Gå til innhold

Sist sette film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastic 4. God film! Gleder meg til å se dem i fortsettelsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre seint enn aldri. Her er min juli (fra best til verst):

image.thumb.png.a63fe0c5f20eae95f66c60139fa16033.png

• Liker 2
Skrevet

Final destination bloodlines, kan vel bare slå fast at Final destination serien blir dårligere og dårligere for hver film

• Hjerte 1
Skrevet

Belfast - mest fordi jeg "kjenner" en av hovedpersonene fra Outlander ;) Men det var en god film uansett. De andre, større skuespillerne er jo også bra!

Skrevet

K-pop Demon Hunters, syntes den var veldig artig.

Skrevet

The Northman, til tross for at jeg så Nicole Kidman tidligere i dag (The Perfect Couple) og Alexander Skarsgård i går (Murderbot), så ble ikke kombinasjonen som man kunne håpe. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har sett The Vikings som "alle" har sett. Heller Egypt enn vikingtid for meg. Nå er den også sett, så slipper jeg å se den igjen!

Skrevet

To filmer i dag:

1. Marrying Mr. Darcy - Helt vanlig Hallmark med en twist. Det er ikke paret selv som setter kjepper i hjulene for hverandre, men svigermor.
  2. Stepmom/Side ved side - Har ikke sett denne på noen år, men siden jeg har blitt litt eldre siden sist, så jeg den på en annen måte. Jeg har ingen barn, men kan se en fremtid som bonusmor, så fikk noen råd og advarsler der, selv om barna sannsynligvis kommer til å være eldre 🤞
Skrevet

Final Destination Bloodlines. Meget bra, med en engasjerende historie i motsetning til de forrige filmene. Heftig åpningssekvens! Ekstremt bra laget. Tony Todd's siste rolle før kreften tok ham. Gir den 8/10.

• Liker 2
Skrevet
DeLorean skrev (6 minutter siden):

Final Destination Bloodlines. Meget bra, med en engasjerende historie i motsetning til de forrige filmene. Heftig åpningssekvens! Ekstremt bra laget. Tony Todd's siste rolle før kreften tok ham. Gir den 8/10.

Likte den også. Siden 1 og 2 er dette den absolutt beste.

Siste jeg så var "Ice Road 2 - Vengeance" med Liam Neeson. Ikke noe verdensklasse film,men likte enern,og 2ern var i samme gate. 7/10

Skrevet

Wicked little letters, på viaplay. Artig og underfundig liten sak, anbfales :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jane Austen ødela kjærlighetslivet mitt

Anonymkode: 189ed...6a1

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 16.38):

Jane Austen ødela kjærlighetslivet mitt

Anonymkode: 189ed...6a1

Gjorde hun? Fy da.

Skrevet

Hamilton - måtte vise den til mine foreldre og det er dessuten en stund siden sist. Jeg husket de fleste sangene, det var kjekt. Anbefales til de som ikke har sett musikalen. Den ligger på Disney+

Skrevet
sofie777 skrev (På 10.8.2025 den 0.37):

To filmer i dag:

1. Marrying Mr. Darcy - Helt vanlig Hallmark med en twist. Det er ikke paret selv som setter kjepper i hjulene for hverandre, men svigermor.
  2. Stepmom/Side ved side - Har ikke sett denne på noen år, men siden jeg har blitt litt eldre siden sist, så jeg den på en annen måte. Jeg har ingen barn, men kan se en fremtid som bonusmor, så fikk noen råd og advarsler der, selv om barna sannsynligvis kommer til å være eldre 🤞

Blir du sånn ond stemor?

Skrevet
Lur Venn skrev (3 timer siden):

Blir du sånn ond stemor?

Håper ikke det. Har ikke fått anledning til å prøve en gang, men skal gjøre alt for å være snill og grei 😜

• Hjerte 1
Skrevet

Eat Pray Love (2010)

MV5BZGUyNzkxYjUtYTQwZi00NmYzLWJkNmYtNjZiNjlkNWViYzUyXkEyXkFqcGc@._V1_.jpg

Skrevet

"Bing her back". Utrolig bra! Tissa nesten på meg 😁 (kino nå)

Skrevet

Ibelin - hvorfor har jeg ikke sett den før??? Skikkelig øyeåpnende grinefilm! Det vil si, jeg kjente jo historien i grove trekk, men likevel "tok" den meg! Jeg er også en som driver på med mitt, dessverre uten å få noen venner ut av det, men det er noen likheter her og der. Hadde jeg visst at det var sånn WoW kunne være, så hadde jeg spilt mer enn 10 minutter for mange år siden.

• Nyttig 1
Skrevet
Hydrium skrev (På 23.8.2025 den 20.44):

"Bing her back". Utrolig bra! Tissa nesten på meg 😁 (kino nå)

Bring... (litt språknazi).

Skrevet
DeLorean skrev (2 timer siden):

Bring... (litt språknazi).

Tak for jelpen 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...