sofie777 Skrevet 9. november #13342 Skrevet 9. november A Man Called Otto - Så den svenske versjonen for noen år siden og endelig fikk jeg sett denne og de er begge like gode!! Det er ikke alltid den amerikanske versjonen klarer å oversette det en nordisk film/serie vil si, men her klarte de det veldig bra. Det har nok litt med at filmen har Tom Hanks i hovedrollen, han er jo som regel koselig (selv om han her ikke begynte på den koselige siden).
AnonymBruker Skrevet 9. november #13343 Skrevet 9. november Weapons. Likte den ikke. Og selvfølgelig måtte de woke den til selv om det var helt unødvendig. Derfor ble den enda dårligere. Anonymkode: 0ea80...dfd
MissStiles Skrevet 12. november #13344 Skrevet 12. november sofie777 skrev (På 10.11.2025 den 0.10): A Man Called Otto - Så den svenske versjonen for noen år siden og endelig fikk jeg sett denne og de er begge like gode!! Det er ikke alltid den amerikanske versjonen klarer å oversette det en nordisk film/serie vil si, men her klarte de det veldig bra. Det har nok litt med at filmen har Tom Hanks i hovedrollen, han er jo som regel koselig (selv om han her ikke begynte på den koselige siden). Den så jeg også her om dagen. Ikke sett den svenske versjonen. Men likte den, spesielt siden Tom Hanks hadde hovedrollen!! 1
sofie777 Skrevet 17. november #13345 Skrevet 17. november Come From Away - sceneopptak av musikalen. Denne handler om det som skjedde i den lille byen Gander på Newfoundland 11-15. september 2001. Veldig spesiell historie, men det ble til en god musikal. Alle roller spilles av ca 12-15 personer og det foregår på en ganske liten scene, men de gjør mye ut av den. Anbefales om du kommer over den.
MissStiles Skrevet 19. november #13346 Skrevet 19. november Se meg. Veldig mye sex i denne filmen. Litt overrasket over det men ellers en grei film.
JimmyOlsen Skrevet 21. november #13347 Skrevet 21. november He-Man and She-Ra: The Secret of the Sword 1
sofie777 Skrevet 21. november #13348 Skrevet 21. november Lock, Stock and Two Smoking Barrels - så har jeg sett den.... 1
JimmyOlsen Skrevet 22. november #13349 Skrevet 22. november Groundhog Day, som akkurat gikk på TV. En av mine favoritter.
Fant80 Skrevet 22. november #13350 Skrevet 22. november One Battle After Another Dicaprio i storslag og digge digge Teyana Taylor gjør nok en bra film. 9/10 Koste meg
MissStiles Skrevet 23. november #13351 Skrevet 23. november Wicked. For good. - den var bra men storyen med dorothy, løven, fugleskremselet og blikkboksmannen blir litt feil. Første filmen var bedre!
AnonymBruker Skrevet 29. november #13352 Skrevet 29. november Train dreams. Helt fantastisk. Om sorg og savn. Glad jeg satt alene da jeg så den for tårene trillet non stop de siste 5 minuttene. Anonymkode: 820e0...f69
Fant80 Skrevet søndag kl. 19:03 #13355 Skrevet søndag kl. 19:03 Nuremberg (2025 - (Crowe,Malek,Shannen) Bedre en forventet. Ser mye WW2 serier og filmer nå,for man må vel sette seg inn i facsist-tomsingene som kommer til å ta over etter hvert.
DeLorean Skrevet søndag kl. 20:24 #13356 Skrevet søndag kl. 20:24 (endret) Den Siste Viking. Ja, hva skal man si. Morsom, trist, absurd, voldelig og helt utmerket spilt. Anders Thomas Jensen's oppfølger til 'Rettferdighetens Ryttere' er like bra som denne. Mads Mikkelsen, altså - hva skal man si? Den mannen er et geni. Jeg kan ikke gi noe annet enn 10/10. SE DEN! Endret søndag kl. 20:24 av DeLorean 2
visp Skrevet søndag kl. 20:41 #13357 Skrevet søndag kl. 20:41 DeLorean skrev (16 minutter siden): Den Siste Viking. Ja, hva skal man si. Morsom, trist, absurd, voldelig og helt utmerket spilt. Anders Thomas Jensen's oppfølger til 'Rettferdighetens Ryttere' er like bra som denne. Mads Mikkelsen, altså - hva skal man si? Den mannen er et geni. Jeg kan ikke gi noe annet enn 10/10. SE DEN! Jeg ser alt med Mads Mikkelsen jeg Var du på kino eller var det netflix?
Gogglebox Skrevet søndag kl. 20:42 #13358 Skrevet søndag kl. 20:42 The Fantastic Four: First steps. Litt kjedelig og ganske forutsigbar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå