Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

I Know Where I'm Going! - 7/10

En film som jeg nøt hvert minutt av. Filmen er fra 1945 med Wendy Hiller og Roger Livesey. Livesey vil kanskje noen kjenne igjen fra The Pallisers eller Hamlet. Hiller er godt kjent fra The Elephant Man og A Man of All Seasons.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Så 16 Blocks på kino i går. Helt grei, og overraskende trist faktisk, jeg hadde ikke ventet noe annet enn "tom" action. (Men jeg håper Bruce Willis fikk godt betalt for den grusomme barten han måtte dyrke frem. :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Narnia

Så "Finding Neverland" idag. Den var så fin at jeg smilte litt for meg selv, men samtidig bittelitt trist... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Brokeback Mountain i går, men jeg hadde så høye forventninger til den at jeg ble litt skuffet. Var en nydelig film, men litt langtekkelig for min del. Sikkert bedre å se den på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Så Brokeback Mountain i går, men jeg hadde så høye forventninger til den at jeg ble litt skuffet. Var en nydelig film, men litt langtekkelig for min del. Sikkert bedre å se den på kino.

Jeg og datteren min på 11 skulle se en film her om kvelden. Den er det 11-års grense på, så da tenkte jeg at det var vel greit. Trodde jeg skulle dø da Heath Ledger bretter rompa til han andre til seg, fukter fingre og diverse og gyver løs. Vi slo av... :ler:

Jeg kan virkelig ikke forstå de aldersgrensene de setter på filmer.... Forøvrig syns jeg filmen var kjedelig, med et veldig smalt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mireya
Trodde jeg skulle dø da Heath Ledger bretter rompa til han andre til seg, fukter fingre og diverse og gyver løs. Vi slo av... :ler:

Sikkert samme følelse jeg satt med da jeg så filmen på kino... sammen med foreldrene mine. :overrasket:

Måtte jo bare le... :ler:

Endret av Mireya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hope Springs

I bunn og grunn en dårlig film, men en del morsomme og bra scener trekker opp helhetsinntrykket.

Handler om engelskmannen Colin som reiser til Hope i USA etter å ha blitt dumpet på en bestialsk måte av forloveden. Her finner han kjærligheten på nytt, men så dukker eksen opp og vil ha ham tilbake...

5/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke være mer enig, satt nesten og venta på at filmen skulle bli ferdig..var kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var bare meg som synes Brokeback Mountain var kjedelig, men det er altså flere.. Så Klodenes kamp i går, den synes jeg var ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

The Machinist tror jeg må ha vært den siste jeg ås. Bra og creepy og en utrolig mager Christian Bale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Date Movie!

Parodier på bl. annet Meet the Fuckers, Min beste venns Bryllup, American Pie...lo så jeg nesten tissa på meg :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The New World, med Collin Farell

Pockahontas-filmen, trodde det skulle være litt rått, siden coveret er så voldsomt, men filmen var vakker, natrulig og levende.

Til og med kjæresten syntes at filmen var bra, selv uten all volden, for den bygget på så mye mere. Og han synes den var utrolig sensuell.

Jeg likte godt at det ikke var så visuelt når noen likte hverandere, (som når en homo sleker fingeren sin å skal putte noe i røva på en annen å så humpe i vei,,,ÆSJ) alikevel var vi vitne til ett flølelsesmessig spill, når noen skulle gjøre noe seksuelt, var det ikke noe de la vekt på, du så det aldri, de utrykkte seg så mye klarere på andre måter --- fy søren så sensuellt og ømmt det ble å se på...

terningkast 5 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja holdte på å glemme Acaida, lissom skrekk, japansk versjon, møkk -1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...