FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. oktober #12901 Del Skrevet 2. oktober Det ble et gjensyn med Tilbake til Fremtiden trilogien i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja Skrevet 4. oktober #12902 Del Skrevet 4. oktober Missing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #12903 Del Skrevet 4. oktober Waynes world Anonymkode: 9bdae...b53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #12904 Del Skrevet 5. oktober Where the Crawdads sing. En helt fantastisk film! Ligger på Netflix, men kun noen dager til den forsvinner derfra. Så benytt muligheten om du ikke har sett den. Anonymkode: 332f8...486 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 7. oktober #12905 Del Skrevet 7. oktober Såg den nya bad boy, ganska kjedlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #12906 Del Skrevet 7. oktober Armand på kino. helt tåpelig film Anonymkode: 5f259...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. oktober #12907 Del Skrevet 9. oktober Filmen om Quisling var en god dokumentar. Den varte jo veldig lenge, men det var den kanskje verdt. Forferdelig mann. AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 8.22): Armand på kino. helt tåpelig film Anonymkode: 5f259...d5e Hvorfor synes du det? Jeg likte den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. oktober #12908 Del Skrevet 13. oktober Såg nya Deadpool.. var ganska B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #12909 Del Skrevet 13. oktober Blade runer, den nyeste. Likte den kjempegodt. Anonymkode: d7caf...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. oktober #12910 Del Skrevet 13. oktober Three Thousand Years of Longing - ville se den for et par år siden da den kom, men det ble ikke til før nå når den gikk på Tv 2 Livsstil. Det som går på tv-tv gir en god påminnelse om hvilke filmer jeg har på listen, og så slipper jeg å lure på om jeg har dem på strømming. Tar opp, ser en stund etter at filmen har begynt og hopper over alle reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. oktober #12911 Del Skrevet 14. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober #12912 Del Skrevet 14. oktober "So long, Marianne" ....ligger på NRK. Severdig syns jeg. Film om Marianne og Leonard Cohen i hovedsak, men Axel Jensen og sønnen Axel er der også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. oktober #12913 Del Skrevet 18. oktober Inside Out 2. Flott oppfølger! God historie. Gir den 8/10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #12914 Del Skrevet 19. oktober Elsklingen på kino Anonymkode: 9bb26...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. oktober #12915 Del Skrevet 20. oktober Søndagsfilmen på kino idag ble Elskling og det angrer jeg ikke på 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 20. oktober #12916 Del Skrevet 20. oktober Jeg ser på The Deliverance på Netflix. Ganske bra til å være skrekkfilm må jeg si. Har jo kommet ut ekstremt mye ræl de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 20. oktober #12917 Del Skrevet 20. oktober Outside (netflix) Zombiefilm, den var overaskende bra 😊 Litt psykologisk triller i tilligg til zombier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. oktober #12918 Del Skrevet 20. oktober The Good Liar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. oktober #12919 Del Skrevet 20. oktober Breakthrough - en veldig god film som treffer meg i hjerteroten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12920 Del Skrevet 21. oktober Falling down Anonymkode: 90788...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå