stan Skrevet 22. februar #13081 Del Skrevet 22. februar Så nylig filmen Ne Zha 2. Den beste filmen jeg har sett på veldig lenge. Men den er visst ikke kommet til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13082 Del Skrevet 22. februar A complete unknown (Timothee Chalamet (?) som Bob Dylan), veldig veldig bra!! 😍 Anonymkode: 4097e...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 23. februar #13083 Del Skrevet 23. februar Kärlek fårever (Netflix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. februar #13084 Del Skrevet 24. februar Being the Ricardos - ikke så morsom som jeg forventet, det var tross alt historien om en uke i livet til Lucille Ball og Desi Arnez. Grei nok historie, men kommer ikke til å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. februar #13085 Del Skrevet 28. februar Februar (og ser Transformers nå, men den blir med på neste måned): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. mars #13086 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 13.51): A complete unknown (Timothee Chalamet (?) som Bob Dylan), veldig veldig bra!! 😍 Anonymkode: 4097e...e54 Siste film jeg også så, og ja, veldig, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. mars #13087 Del Skrevet 1. mars Jeg driver og ser serien "Frasier" om igjen på Viaplay. Altså ikke en film, men en serie, men det går vel greit å svare det også? Samtidig veksler jeg med å se på serien (også den om igjen) "Doc Martin", også på Viaplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. mars #13088 Del Skrevet 1. mars Million skrev (13 minutter siden): Jeg driver og ser serien "Frasier" om igjen på Viaplay. Altså ikke en film, men en serie, men det går vel greit å svare det også? Samtidig veksler jeg med å se på serien (også den om igjen) "Doc Martin", også på Viaplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars #13089 Del Skrevet 1. mars Ikveld så ungen og jeg på Grusomme Meg 4. Helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. mars #13090 Del Skrevet 1. mars The Wild Robot, fantastisk animert film med hjerte og hjerne. En av de aller beste jeg har sett noensinne. Anbefales sterkt! 9/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars #13091 Del Skrevet 1. mars Weird: The Al Yankovic Story. Tror ikke jeg har ledd så mye av en film siden jeg så The Naked Gun på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #13092 Del Skrevet 1. mars The Calendar killer. En av de bedre jeg har sett i det siste. Anonymkode: 6ad9c...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. mars #13093 Del Skrevet 2. mars DeLorean skrev (38 minutter siden): The Wild Robot, fantastisk animert film med hjerte og hjerne. En av de aller beste jeg har sett noensinne. Anbefales sterkt! 9/10. Da har du ikke sett mye, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 2. mars #13094 Del Skrevet 2. mars fugl fønix skrev (6 minutter siden): Da har du ikke sett mye, lol. Jo det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. mars #13095 Del Skrevet 2. mars Fatman som gikk på Tv2 Zebra i kveld, litt feil sesong siden det er en julefilm, men den var ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. mars #13096 Del Skrevet 2. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 3. mars #13097 Del Skrevet 3. mars Red eye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 3. mars #13098 Del Skrevet 3. mars Better man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 3. mars #13099 Del Skrevet 3. mars DeLorean skrev (På 21.2.2025 den 20.15): Helt syk film. Klar inspirasjon fra Cronenberg. Elsket den! Deilig med noe totalt originalt og ukonvensjonellt. Minte meg om The Menu, men mye mer ekstrem. Helt enig! Veldig Cronenberg-esque. Jeg også satt å tenkte på det mens jeg så The Substance. Er stor fan av filmene han lagde på '80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #13100 Del Skrevet 6. mars My fault: London - sett den 3 ganger på 5 dager - veldig bra film! Anonymkode: ac3c2...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå