sofie777 Skrevet 9. november #13342 Skrevet 9. november A Man Called Otto - Så den svenske versjonen for noen år siden og endelig fikk jeg sett denne og de er begge like gode!! Det er ikke alltid den amerikanske versjonen klarer å oversette det en nordisk film/serie vil si, men her klarte de det veldig bra. Det har nok litt med at filmen har Tom Hanks i hovedrollen, han er jo som regel koselig (selv om han her ikke begynte på den koselige siden).
AnonymBruker Skrevet 9. november #13343 Skrevet 9. november Weapons. Likte den ikke. Og selvfølgelig måtte de woke den til selv om det var helt unødvendig. Derfor ble den enda dårligere. Anonymkode: 0ea80...dfd
MissStiles Skrevet onsdag kl. 07:44 #13344 Skrevet onsdag kl. 07:44 sofie777 skrev (På 10.11.2025 den 0.10): A Man Called Otto - Så den svenske versjonen for noen år siden og endelig fikk jeg sett denne og de er begge like gode!! Det er ikke alltid den amerikanske versjonen klarer å oversette det en nordisk film/serie vil si, men her klarte de det veldig bra. Det har nok litt med at filmen har Tom Hanks i hovedrollen, han er jo som regel koselig (selv om han her ikke begynte på den koselige siden). Den så jeg også her om dagen. Ikke sett den svenske versjonen. Men likte den, spesielt siden Tom Hanks hadde hovedrollen!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå