Murron Skrevet 22. august 2006 #541 Del Skrevet 22. august 2006 V-for Vendetta! en kul film synes jeg.. deilig når de slemme får straffen sin Så den likte jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 23. august 2006 #542 Del Skrevet 23. august 2006 En manns skjebne på Cinemateket i går. Sovjetisk film fra 1959, i svarthvitt. Som kunsthistorieinterssert må jeg bare si den til tider var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2006 #543 Del Skrevet 25. august 2006 Something New. Søt kjærlighetsfilm med eye-candy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #544 Del Skrevet 26. august 2006 Monthy Python's And now for somthing completely different og Life Of Brian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. august 2006 #545 Del Skrevet 26. august 2006 Sahara Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #546 Del Skrevet 26. august 2006 Tarvelige, heslige og vemmelige. Like bra hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediah Skrevet 26. august 2006 #547 Del Skrevet 26. august 2006 Jesus av Nazaret varte i over 6 timer...En ganske bra film faktisk en av de beste som er laget om Jesus..Selv om de unlot og ta med de 40 dagene i ørkenen og når han gjorde vann til vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #548 Del Skrevet 26. august 2006 Jesus av Nazaret varte i over 6 timer...En ganske bra film faktisk en av de beste som er laget om Jesus..Selv om de unlot og ta med de 40 dagene i ørkenen og når han gjorde vann til vin. ← Dracula, Jesus, blod, og spørsmål på Barn og familie om hvem som må dø av mor eller barn, samt et jesusaktig bilde som vekker triste følelser? Hm...undres om du ikke er en skapsatanist, tidligere kristen, skilt og usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 26. august 2006 #549 Del Skrevet 26. august 2006 "I mors hus", norsk film fra 70-tallet. Råbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediah Skrevet 26. august 2006 #550 Del Skrevet 26. august 2006 Hm...undres om du ikke er en skapsatanist, tidligere kristen, skilt og usikker. ← Jeg er hinduist...aldri vert kristen. Aldri vert gift. Og er aldri usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #551 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er hinduist...aldri vert kristen. Aldri vert gift. Og er aldri usikker. ← Hva da med krusikfikset, lidelsesuttrykket i avataren, og Jesus på bildet? Hva er poenget med å fronte at man er hinduist, men har bilde av jesus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediah Skrevet 26. august 2006 #552 Del Skrevet 26. august 2006 Hva da med krusikfikset, lidelsesuttrykket i avataren, og Jesus på bildet? Hva er poenget med å fronte at man er hinduist, men har bilde av jesus? ← Jesus er en stor Guru og sønn av Gud i Hinduismen. Han er en av mange veier til Gud, Og jeg fronter ikke at jeg er hinduist, Men at jeg har Jesus i avataren min er det ikke noe galt i siden. Jesus er en Guru i hinduismen altså en vis mann som taler Guds ord. Og leder menensket til Gud og frelser mennesket som andre hellige mennesker fra alle religioner gjør. Jesus er bare en av mange veier til Gud. Så nei jeg fronter han ikke. Jeg fronter ikke hinduismen. Og jeg kan tryggt som hindu ha Jesus i avataren. men la det stoppe med det...Denne tråden har ikke noe med dette og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2006 #553 Del Skrevet 27. august 2006 Inside Man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 27. august 2006 #554 Del Skrevet 27. august 2006 Robotene -Var kjempe søt, eg blir alltid så følsom på søndaga visst eg har vore på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermelinda Skrevet 27. august 2006 #555 Del Skrevet 27. august 2006 Robotene er kjempesøt1 har ikke vært på kuni på lenge, så det blir og se film hjemme. I går så jeg The Matrix (nr 1). Utrolig bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #556 Del Skrevet 27. august 2006 Denne helgen har jeg sett Mambo, Stepford Wifes og A Lot Like Love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flarn Skrevet 27. august 2006 #557 Del Skrevet 27. august 2006 Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. Og den er virkelig fabelaktig. Jeg må se den igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MONSTERneeta Skrevet 27. august 2006 #558 Del Skrevet 27. august 2006 "Walk the line" (filmen om Johnny Cash). Fiine filmen For de som ikke har sett den allerede; Løp og finn den, NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 27. august 2006 #559 Del Skrevet 27. august 2006 St. Elmo's Fire. Mimretur tilbake til 80 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. august 2006 #560 Del Skrevet 27. august 2006 Miami Vice kul nok, men men...svak 4'er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå