Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lord og War- Nicolas Cage, 6 av 6. Yppelig film, basert på faktiske hendelser

Pusher 3, oxo kul, 4 av 6. På'n igjen, veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønn Frosk

Er syk med influensa for tiden, så det blir mye filmseing. I går se jeg Silent Hill og Wallander: Mastermind. Silent Hill ble mye bedre av å se den hjemme en gang. Når jeg så den på kino forsto jeg nemlig ikke alt :)

Har fullstendig dilla på Wallander-filmene. Er svensk krimfantast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste filmene jeg leide var "Poseidon" og "Lucky Number Slevin". "Poseidon" var en skikkelig møkkafilm, men "Lucky Number Slevin" var ganske fornøyelig. Sir Ben Kingsley (spesielt) og Morgan Freeman var topp i sin første film sammen. Fint manus, fin regi og foto, samt herlige skuespillerprestasjoner av Josh Hartnett, Bruce Willis, Lucy Liu og Stanley Tucci (i tillegg til de to allerede nevnte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venns bryllup :sprettoy:

Hvorfor blir jeg alltid sittende oppe og se på teite filmer på tv som jeg egentlig ikke har lyst til å se? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir jeg alltid sittende oppe og se på teite filmer på tv som jeg egentlig ikke har lyst til å se? :ler:

Ett av livets mysterier jeg tror vi aldri får svar på ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angels & Insects - 7/10

Helt ok film, til tider overraskende. Kristin Scott Thomas spiller som vanlig alltid bra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det bltt ekstremt mye film denne uka, med BIFF og ellers flere sløvekvelder for å komme seg etter å ha sett filmer til lang på natt på BIFF.

"Clirks 2" 8/10, fantastisk morsom og en veldig god oppfølger, men en veldig drøy scene jeg ikke likte og som trakk en del ned for min del

"Frostbitt" 5-6/10, svensk skrekkfilm med flere kjekke elementer for en skrekkfilmelsker men ikke akkurat så profft utført.

"Why we fight" 5/10 dokumentar om hvorfor USA kriger(begynner å bli litt lei)

"Ondskapens anatomi" 7/10

"Lost in translation" 7/10

"Finding neverland" 6/10. koselig men liitt lite handling kanskje? men veldig koselig

"Date movie" 2/10, bakfull søndagsfilm

"Big Labowsky" hmmm klarer ikke sette karakter, har ikke bestemt meg helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...