Stonegiant Skrevet 21. oktober #12941 Del Skrevet 21. oktober Terrifier 2 Morsomt at denne sjangeren har gjennoppstått. Jeg elsker de praktiske effektene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. oktober #12942 Del Skrevet 21. oktober Så Smile 2 på kino i går. Ikke det verste jeg har sett,men likte bedre 1eren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. oktober #12943 Del Skrevet 22. oktober Så på "Yesterday" i går, den var ganske artig. Liker britiske filmer og Beatles så det var to fluer i én smekk i går. I kveld blir det "Beetlejuice Beetlejuice" og den gleder jeg meg veldig til å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #12944 Del Skrevet 22. oktober Smile 2, og jeg synes den var utrolig bra. Bedre enn den første 😊 Anonymkode: 5b3e8...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #12945 Del Skrevet 23. oktober Trap. Den var ganske tullete. Stor feil å caste sin egen datter i en viktig rolle. Anonymkode: f0bb2...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. oktober #12946 Del Skrevet 23. oktober Polly Ester skrev (På 22.10.2024 den 15.51): Så på "Yesterday" i går, den var ganske artig. Liker britiske filmer og Beatles så det var to fluer i én smekk i går. I kveld blir det "Beetlejuice Beetlejuice" og den gleder jeg meg veldig til å se. Det ble Beetlejuice Beetlejuice og den var skikkelig morsom, bedre enn den første filmen syns jeg. I kveld: Evig solskinn i et plettfritt sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. oktober #12947 Del Skrevet 27. oktober Ghostbusters: Afterlife - bedre enn dameversjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 28. oktober #12948 Del Skrevet 28. oktober Speak no evil 2024. Bra thriller. Rebel ridge, drit bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 29. oktober #12949 Del Skrevet 29. oktober (endret) Ghostbusters fra '84 da den gikk på TV i helgen. Endret 29. oktober av FrankDrebin 2 1/2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. november #12950 Del Skrevet 1. november Oktober og i kveld blir det alle Dark Knight-filmene 🦇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. november #12951 Del Skrevet 2. november Har akkurat kommet hjem fra disse. Husk at det er Den store kinodagen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #12952 Del Skrevet 2. november Jeg har sett den før, fant den plutselig på netflix og jeg så den igjen i går, for jeg liker temaet. Ei flott dame som er lynkjapp og god med tall, hode og blyant/kritt/tavle og som slår alle de hvite mennene med skjorte og slips rett i gulvet med sine fenomenalt presise utregningskunnskaper....for NASA. Hun er både kvinne og farget i en oppdelt verden i sort og hvitt. En film med rot i virkeligheten. Jeg er så stolt av dem! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 6. november #12953 Del Skrevet 6. november Lord of the rings, den første filmen. Fantastisk gjensyn, og spennende å se extended version ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. november #12954 Del Skrevet 8. november Five Nights at Freddy's. Noen kvaliteter, men for det meste bortkastet. Elendig manus. 4/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 8. november #12955 Del Skrevet 8. november The Substanse. Kan virkelig anbefale den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. november #12956 Del Skrevet 8. november Face/Off - En gang må være den første og filmen var faktisk bedre enn forventet. Det falt til og med en tåre på slutten og det skal godt gjøres! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10. november #12957 Del Skrevet 10. november The Living Daylights sofie777 skrev (På 8.11.2024 den 23.46): Face/Off - En gang må være den første og filmen var faktisk bedre enn forventet. Det falt til og med en tåre på slutten og det skal godt gjøres! En av mine favoritter. Så den på kino i sin tid. Gode minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november #12958 Del Skrevet 10. november Igår så jeg og ungen på Fantasivenner (IF) og ingen av oss forventet at den skulle være så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #12959 Del Skrevet 10. november "Slipp tak" på Netflix. Meget gjenkjennbar for meg. Ble en del tårer kan du si... Anonymkode: 55c46...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. november #12960 Del Skrevet 10. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå