menn ønsker en kvinne som er jomfru er ok. Det er deres preferanse. Preferanser er helt ok så lenge man er inneforstått med at det reduserer utvalget av potensielle partnere, og at man ikke kan forvente at alle skal passe inn i preferansene. Det folk reagerer på er når de samme mennene blir snurte over at såpass mange kvinner har hatt sex, og spesielt tilfeldig sex. De blir så snurte at de føler for å gå inn på et kvinneforum for å fortelle kvinner hvor trist de synes det er at kvinner lar seg bruke av masse menn istedet for å vente på sånne prakteksemplarer som dem selv. De rekker å både rakke ned på kvinner (som ligger for mye rundt) og andre menn (som jo er så frekke at de har brukt opp alle damene før TS & co får tak i dem). Det er mange årsaker til at folk går i fra hverandre, men for mange sexpartnere eller at de ikke var jomfru er ikke en av dem. Det eneste som er galt med mange sexpartnere er dersom man ligger rundt for bekreftelse og ikke fordi man er kåt og har lyst. Det gir bare vonde følelser og dårlige erfaringer. Og selvsagt er det ikke særlig smart å ha tilfeldig sex uten kondom. Og den blomst-metaforen din kan du bare ha for deg selv, for den stemmer ikke. Blomsten visner fordi den ikke får vann eller fordi du røsker den opp med rota. At flere tar på den har ingen negativ innvirkning. Og til opplysning: vaginaen og vulvaen din er ikke en skjør blomst. Jomfrudommen er heller ikke en blomst, bare et abstrakt uttrykk som ingen vet om man har eller ikke. Hilsen ei som faktisk var jomfru til jeg var 30, rett og slett fordi jeg var usikker på meg selv, men som på ingen måte føler dette gjør meg til et bedre menneske eller har gitt meg et bedre liv. Helt ærlig så kjenner jeg av og til på følelsen av å ha gått glipp av noe siden jeg kun har hatt sex med én person. Å være jomfru er nøytralt; verken spesielt positivt eller negativt. Man er verken bedre eller dårligere enn andre. Anonymkode: 7fb27...38e 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #137 Del Skrevet 22. august 2023 Anonymus Notarius skrev (20 minutter siden): I virkeligheten var det svært vanlig at både menn og kvinner tok vare på unger som ikke "hadde deres gener". Menn oftest når de giftet seg med kvinner som var gravide eller hadde barn fra før, kvinner oftest når de giftet seg med enkemenn med unger. Disse biologi-forklaringene stemmer ikke med den historiske virkeligheten. Biologiske forklaringer har som regel et tidsvindu som strekker seg lengre enn hva vi har historisk kjennskap til. Var det vanlig å «gifte» seg for 50.000 eller 200.000 år siden? I så fall, finnes det data på hvor ofte det du beskriver fant sted? Anonymkode: 5b960...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #138 Del Skrevet 22. august 2023 De fleste norske kvinner har et tosifret antall seksualpartnere innen fylte 20, og hvis du har et problem med det er du en kvinnehater. Ekteskapet er et foreldet konsept og eksklusivitet har du ingen rett på. Kjærligheten er like oppnåelig og vakker med noen som har fått hvert hull fyllt opp og utvidet av tusen andre menn før deg. Voks opp. Anonymkode: c60ea...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 22. august 2023 #139 Del Skrevet 22. august 2023 47 minutter siden, Anocopy said: Selvsagt finnes det. Jo yngre du selv er, jo bedre er sjansen din. Dette argumentet med "hvis du vil ha noe, så må du selv være det!" er tåpelig og ulogisk. Man har utallige krav og ønsker for en eventuell partner, og blant dem er det utrolig mange trekk som man ikke selv har. Det gjelder for begge kjønn. Mange kvinner vil ha en sterk mann, må de da selv være sterke? Hvis noen vil ha en jomfru, la de ville ha en jomfru. Påvirker det deg? ja for jeg er nemlig jomfru så jeg har MYE større RETT til å FÅ en egen ikke-stænky sur utpult fitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #140 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At noen menn ønsker en kvinne som er jomfru er ok. Det er deres preferanse. Preferanser er helt ok så lenge man er inneforstått med at det reduserer utvalget av potensielle partnere, og at man ikke kan forvente at alle skal passe inn i preferansene. Takk. Endelig en fornuftig røst. Sitat Det folk reagerer på er når de samme mennene blir snurte over at såpass mange kvinner har hatt sex, og spesielt tilfeldig sex. De blir så snurte at de føler for å gå inn på et kvinneforum for å fortelle kvinner hvor trist de synes det er at kvinner lar seg bruke av masse menn istedet for å vente på sånne prakteksemplarer som dem selv. De rekker å både rakke ned på kvinner (som ligger for mye rundt) og andre menn (som jo er så frekke at de har brukt opp alle damene før TS & co får tak i dem). Jeg er helt enig i at jeg ikke kan være snurt for at kvinner ikke tilfredsstiller mine preferanser. Anonymkode: 5b960...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå