MissStiles Skrevet 15. juni #13181 Skrevet 15. juni Igår så jeg Lilo & Stitch på kino. Lo masse og noen tårer på slutten. Likte den!
k4ren Skrevet 15. juni #13183 Skrevet 15. juni k4ren skrev (På 27.5.2025 den 21.08): Hobbiten, unexpected journey, fikk endelig mannen med på å se dem sammen med meg. Bare 6-7 timer igjen, vi ser så klart extended. Men han får en ukes pause mellom hver, jeg ville helst hatt dagsmaraton 🙂 27/5 jaha?? Nå har orkene nettopp angrepet. RIP Smaug 😟 Vi får vel sett den ferdig neste måned!
DeLorean Skrevet 15. juni #13184 Skrevet 15. juni MissStiles skrev (5 timer siden): Igår så jeg Lilo & Stitch på kino. Lo masse og noen tårer på slutten. Likte den! Kanskje jeg burde sett originalen igjen. Jeg er jo kjempefan av Disney 😊
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13185 Skrevet 20. juni 28 Days Later og 28 Weeks Later. Varmer opp til 28 Years Later på kino i morgen 🍿 Anonymkode: 4b82e...c03 1
MissStiles Skrevet søndag kl 17:31 #13188 Skrevet søndag kl 17:31 Minecraft filmen - jeg har ingen forhold til minecraft men ungen ville se den en gang til, med meg. Rart på begynnelsen men så ble den morsommere.
sofie777 Skrevet søndag kl 21:59 #13189 Skrevet søndag kl 21:59 The Woman King - mesterlig utført film!! Anbefales!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:16 #13190 Skrevet onsdag kl 20:16 Gladiator 2. Helt grei underholdning. Ikke like bra som den første, men verdt å se. Anonymkode: a77cb...092
sofie777 Skrevet onsdag kl 22:06 #13191 Skrevet onsdag kl 22:06 The Professional Bridesmaid - standard Hallmark (nesten)
AnonymBruker Skrevet i går, 14:15 #13192 Skrevet i går, 14:15 AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 20.38): 28 Days Later og 28 Weeks Later. Varmer opp til 28 Years Later på kino i morgen 🍿 Anonymkode: 4b82e...c03 Så 28 years later i går, hva synes du? Jeg ble litt skuffa, og litt imponert. Merkelig blanding 😄 Anonymkode: 808d5...fc1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13193 Skrevet 16 timer siden Nettopp sett denne filmen i NRK tv, og synes den var veldig interessant og original! Skulle gjerne likt å sett en god analyse som delte mine tanker om den.. det er en veldig symboltung psykologisk film som er åpen for tolkning, så mener jeg ikke spoiler noe ved å si hva jeg tror. Jeg tror Ebba er så ensom og traumatisert av mobbing at hun finner på alt dette i hodet og fantaserer, i det minste delvis; vi ser hvordan hun i starten later som hun prater med en fyr/kjæreste i sengen. så er det et øyeblikk hvor man ser speilet splittes så halve ansiktet er»julian» sitt og halve ansiktet er ebba sitt..Filmplakaten gir også et hint. i tillegg ser man siste scenen hvor hun kommer opp av vannet og har på seg en annen badedrakt enn da hun gikk uti med julian. Tenkte også på at hun i fantasiene med de kule naboene er god på samtale, men i virkeligheten sliter. Med «julian» vet hun alltid hva hun skal si og virker selvsikker.. så jeg tror det er mye hennes egen fantasi. noen som også har sett den? 😊 Anonymkode: 073eb...5af
sofie777 Skrevet 15 timer siden #13194 Skrevet 15 timer siden Så Independence Day for noen dager siden og Resurgence i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå