Gå til innhold

Sist sette film?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Larry Crowne (2011)

Etter å ha mistet jobben, finner en middelaldrende mann (Tom Hanks) livet å tilbake gjennom college og forelskelser seg i foreleseren (Julia Roberts)

Endret av bundaberg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eden Lake (2008). Helt jævlig.

Anonymkode: 4adda...c1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

The Art of the Steal - prøver å være Oceans 11, men klarer det ikke!

Skrevet

10/10 film. WOW! 

yx3hS1sZIljZgZNTyt0ATmcs0PC-scaled.jpg

• Liker 1
Skrevet

Mufasa - Flott film og foreldrevennlig

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har poppet Star Wars-møydommen og sett Star Wars: Episode IV - A New Hope. Tror jeg kan like dette universet 😄

Endret av Gogglebox
  • Hjerte 3
Skrevet

Tok et gjensyn med The Money Pit, eller "Katta i Sekken" som den ble hetende på norsk, fra 1986. Festlig film. :)

Skrevet

Sett to filmer i dag, The Contestant (6.5/10) og Minority Report (7.5/10). Sistnevnte er jo så bra! Hadde glemt det, veldig lenge siden jeg har sett den, så det var et godt gjensyn! 

image.thumb.jpeg.6a305fee13c5a4646d426a88a7d24ace.jpeg

Skrevet

Fall Guy - en ganske artig film med masse stunts

Skrevet

MaXXXine. Litt teit i slutten men ellers en veldig flott film.

• Liker 1
Skrevet

Fear street, prom Queen

AnonymBruker
Skrevet

Life of Pi. Skulle ha sett den for leeeeeeeeeeenge siden, men har ikke blitt sånn. Flate å jeg sippa på slutten!

Anonymkode: 937a9...4a7

• Hjerte 1
Skrevet

Hobbiten, unexpected journey, fikk endelig mannen med på å se dem sammen med meg. Bare 6-7 timer igjen, vi ser så klart extended. Men han får en ukes pause mellom hver, jeg ville helst hatt dagsmaraton 🙂 

• Nyttig 1
Skrevet

A Minecraft Movie 🥴

Skrevet

Captain America: Brave New World. Fikk ikke sett den på kino og har ventet på at den skulle komme på Disney+. Helt grei underholdning

Annonse
Skrevet

Mai (og holder på med "En nevefull av dollar" - Clint Eastwood) image.png.9793b4fd2748dbeb9275c23b230464f3.png

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (På 2.3.2025 den 1.10):

Jo det meste.

Har du? Jeg ble skuffet over The Wild Robot. 

foretrekker Cartoon Saloon og Hayao Miyazaki. Har du sett Wolf Walkers og Gutten og Hegren?

Anonymkode: 3f4f3...081

Skrevet

Cast Away - har sett den før, men det er lenge siden, så greit å se den igjen. Hoppet pent over en tanntrekkingsscene, ellers var den koselig.

Skrevet

En mann ved navn Ove

Skrevet

City of Angels - gammel og god. Det var noen som nevnte den i en podcast i løpet av den siste uken og så dukket den opp på Tv6. Da var det bare å benke seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...