Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår så jeg "A Walk on the Moon" på TV2. En herlig film med nydelige Diane Lane og Viggo Mortensen ...

Endret av Fliss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Over hekken" med dattra på 9 på kino. Vi lo begge to men ikke på de samme plassene. Elsker "voksen-humoren" de får med i disse animasjons-filmene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var skuffet over Madagaskar jeg. Det eneste som var kult der var pingvinene.

Har nettopp sett The Wild fra Disney og synes den var mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg synes den var ok. Jeg hadde i grunn ikke så mange forventinger til filmen. En helt ok film jeg lo godt av noen ganger. Men jeg synes den er bedre på engelsk enn på norsk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange flate ballær. Synes den var heller dårlig. Spesielt misfornøyd var jeg med begynnelsen, den kom seg dog så vidt noe underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mors Elling - 7/10

Dessverre tapte denne filmen seg en god del i forhold til den første Elling filmen.

Elsk meg i morgen - 9/10

En fantastisk flott film, en av mine favoritter! Betraktelig bedre enn sin forgjenger, men den slår ikke den aller første filmen.

40 Year-Old Virgin - 6/10

Ok til tider, noen ganger morsom, men lite sannsynlig og litt uinteressant.

The Woodsman - 9/10

En meget sterk film. Det er egentlig vanskelig å ta stilling til filmen, mye fordi temaet er veldig vanskelig. Filmen handler om en mann som har sitti inne mange år i fengsel pga en pedofilidom. Man følger mannens egne demoner og hans kamp i tilværelsen. En ekte og vond film.

Garps Verden - 8/10

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat Hotel Rwanda med kjæresten. Veldig bra, men sjuk film.. Den er veldig spennende, og det er også en sann historie.

Bør sees..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to the Dollhouse - 7/10

The Cutting Edge: Going for the Gold - 5.5/10

Orginalfilmen var aldri en stor film, og oppfølgeren er ihvertfall ikke det, så mye kan sies.

The Perfect Catch - 7/10

Filmen er basert på Nick Hornby, og det synes. Denne filmen er skremmende lik Fever Pitch, bare at det her dreier seg om baseball. Men for all del, filmen er søt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen - en dansk film om en ung gutt, en vanskelig oppvekst og store drømmer... sånn ca - veldig fin, rørende og tenkevekkende film

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Eyre (1973) - 9/10

Personlig synes jeg at denne mini-serien fra BBC er en av de beste dramatiseringene av Charlotte Brontës klassiker. Skuespillerne er troverdige og dyktige i sine respektive roller, for å ikke snakke om gjennomføringen av selve filmatiseringen. Jeg storkoste meg da jeg så mini-serien, og gir absolutt mersmak! En meget positiv overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...