Lill3My Skrevet 6. mars #13101 Del Skrevet 6. mars På villspor, den nye norske Netflix-filmen. Såg nesten en time før jeg gav den opp, den bare fenget ikke i det hele tatt. Ikke helt rævva film sikkert, ser at den bar fått firer av filmpolitiet, men en toer av Aftenposten - og dessverre er jeg mer enig med sistnevnte. Jeg syntes dette var tamt, uoriginalt, klisjerikt, syltynn historie. Samboeren syntes imidlertid det var «helt greit underholdning». sidenote: Merker at jeg blir mer og mer kresen med tiden, skulle ønske jeg var mindre kritisk og kunne «like det meste», men nei, jeg kjeder meg i hjel hvis historien ikke engasjerer meg. Og for å engasjere må den treffe noe emosjonelt, ha livlige og troverdige karakterer, eller ha et plott som faktisk fører en et sted - noe som gjør at jeg faktisk vil se hvor det fører til (mer enn: du må gi skirenn eller flytte ut). Dette var ikke en film for meg, og dessverre, syntes jeg det produseres for mye kvantitet og for lite kvalitet i disse streaming-dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 7. mars #13102 Del Skrevet 7. mars Suddenly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mars #13103 Del Skrevet 8. mars Mother´s Instinct. Den filmen er litt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. mars #13104 Del Skrevet 9. mars The Secret Garden (2020). Det har blitt laget utrolig mange adapteringer av boken (som jeg leste da jeg var liten) og dette er ikke den beste av dem i følge IMDb, men jeg synes den var god nok og hadde Colin Firth og Julie Walters i et par store roller. Ser den gjerne igjen, men det er mer sannsynlig at jeg ser en av de andre versjonene (denne lå på Tv2 Play) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. mars #13105 Del Skrevet 9. mars Skjelvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. mars #13106 Del Skrevet 10. mars Tina & Bettina 2 , 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 21. mars #13107 Del Skrevet 21. mars Så nettopp Flow på kino. Veldig fin film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13108 Del Skrevet 22. mars Fin film, Disney magi💞 Anonymkode: 265f2...dd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars #13109 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fin film, Disney magi💞 Anonymkode: 265f2...dd7 Jeg så den på kino i går. Det var en av favorittene når jeg var liten. Og likte denne. Jeg så den på engelsk med venninne i går og det blir nok å se den en gang til med ungen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13110 Del Skrevet 22. mars I dag ble det en god, gammel en igjen, Juno! Anonymkode: 96dbb...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. mars #13111 Del Skrevet 27. mars Vi har gått litt tilbake til 90- og tidlig 2000-tallet i det siste og sett på Speed og The Lake House - begge med både Kenu Reeves og Sandra Bullock, og deretter Miss Congeniality, og så The Devil Wears Prada. I går så vi Seven (tredje gangen for min del). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. mars #13112 Del Skrevet 27. mars Litt retro her også: Dead Poets Society - en ekstremt god film, selv uten å reise rundt verden og ekstremt lite eksplosjoner. Litt damer er det, men ikke på den måten 🙃 Robin Williams på sitt beste, selv uten for mye tull og tøys; han var midt i en skilsmisse da filmen ble laget, så han var ikke så morsom på "bakrommet" som han pleier å være, men i selve filmen er han utmerket!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mars #13113 Del Skrevet 29. mars Ikveld så ungen og jeg på Dancing Queen. Vi likte den siden men også litt trist av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. mars #13114 Del Skrevet 29. mars Above suspicion, crazy at den faktisk er basert på en sann historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. mars #13115 Del Skrevet 29. mars Polly Ester skrev (På 27.3.2025 den 12.40): Vi har gått litt tilbake til 90- og tidlig 2000-tallet i det siste og sett på Speed og The Lake House - begge med både Kenu Reeves og Sandra Bullock, og deretter Miss Congeniality, og så The Devil Wears Prada. I går så vi Seven (tredje gangen for min del). Jeg har sett den sju ganger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. mars #13116 Del Skrevet 30. mars Den Stygge Stesøsteren. Blodig, morbid og stilfull. En vanvittig hyggelig overraskelse! Utrolig bra spilt og en veldig bra debut av regissør Emilie Blichfeldt. Gir den 8/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. mars #13117 Del Skrevet 30. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 30. mars #13118 Del Skrevet 30. mars Emancipation. Med Will Smith. Ikke sett den før. Handler om slavetiden i Louisiana på midten av 1800-tallet der han må kjempe sitt livs kamp mot urettferdighet og tortur som slave. Basert på en sann historie. Hadde neppe sett den om jeg hadde lest anmeldelsene i forkant. Jeg synes det var en god film. https://m.imdb.com/title/tt12530246/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. mars #13119 Del Skrevet 30. mars Love the Coopers - igjen en julefilm på Tv 2 Livsstil i feil årstid. En av de bedre i sjangeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 31. mars #13120 Del Skrevet 31. mars Oppenheimer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå