Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

MASH filmen. En stor skuffelse, men det var sikkert fordi jeg hele tiden satt og trakk paralleller til serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Gjest

"a walk to remember" ble jeg anbefalt å se, men glemte det såklart. :sur: hva handla den om og hvem spilte i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thalassa
"a walk to remember" ble jeg anbefalt å se, men glemte det såklart. :sur:  hva handla den om og hvem spilte i den?

hmm.. hvis du har tenkt til å se den så har jeg ikke lyst til å røpe for mye.. men hentet dette fra sol.no:

A Walk To Remember

TVN

Amerikansk romantisk drama fra 2002. Landon Carter er en villstyring uten mål og mening i livet. Da en av spilloppene hans går galt og en ung gutt havner på sykehus, blir Landon dømt til samfunnstjeneste. Han skal undervise i helgene og delta i skolens store teateroppsetning. Landon forelsker seg i Jamie Sullivan, en unnselig og pliktoppfyllende prestedatter, som skal komme til å forandre hans liv. Medvirkende:Shane West, Mandy Moore, Peter Coyote, Daryl Hannah, Lauren German, Clayne Crawford. Regi:Adam Shankman. (11. år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist sette film: Husker jo ikke hva den heter da...m Reese Witherspoon og Mark Ruffalo....veldig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...