Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. oktober 2006 #621 Del Skrevet 15. oktober 2006 I går rakk jeg å se både "The Devil wears Prada" (3/6), "Monsterhuset" (3/6) og "Kill Bill" (5/6) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 15. oktober 2006 #622 Del Skrevet 15. oktober 2006 I dag har jeg sett Nanny McPhee (kjempekoselig) og Elsk meg i morgen. (helt grei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 15. oktober 2006 #623 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Igår så jeg "A Walk on the Moon" på TV2. En herlig film med nydelige Diane Lane og Viggo Mortensen ... Endret 15. oktober 2006 av Fliss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 15. oktober 2006 #624 Del Skrevet 15. oktober 2006 Den pingvinfilmen (Keiserpingvinenes marsj, eller noe lignende) som jeg ikke husker navnet på Nydelig var den okke som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. oktober 2006 #625 Del Skrevet 15. oktober 2006 X men 3....var grei nok den, kanskje ikke like bra som de forrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. oktober 2006 #626 Del Skrevet 15. oktober 2006 "Over hekken" med dattra på 9 på kino. Vi lo begge to men ikke på de samme plassene. Elsker "voksen-humoren" de får med i disse animasjons-filmene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gymnaslærer Pedersen. Ok film, men hadde forventet mer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 15. oktober 2006 Madagaskar. Gøyal film jeg koste meg med. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 15. oktober 2006 #629 Del Skrevet 15. oktober 2006 Var skuffet over Madagaskar jeg. Det eneste som var kult der var pingvinene. Har nettopp sett The Wild fra Disney og synes den var mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nja, jeg synes den var ok. Jeg hadde i grunn ikke så mange forventinger til filmen. En helt ok film jeg lo godt av noen ganger. Men jeg synes den er bedre på engelsk enn på norsk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. oktober 2006 #631 Del Skrevet 15. oktober 2006 Istid 2. Supersøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #632 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lange flate ballær. Synes den var heller dårlig. Spesielt misfornøyd var jeg med begynnelsen, den kom seg dog så vidt noe underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 16. oktober 2006 #633 Del Skrevet 16. oktober 2006 The Devil Wears Prada. HERLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. oktober 2006 #634 Del Skrevet 16. oktober 2006 World Trade Center - helt grei 3/6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. oktober 2006 #635 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så nettopp Freedomland. Var veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Mors Elling - 7/10 Dessverre tapte denne filmen seg en god del i forhold til den første Elling filmen. Elsk meg i morgen - 9/10 En fantastisk flott film, en av mine favoritter! Betraktelig bedre enn sin forgjenger, men den slår ikke den aller første filmen. 40 Year-Old Virgin - 6/10 Ok til tider, noen ganger morsom, men lite sannsynlig og litt uinteressant. The Woodsman - 9/10 En meget sterk film. Det er egentlig vanskelig å ta stilling til filmen, mye fordi temaet er veldig vanskelig. Filmen handler om en mann som har sitti inne mange år i fengsel pga en pedofilidom. Man følger mannens egne demoner og hans kamp i tilværelsen. En ekte og vond film. Garps Verden - 8/10 Mvh Yvonne Endret 16. oktober 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiol Skrevet 16. oktober 2006 #637 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så akkurat Hotel Rwanda med kjæresten. Veldig bra, men sjuk film.. Den er veldig spennende, og det er også en sann historie. Bør sees.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 16. oktober 2006 Welcome to the Dollhouse - 7/10 The Cutting Edge: Going for the Gold - 5.5/10 Orginalfilmen var aldri en stor film, og oppfølgeren er ihvertfall ikke det, så mye kan sies. The Perfect Catch - 7/10 Filmen er basert på Nick Hornby, og det synes. Denne filmen er skremmende lik Fever Pitch, bare at det her dreier seg om baseball. Men for all del, filmen er søt den. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 18. oktober 2006 #639 Del Skrevet 18. oktober 2006 Drømmen - en dansk film om en ung gutt, en vanskelig oppvekst og store drømmer... sånn ca - veldig fin, rørende og tenkevekkende film :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jane Eyre (1973) - 9/10 Personlig synes jeg at denne mini-serien fra BBC er en av de beste dramatiseringene av Charlotte Brontës klassiker. Skuespillerne er troverdige og dyktige i sine respektive roller, for å ikke snakke om gjennomføringen av selve filmatiseringen. Jeg storkoste meg da jeg så mini-serien, og gir absolutt mersmak! En meget positiv overraskelse! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå