AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hei alle, Hva er noen sære ting dere ser etter på date, enten positivt eller negativt. For eksempel følger jeg alltid med på om daten sitter normalt eller med bena i kryss. Anonymkode: 0655c...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 - Om han bruker skjorte, for det synes jeg er sexy. - Om det ser ut som han har fløyelsmyke ører å kose med (jeg liker å kose ører, men bare om vi er kjærester eller dater). - Om han har rene eller møkkete sko, rene sko gir plusspoeng. Anonymkode: 268d3...7a1 1 1
norw Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Jeg prøver å ikke bry meg for mye om små detaljer.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Om han lukter godt og om det ser ut som han har gode hender. Anonymkode: 8297e...f17
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Litt enkel jeg, ser etter om hun er ei som blir skikkelig våt, det er viktig for meg. Ser da etter om hun kler seg sexy og frekt. Lever etter at det er en sammenheng. Stemmer ikke alltid, men ofte. Anonymkode: bc520...12d 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 Ser om han holder kontroll på skjegget. Stygt med ujevne stubber. Ser på tennene. Ekkelt med dårlig tannhygiene. Anonymkode: 87d2e...67f 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #7 Skrevet 22. august 2023 Først og fremst hvorvidt hun er overvektig eller har en sunn kropp. Førstnevnte er uaktuelt. Utover det er det egentlig ikke noe jeg er særlig pirkete på. Anonymkode: b1e67...66b
Hannah80 Skrevet 22. august 2023 #9 Skrevet 22. august 2023 Syns det er utrolig søtt hvis hun har feks èn skjev tann. Det er kanskje litt sært 🙈🥰 9 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #10 Skrevet 22. august 2023 Så lenge han ikke røyker, ikke er fotballinteressert eller bilinteressert, har minimum 5 år på universitet og ellers har gode verdier, er jeg ikke så sær. Anonymkode: 4f78c...82a 2
makkapakka Skrevet 22. august 2023 #11 Skrevet 22. august 2023 Må være myk inni hendene, helst 3 dagers skjeggstubber, må være ordentlig på håret og i klærne. Bedagelig anlagt, ikke sitte med det ene benet over det andre eller hele tiden sjekke mobilen, ikke drikke drink m sugerør, ikke snakke ned i bordet, heller ikke være brautende, snakke høyt og snakke ustanselig om seg selv. Jeeze jeg bør ikke date.... ennå 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #12 Skrevet 22. august 2023 En med lik humor som meg, den er ganske sær. Anonymkode: 4919f...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #13 Skrevet 22. august 2023 Liker veldig spesifikke lår på menn. Sånn "handyman" lår, som er litt tjukk med litt muskler bak. Jeg elsker også komboen brunt hår + brune øye. Hvis to menn hadde vært helt like bare at en hadde vært blond med blå øyne, og en hadde brunt hår og brune øyne, kunne den blonde vært 4/10, mens han "mørke mystiske" blir fort 10/10 i mine øyne. Anonymkode: 0c713...91b 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker også komboen brunt hår + brune øye. Hvis to menn hadde vært helt like bare at en hadde vært blond med blå øyne, og en hadde brunt hår og brune øyne, kunne den blonde vært 4/10, mens han "mørke mystiske" blir fort 10/10 i mine øyne. Anonymkode: 0c713...91b Det her er veldig vanlig i dag, rett og slett på grunn av amerikanske filmer og serier. Det er nesten utelukkende menn med svart eller brunt hår og stort sett brune øyner som er heltene. Om en blond figur er med er det stort sett et eller annet som er feil. Kvinner blir veldig lett påvirket av dette. Men siden virkeligheten stort sett har større påvirkning enn filmer, så har ikke alle kvinner denne preferansen. I Norge er det lite som er mystisk eller uvanlig med brunt hår eller brune øyne. I de kommende generasjonene er vel dette mer vanlig enn lyst hår og blå øyne. I tillegg er vel disse stort sett en del enklere i hode siden de sjeldenere opplever motgang. Anonymkode: a11db...7a0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 Ser på hender. Jeg liker ikke menn med små hender, pølsefingre eller ekle fingernegler. Men liker veldig godt arbeidshender med mørke hår før genseren starter🤭 Prøver å snakke nær han innimelom. Bare for å sjekke om han er ekkel ånde, det takler jeg bare ikke. Ser på kroppshår. Menn med lite kroppshår går ikke for meg. Anonymkode: 13942...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 Fri for tatoveringer, vanskelig å finne disse dager. Anonymkode: 4469d...e95 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det her er veldig vanlig i dag, rett og slett på grunn av amerikanske filmer og serier. Det er nesten utelukkende menn med svart eller brunt hår og stort sett brune øyner som er heltene. Om en blond figur er med er det stort sett et eller annet som er feil. Kvinner blir veldig lett påvirket av dette. Men siden virkeligheten stort sett har større påvirkning enn filmer, så har ikke alle kvinner denne preferansen. I Norge er det lite som er mystisk eller uvanlig med brunt hår eller brune øyne. I de kommende generasjonene er vel dette mer vanlig enn lyst hår og blå øyne. I tillegg er vel disse stort sett en del enklere i hode siden de sjeldenere opplever motgang. Anonymkode: a11db...7a0 Så rart, det har jeg aldri tenkt på, men det har du faktisk rett i! Anonymkode: 36ff4...168
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser på hender. Jeg liker ikke menn med små hender, pølsefingre eller ekle fingernegler. Men liker veldig godt arbeidshender med mørke hår før genseren starter🤭 Prøver å snakke nær han innimelom. Bare for å sjekke om han er ekkel ånde, det takler jeg bare ikke. Ser på kroppshår. Menn med lite kroppshår går ikke for meg. Anonymkode: 13942...6ae Enig, hendene er viktig! Anonymkode: 36ff4...168 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #20 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så rart, det har jeg aldri tenkt på, men det har du faktisk rett i! Anonymkode: 36ff4...168 Underholdningsbransjen i USA har hatt standarden om at helter (og positive karskterer generelt) skal ha brunt eller svart hår, litt variasjon på øyefarge, sikkert siden 80-tallet. Før det valgte de oftere lyshårede menn. Hva som er grunnen til det kan en bare spekulere i. Det som er sikkert er at det påvirker mange kvinner. Til flere lyshårede menn ei kvinne omgås med til mindre vil holdningene hun får servert gjennom filmer og serier ta tak. Slik det er med fordommer. Anonymkode: a11db...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå