Sahara Skrevet 22. oktober 2006 #641 Del Skrevet 22. oktober 2006 Match Point. En midt på treet film, tok seg opp litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 23. oktober 2006 #642 Del Skrevet 23. oktober 2006 lost in translation. fin, tenkte på den i flere dager etter at jeg så den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 23. oktober 2006 #643 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kinky boots ( nei, ingen kinky film nei ) Handler om en skofabrikk i nothingham i england. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2006 #644 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lord og War- Nicolas Cage, 6 av 6. Yppelig film, basert på faktiske hendelser Pusher 3, oxo kul, 4 av 6. På'n igjen, veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #645 Del Skrevet 23. oktober 2006 Miss Julie - 6/10 Helt ok film. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. oktober 2006 #646 Del Skrevet 23. oktober 2006 The Talented Mr. Ripley - eller nei, vent a... haha... jeg så faktisk på Miss Undercover i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. oktober 2006 #647 Del Skrevet 23. oktober 2006 Casablanca i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #648 Del Skrevet 24. oktober 2006 Casablanca i går ← Ah, så bra! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #649 Del Skrevet 26. oktober 2006 Teacher's Pet - 7/10 Ganske så underholdende, og til tider veldig morsom. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 27. oktober 2006 #650 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er syk med influensa for tiden, så det blir mye filmseing. I går se jeg Silent Hill og Wallander: Mastermind. Silent Hill ble mye bedre av å se den hjemme en gang. Når jeg så den på kino forsto jeg nemlig ikke alt Har fullstendig dilla på Wallander-filmene. Er svensk krimfantast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #651 Del Skrevet 27. oktober 2006 Siste filmene jeg leide var "Poseidon" og "Lucky Number Slevin". "Poseidon" var en skikkelig møkkafilm, men "Lucky Number Slevin" var ganske fornøyelig. Sir Ben Kingsley (spesielt) og Morgan Freeman var topp i sin første film sammen. Fint manus, fin regi og foto, samt herlige skuespillerprestasjoner av Josh Hartnett, Bruce Willis, Lucy Liu og Stanley Tucci (i tillegg til de to allerede nevnte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meep Skrevet 27. oktober 2006 #652 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har sett to filmer i det siste som jeg vil anbefale: "Kiss, kiss, bang, bang" og "The Constant Gardner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. oktober 2006 #653 Del Skrevet 28. oktober 2006 Min beste venns bryllup Hvorfor blir jeg alltid sittende oppe og se på teite filmer på tv som jeg egentlig ikke har lyst til å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 28. oktober 2006 #654 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvorfor blir jeg alltid sittende oppe og se på teite filmer på tv som jeg egentlig ikke har lyst til å se? ← Ett av livets mysterier jeg tror vi aldri får svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #655 Del Skrevet 28. oktober 2006 Angels & Insects - 7/10 Helt ok film, til tider overraskende. Kristin Scott Thomas spiller som vanlig alltid bra. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. oktober 2006 #656 Del Skrevet 29. oktober 2006 You, me and Dupree - terningkast 4 Owen Wilson er herlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 29. oktober 2006 #657 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå har det bltt ekstremt mye film denne uka, med BIFF og ellers flere sløvekvelder for å komme seg etter å ha sett filmer til lang på natt på BIFF. "Clirks 2" 8/10, fantastisk morsom og en veldig god oppfølger, men en veldig drøy scene jeg ikke likte og som trakk en del ned for min del "Frostbitt" 5-6/10, svensk skrekkfilm med flere kjekke elementer for en skrekkfilmelsker men ikke akkurat så profft utført. "Why we fight" 5/10 dokumentar om hvorfor USA kriger(begynner å bli litt lei) "Ondskapens anatomi" 7/10 "Lost in translation" 7/10 "Finding neverland" 6/10. koselig men liitt lite handling kanskje? men veldig koselig "Date movie" 2/10, bakfull søndagsfilm "Big Labowsky" hmmm klarer ikke sette karakter, har ikke bestemt meg helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 29. oktober 2006 #658 Del Skrevet 29. oktober 2006 Star Wars - The Return of the Jedi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. oktober 2006 #659 Del Skrevet 29. oktober 2006 Star Wars - The Return of the Jedi :-D ← Star Wars er råbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2006 #660 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så filmen på NRK om John Nash. Veldig bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå